Веб студія » Блог » Створення сайту стоматології: поради та рекомендації
Дата публікації: 29 Червня 2020

Створення сайту стоматології: поради та рекомендації

Технології не стоять на місці. Інтернет-індустрія з кожним днем привертає до себе все більші аудиторії. Такі соціальні мережі як Facebook або Instagram захопили увагу мільярдів користувачів по всьому світі. На новий рівень вийшло використання месенджерів для створення власного бізнесу, а великі блогери і компанії вже давно володіють багатомільйонними сторінками.

Такий порядок речей часто викликає логічне запитання: «А чи потрібно створювати сайт, якщо одним обзаведенням аккаунта в соц-мережах можна успішно залучити море клієнтів?». Відповідь — однозначно так! Рекламний аккаунт в Інстаграм, наприклад, зобов’язаний мати кожен, проте, він виступає лише лійкою залучення клієнтів. Основний трафік стабільно повинен стікатися на веб-сайт.

Дана стаття розповість вам про те, чому так важливо мати сайт стоматології, як його краще візуально оформити і чим будуть охарактеризовані структура і сторінки вашого дітища.

Особливості ринку стоматології

Перед тим, як створити свій сайт стоматології, потрібно вивчити особливості ринку, визначитися з цільовою аудиторією і написати правильний бізнес-план з розвитку ресурсу. Розглянемо все по порядку.

Аналіз цільової аудиторії стоматологічної клініки

На заході вже давно зрозуміли, що часте відвідування стоматологів допомагає на корені прибрати безліч проблем, які з часом можуть коштувати пацієнту колосальних коштів.

Що може обмежити вашу цільову групу пацієнтів стоматологічної клініки?

  • Регіон. У невеликому місті одна стоматологічна клініка цілком може охопити третину потенційних хворих, проте мегаполіс, очевидно, обмежить вас кількома станціями метро або вулицями.
  • Цінові відмінності – мабуть найвагоміший фактор. Багато або не готові, або просто не можуть викласти велику суму грошей на елітного стоматолога. На жаль, в країнах СНД велику кількість клієнтів будуть шукати найдешевший варіант, незважаючи на те, що якість може бути гірше.
  • Ставлення до здоров’я ротової порожнини. Варто пам’ятати, що не кожен пацієнт належним чином дбати про зуби. Деякі можуть довго займатися самолікуванням, поки не настане момент, коли вибору більше не буде.

Однак, якщо вже просування сайту стоматології здійснюється онлайн, аудиторія злегка звужується.

  1. Вікове обмеження буде варіюватися від 25 до 55 років, оскільки більш старше покоління просто не шукає стоматологічні послуги в інтернеті.
  2. Приблизно 80% онлайн-трафіку будуть жінки. Вони частіше піклуйся про своє здоров’я і хвилюються про близьких.
  3. Високий і середній рівень доходу. Найчастіше якісними приватними стоматологічними клініками користуються саме забезпечені громадяни.
  4. Люди з вищою освітою.

Конкурентний аналіз

На жаль, просування стоматології в сучасних реаліях познайомить вас з безліччю конкурентів. У великих містах замовити послугу стоматолога можна практично на кожному розі. Дешеві, дорогі, елітні, якісні, погані – достаток можливостей лякає. Однак, правильний підхід тільки посилить просування сайту стоматологічної компанії.

Найчастіше пацієнти знаходять собі лікаря через знайомих або за допомогою сайту / соціальних мереж. Сарафанне радіо не дає жодних гарантій для клієнта, а ось хороший, оформлений належним чином сайт, створить приємне перше враження про роботу стоматолога.

Конкурентів багато, однак, більшість з них не надають ринку будь-яких унікальних способів залучення клієнтів стоматологічних послуг. Отже, навіть звичайний сайт стоматології забезпечить вам надійний прихід пацієнтів.

Визначення завдань, який повинен вирішувати сайт стоматології

Варто відзначити, що сайт не тільки допомагає залучити більше клієнтів, а й прибирає безліч побоювань, пов’язаних з походом до стоматолога.

  1. Можливість побачити відгуки. Ніщо так не описує роботу лікаря, як негативні і позитивні коментарі, залишені клієнтами. Це розвіює туман незнання про стоматологію і часто є одним з вирішальних факторів при виборі стоматологічної клініки.
  2. Швидке реагування і вибір зручного часу для відвідування стоматологічної клініки. Клієнтам не доведеться навіть дзвонити вам, щоб записатися. Радує, коли все можна швидко здійснити через зручну форму на сайті клініки.
  3. Приблизна оцінка вартості обраної стоматологічної послуги.
  4. Ясна взаємодія з клінікою на всіх етапах спілкування.
  5. Збільшення середнього чека.
  6. Оплата як готівкою, так і картою.

Розробка сайту для стоматології: 5 кроків

На перший погляд, це дуже важке заняття, однак, наш алгоритм значно спростить роботу будь-якому зацікавленому стоматологу.

Розробка дизайну

Дизайн – обличчя сайту стоматології і лікаря в цілому. Споживачі в першу чергу бачать саме його, а значить – дуже важливо організувати сторінки стоматологічної клініки в потрібному стилі зі збереженням усіх зручностей і простоти.

  1. Підтримуйте порядок на сайті

Уявіть собі картину: потенційний клієнт клініки, бажаючи замовити вашу стоматологічну послугу, переходить на сайт стоматології, де мало того, що контент підібраний хаотично, стиль сайту клініки створений без будь-якого почуття смаку. Чи захоче він продовжувати контакт з вашою конторою?

Сучасний дизайн сайту стоматології відразу ж покаже, що вас турбують навіть дрібні деталі вашого бізнесу. Ви змогли грамотно організувати структуру сторінок сайту, добре підібрали фото і текст, а значить – в житті ви так само відповідально готові працювати навіть з самими незначними неполадками і проблемами в клініці. Це відразу підніме рівень довіри до вас з боку пацієнтів, а створення сайту клініки стоматології під ключ високо виправдається.

2. Впроваджуйте більше унікального контенту і корисних деталей, пов’язаних зі стоматологічної галуззю

На своїй практиці при аналізі конкурентів, ви помітите, що готовий сайт стоматології може бути красиво оформлений, простий у використанні, але через відсутність банальної сторінки «Відгуки» він буде значно програвати сайтам суперникам.

Запропонуйте щось нове: вкладка «Питання-відповідь», яка часто допомагає клієнтам стоматологічних клінік упевнитися в простоті і терміни вирішення своєї проблеми. Розробка сторінки зі статистикою найактуальніших хвороб зубів або причин приходу пацієнтів до стоматолога додасть інтересу і жвавості на ваш сайт стоматології. Для різноманітності можна також вести особистий медичний блог, де ви будете ділитися особистим досвідом роботи стоматолога з відвідувачами сайту або давати їм різні поради.

3. Проста для розуміння навігація сайту

Розкрутка стоматології буде просуватися значно швидше, якщо шлях клієнта на вашому сайті буде максимально легкий і простий. Подбайте про те, щоб пацієнт не шукав годинами ваші контакти або цінову політику, це тільки відштовхує і підвищує ймовірність втрати потенційного споживача.

4. Мобільна адаптивність сайту

Який би шикарною була розробка сайту, якщо ви заздалегідь не передбачили версію для мобільних пристроїв, працювати якісно він не буде. Потрібно завжди брати до уваги, що більш ніж 60% дорослих активно їх використовують.

Під час просування стоматології вигідніше раз вкластися в професіонала, який перенесе ваш сучасний сайт під ключ на телефони, ніж раз по раз втрачати клієнтів.

5. Колірна гамма сайту

Не потрібно ставити себе в рамки в даному напрямку, однак, дивлячись на проекти конкурентів, можна відзначити два основні кольори – синій і білий.

Білий – ідеальний сайт для абсолютно будь-якого проекту. Він підкреслює медичну чистоту і ніколи не псує дизайн.

Синій – заспокійливий колір. Його використовують, коли хочуть викликати довіру до послуги. Підкреслює зв’язок з природою.

Розробка структури

Наступний етап – організація структури. Тільки правильно підібравши її, ви зможете забезпечити комфорт у використанні, простоту і хороше враження від ясності вкладок і сторінок сайту.

Важливі розділи, які повинні бути на сайті

  1. Сторінка «Про нас». Допоможе клієнтам клініки стоматології краще про вас дізнатися. Навряд-чи хто-небудь довірить вам своє здоров’я, не знаючи нічого про ваше минуле і досвіді роботи стоматологом. Готова вкладка «Про нас» вкрай необхідна, проте, не варто завалювати її тонною непотрібної інформації. Зробіть її максимально інформативною в невеликому обсязі.
  2. Сторінка «Врачі». Відразу розповісти, які фахівці представлені в клініці стоматології – хороший спосіб підкріпити впевненість і довіру в стоматологічній клініці. Пацієнтам не так неспокійно буде в перший раз йти на прийом, якщо вони знають стоматолога в обличчя.
  3. Сторінка «Послуги». Необхідно надати повний список послуг , що надаються вами на сайті, в доступній формі пояснивши що і навіщо потрібно в клініці.
  4. Сторінка «Вартість послуг». Обов’язковий пункт, адже клієнти заздалегідь повинні знати, чи потягне їх бюджет такі витрати на стоматолога.
  5. Сторінки інфо розділу «Блог». Тут ви зможете інформативно викласти все про сучасні технології вашого бізнесу стоматології, про використовувані матеріали і методики лікування пацієнтів у вашій стоматологічній клініці.
  6. Сторінка «Відгуки і історія успіху». Кожному відвідувачеві вашого сайту необхідно знати про вашу успішність. А позитивні відгуки додадуть впевненості в вас набагато більше, ніж що-небудь інше на сайті стоматології.
  7. Сторінка «Сертифікати». Допоможе підтвердити не тільки законність вашого бізнесу, але і вашу освіту, заслуги і професіоналізм в сфері стоматології.
  8. Сторінка «Акції та знижки». Допоможе клієнту швидше визначитися, адже, наприклад, тижневі або сезонні знижки та акції на сайті не дадуть чекати довго.
  9. Сторінка «Контакти». Зручна вкладка з робочим контактним номер телефону, поштою та іншою корисною інформацією стоматологічної клініки.

Важливий функціонал

  1. Онлайн-запис клієнтів. Без цього нікуди. Дуже корисно, адже допоможе уникнути черг пацієнтів і неприємних ситуацій під дверима лікарів якісної стоматології.
  2. Онлайн-чат. Клієнти зможуть дізнатися у вас будь-яку важливу інформацію або проконсультуватися.
  3. Зворотний дзвінок. Допоможе просуванню сайту стоматології, адже це значно підвищує довіру, особливо коли питання, яке хвилює клієнта, вирішено.

Вибір CMS системи

Існує дуже багато різних «движків» для створення сайту стоматології, проте, в більшості необхідно довго розбиратися і ще не факт, що вийде з першого заходу зробити якісний сайт. Є рішення!

Tilda Publishing – простий як ніколи. Вам належить лише наповнити доступні шаблони контентом, налаштувати колірну гамму і оформлення, підредагувати під власну структуру і все. Як результат – море зекономленого часу, грошей і якісний сайт стоматології під ключ.

Ще один варіант WordPress. Досить купити шаблон і ув’язнити його під свій сайт. Є платні і безкоштовні шаблони. Встановлюйте плагіни і починайте розкручувати сайт.

Звичайно можна написати вручну, однак, вартість буде в рази вище, ніж сайту на шаблоні.

Фінальні правки і верстка

Обов’язково проведіть верстку сайту. Адже саме вона є невід’ємним процесом у створенні сайту. Вона формує кінцевий варіант відображення веб-сторінки в готовому макеті.

Недосвідченій людині дуже важко зрозуміти систему верстки сайту, тому її слід довіряти професіоналам. Верстка містить в собі ряд особливостей і передбачає коректне і привабливе відображення матеріалів сайту у всіх відомих браузерах.

Викатка сайту стоматології

Обов’язково потрібно провести викатку сайту, тобто протестувати його. Дана процедура потрібна для того, щоб зрозуміти чи все працює на ресурсі, що варто виправити і всього чи вистачає.

Уже після варто обміркувати канали залучення трафіку пацієнтів і конвертувати його в повноцінних клієнтів на сайт – головне завдання для нормального функціонування проекту. Однак, будьте впевнені, що якщо всі попередні пункти дотримані правильно, розкрутити сайт клініки стоматології буде зовсім нескладно, адже якісний готовий сайт завжди знайде свою аудиторію і клієнтів.

Розкрутка сайту стоматології

Ніякий сайт не принесе бажаного результату, якщо не займатися його просуванням. Розглянемо методи розкрутки сайту стоматології.

SEO просування

В першу чергу варто сказати, що для просування сайту потрібно забезпечити йому грамотну структуру. Саме це дозволить збільшити шанси на потрапляння ресурсу в ТОП.

Обов’язково проведіть внутрішню оптимізацію.

Ще одним важливим моментом в просування сайту стоматологічної клініки – оптимізація контенту. Він повинен бути повністю оптимізований для людей. Обов’язково грамотно складайте метатеги.

Тайтл сторінки повинен бути не більше 70 символів. Важливо зробити продающий заголовок. Він повинен привертати увагу кліжнтів. Використання ключових входжень на сторінку – не більше 2-4 разів.

Контекстна реклама

Почнемо з визначення: контекстна реклама – це різні оголошення (текстові, графічні, відео), які показуються користувачам відповідно до їх пошуковими запитами, інтересами або поведінкою в інтернеті. Розкрутка сайту стоматології таким способом підходить для просування будь-якого бізнесу. Вона дає широке охоплення і повну спрямованість на ЦА. Перевага КР в тому, що її можна швидко запустити і налаштувати. Уже через кілька днів почнуться покази оголошень. Основні цілі контекстної реклами:

  • підвищення продажів;
  • збільшення трафіку;
  • підвищення впізнаваності бренду.

SMM просування

Якщо ви просуваєте послугу, а в нашому випадку ви просуваєте саме її, то обов’язково потрібно створити групи в Facebook і Instagram. Також набирає популярності і групи в Telegram. У них можна вести бесіду зі своїми відвідувачами, давати їм консультації, розповідати про послуги і прийдешніх акціях. Можна підв’язати свої групи до свого сайту.

Просувати такі групи можна самостійно, або найняти фахівця. Обов’язково зробіть уклон на якісний контент. Просування в соціальних мережах складно тим, що публікації повинні виходити постійно. Таким чином ви нагадуєте про свою клініку і просто ділитесь важливою інформацією.

Офлайн-реклама

Незважаючи на масовий перехід до інтернет-технологій, реклама з використанням традиційних носіїв все ще широко застосовується і досить ефективна. У разі стоматології актуальні такі варіанти:

  • Вивіска;
  • Рекламні банери;
  • Роздача флаєрів;
  • Реферальні програми;
  • Залучення локальних клієнтів;
  • Реклама на ТБ або радіо.

Висновок: підводимо підсумки

Для сфери послуг, сайт необхідний і стоматологія тому не виключення. Важливо не затягувати, адже поки ви думаєте, ваші конкуренти вже створили собі сайт.

Пам’ятайте, що перед тим як створити ресурс стоматології продумайте все до дрібниці, починаючи від дизайну, закінчуючи його просуванням. Втративши один з моментів, ресурс може не дати бажаних результатів.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.