Веб студія » Блог » Скільки коштує лендінг: реальна ціна сайту
Дата публікації: 20 Листопада 2020

Скільки коштує лендінг: реальна ціна сайту

Зміст:

Запускаючи свій бізнес, відразу подумайте про те, як ви себе позначили в інтернеті. Ми не відкриємо Америку, якщо скажемо, що для збільшення продажів (товарів / послуг) варто створити свій сайт. І ось тут вже виникає інше питання. Який краще зробити сайт? Безумовно все залежить від типу бізнесу. Але так як основне завдання ресурсу – досягнення конкретної мети, а саме отримання заявки / оформлення замовлення, найкраще створити лише односторінковий сайт лендінг. У даній статті ми розповімо про реальну вартість створення такого ресурсу і що впливає на цю цифру.

Як розрахувати вартість лендінга під ключ?

І так, вирішивши створити такий ресурс, хочеться зрозуміти, що впливає на вартість лендінга. Цікаво те, що не всі агентства, які займаються створенням сайтів, озвучують чітку ціну. Чому? Швидше за все це пов’язано з боязню втратити клієнта. Конкуренція – справа серйозна. Але в будь-якому випадку, провівши невеликий аналіз, можна зробити висновок, що заповнюючи форму замовлення у клієнта уточнюють такі моменти:

  • Мета створення ресурсу. Це можуть бути не тільки продажі, а й підписка на матеріали компанії або навіть зростання впізнаваності на ринку.
  • Вид дизайну. Тут може бути авторський варіант або шаблонний.
  • Наявність власного логотипу та фірмового стилю.
  • Сфера бізнесу.
  • Функціонал. Очевидно, що чим простіше сайт (пару кнопок і форма замовлення), тим він буде дешевше. Більш складні завдання, відповідно коштуватимуть набагато дорожче.
  • Наявність прототипу і текстів.

До речі, калькулятори, які прораховують вартість лендінга, роблять це не точно. Клієнт отримує приблизну вартість і логічно, що чим більше вимог у замовника, тим вище остаточна цифра.

Але, відсутність точної вартості – не найбільша проблема. Якщо попастися на вудку недобросовісних агенств і фрілансерів, то вартість лендінга може зрости в рази, так як її розраховують так:

  • Чим довший лендінг, тим він дорожчий. А це значить, що за кожен блок і екран треба буде доплатити.
  • Кількість символів тексту.
  • Кількість завантажених карток товару.
  • Пакет блоків. Наприклад лендінг може складатися з 3,6, 9 екранів.
  • Час роботи копірайтера.

І в підсумку виходить, то, що виклавши пристойну суму за лендінг, власник бізнесу починає економити на маркетингу. І так очевидно, до чого це призведе. Керівник агентства, в свою чергу, не доплачує копірайтеру, намагаючись скоротити кількість блоків на сайті. Копірайтер ж навпаки починає писати довгі тексти, намагаючись збільшити цінник проекту. Загалом командної роботи немає, так як кожен тягне ковдру на себе. Очевидно, що це неправильний підхід до справи.

Ціна landing page на конструкторі у фрілансерів

До фрілансерів відносяться по-різному. Хтось вважає таких фахівців – любителями, людьми які тільки вчаться і “набивають” руку. Деякі ж розуміють, що на таких біржах можуть сидіти хороші фахівці, які хочуть працювати на себе. У будь-якому випадку знайти виконавця на розробку лендінгу, дуже просто. Суть роботи бірж фрілансерів проста: замовник виставляє ціну і вимоги, а фахівці, вони ж фрілансери, борються за проект.

Говорячи про вартість лендінга на конструкторі, то тут вартість варіюється від 50 доларів США до 150 доларів США. Досить великий розрив. Однак в результаті клієнт отримує стандартний односторінковий з 100% шаблонним дизайном і фотографіями. Копірайтер або пише тексти, або заповнює сайт статтями клієнта. Звичайно тут мова не йде про маркетинговий аналіз. До речі, бюджет можна скоротити якщо робити рерайт статей, з сайтів конкурентів.

В принципі розраховуючи на такий бюджет, більше ви не отримаєте точно. Але сказати, що лендінг – марна трата часу, не зовсім чесно. Насправді такий недорогий сайт підійде тим, хто хоче перевірити свою бізнес-ідею або має обмежений бюджет. Зате є величезний плюс – термін виконання 1-2 дні.

До мінусів недорогих шаблонних сайтів можна віднести:

  • Не цікавий, навіть нудний, візуал, який не чіпляє.
  • Ресурс не закриває потреби ЦА. Тобто такий лендінг не зможе продати складний продукт.

Моніторячи біржу фрілансерів, можна знайти і більш дорогі пропозиції – створення лендінга за $ 300 – $ 400. Звичайно в такому випадку склад роботи набагато об’ємніше. Однак маркетингового аналізу та прототипування – немає. У такому випадку замовник сплачує, в першу чергу, не за якість сайту, а за рейтинг самого виконавця.

Розглянемо плюси і мінуси співпраці з фрілансерами.

                        Мінуси            Плюси
Немає гарантії на якісне виконання Ціна
Давши передоплату, ризикуєте залишитися без неї Спираючись на рейтинг фрілансера можна вибрати хорошого виконавця
Виконавець може зривати терміни

Придбання вже готового лендінга на шаблонах


Найпростіший варіант – купити вже готовий лендінг на шаблоні. Правда доведеться злегка підправити деякі моменти. В такому випадку можна відразу відзначити кілька плюсів:

  • Економія часу і сил.
  • Оптимальна вартість. Середня ціна готового лендінга на шаблоні – від 10 до 20 доларів США.
  • Величезний асортимент готових посадочних сторінок. Тобто з вибором проблем не виникне точно. Та й не треба фантазувати на тему “Що я хочу бачити на своєму односторінковому сайті”, за вас це вже зробили.

Так, важливо відзначити той факт, що купуючи готовий варіант, очевидно, що він був зроблений під певний вид бізнесу. Ми вище писали, що необхідно буде внести певний ряд правок. І було б непогано розбиратися в коді. У зворотньому випадку, доведеться наймати людину для цієї справи.

Створення landing page у фрілансера

Не будемо повертатися до питання, хто працює на біржі фрілансерів. Замовник може знайти виконавця, який виконає весь проект, а може замовити кожну послугу окремо (створення сторінки, наповнення контентом, промальовування дизайну і т.д.). Правда на це піде більше часу і грошей теж.

До переваг співпраці з фрілансерами:

  • Спеціаліст середнього рівня візьме за роботу 70-150 доларів США. Професіонал може поставити ціну в 800 доларів США. У будь-якому випадку це дешевше ніж замовити сайт у веб-студії.
  • Так як завдання виконує одна людина, з ним завжди можна зв’язатися.
  • Якщо вибрати хорошого фахівця, то в підсумку можна отримати хороший сайт.

Скільки коштує створити landing page в веб-студії?

Звичайно співпраця з веб-студіями – кращий варіант для отримання хорошого landing page. Однак і цінник тут в рази вище. Як правило, до реальних студій звертаються ті, хто хочуть реалізувати складний проект.

Плюси:

  • Досвід. Як правило, хороші веб-студії можуть виконувати одночасно кілька проектів, відповідно вони мають величезний досвід роботи в різних нішах.
  • Можуть виконувати комплексні проекти різної складності. Наприклад, створити не тільки лендінг пейдж, але і налаштувати CRM-систему (щоб відстежувати заявки) або контекстну рекламу.
  • Грамотно налагоджений бізнес-процес.
  • Студія несе матеріальну відповідальність за виконання своєї роботи.

Вартість створення односторінкових сайтів в студії коливається від 500 до 3 000 доларів США.

Звичайно у замовника відразу виникає питання “Чому веб-студія бере так багато?”. Digdital агентства формують свою ціну виходячи з того, хто працював над проектом. Це можуть бути такі фахівці:

  • Проект менеджер. Збирає інформацію у замовника щодо проекту. Саме він і відповідає за весь проект. Також він стежить за виконанням всієї роботи.
  • Інтернет маркетолог. Основне завдання – вивчення ЦА і конкуренції.
  • Копірайтер. Людина, що відповідає за контент. Пише тексти і придумує помітні заголовки, що закликають до дії.
  • Дизайнер (UX / UI). Спираючись на вимоги створює дизайн сторінки.
  • Тестувальник. Перевіряє роботу сайту, виявляє помилки.

Звичайно можуть додаватися й інші фахівці, що, безумовно впливає і на вартість роботи.

Наш підхід до розробки landing page

Підхід до розробки сайту виглядає так:

  • Спілкування з клієнтом голосом. Як правило, фахівець може поставити більше 50 питань, щоб дізнатися бажання, і з’ясувати вимоги замовника.
  • Проводиться маркетинговий аналіз продукту, конкурентів.
  • Розробка структури майбутнього односторінкового сайту (створюється так званий прототип).
  • Спеціаліст промальовує дві дизайн концепції сайту.
  • Верстка макета і підключення сертифікатів безпеки.
  • За бажанням клієнта підключається Яндекс Метрика і Gоogle Anаlytics.

В принципі, для базового сайту, цього достатньо. Термін розробки лендінга під ключ – 17 днів. Наші фахівці завжди на зв’язку, в разі виникнення питань – телефонують до замовника, пропонують рішення і впроваджують ідеї. Безумовно, бувають випадки, коли клієнт вимагає більше, ніж класичний landing page. В такому випадку проект-менеджер обговорює все з замовником і пропонує конструктивне рішення.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.