Веб студія » Блог » Як створити правильний логотип: основні правила та рекомендації
Дата публікації: 23 Травня 2020

Як створити правильний логотип: основні правила та рекомендації

Світом правлять бренди. З цим твердженням навряд чи хтось сперечатиметься. Жодна торгова марка не змогла б заволодіти умами і серцями людей, не маючи фірмового стилю. Дизайн логотипу – його невід’ємна частина. З цієї стати ви дізнаєтеся, що собою являє ця крихітна картинка, як здійснюється розробка логотипів, чому вони так значимі для сильних компаній.

Що таке логотипи компанії і для чого вони потрібні сайту і бізнесу

Хтось із великих сказав: “Якщо бізнесу немає в Мережі, його немає зовсім”. Проводячи паралелі з лого, можна стверджувати, що не маючи крутих ідеї для логотипу, компанії складно бути впізнаваною. А це – основа її популярності….

Тепер ви знаєте, що таке логотип, саме час розглянути, цілі та специфіку його створення.

Які завдання і функції виконують логотипи компанії

Це багатофункціональний елемент. Продумані логотипи компанії переслідують одночасно кілька цілей. Ось ключові:

  • Впізнаваність торгової марки. У людства склався стереотип: знайоме – це не небезпечно, то є добре. З цієї причини маркетологи дуже люблять масовий медіа-тиск, намагаючись зробити все, щоб лого був завжди на виду.
  • Досягнення маркетингових цілей. Дизайн логотипу розробляється цілою командою різнопрофільних фахівців. Наслідком роботи професіоналів є принт, здатний транслювати цінності організації.
  • Налаштування від конкурентів. Одна з ключових завданням компанії – виділитися на загальному тлі. Дизайн логотипу допомагає реалізувати це блискуче.
  • Можливість маніпулювати свідомістю людей. Якщо задуматися, кожен згадає, що побачивши на постері або білборді стаканчик кави, ловив себе на думці про бажання випити гарячий напій. Своєчасна згадка про гамбургер підсилює відчуття голоду. Щодня витрачаються мільйони, щоб логотипи компанії асоціювалися з товарами або послугами, які вони пропонують.
  • Підвищення клієнтської лояльності. Доведено, що зображення сприймається краще, ніж текст. Якщо картинка зроблена в правильно підібраних кольорах, продумана, вона подобається. У тому числі на підсвідомості, що проектується на продукт чи послугу.

Як бачите, це не тільки картинка. Маленька емблемка несе значуще навантаження, переслідуючи безліч цілей. Тому мистецтво створення логотипів доступно не кожному.

Логотипи компанії: основні типи

Створення емблеми – кропіткий тривалий процес. Може здатися, що успіх безпосередньо залежить від творчих здібностей дизайнера, досвіду, креативного підходу. Це так, але частково, треба розуміти, що без фундаментальних знань не обійтися. Всі логотипи компанії діляться на п’ять основних різновидів:

  • Текстові. Це фірмові шрифти або букви, що створюють стійкі асоціації з брендом. Ідеї ​​логотипів часто доповнюються примітивними смайлам або більш змістовними емодзі.
  • Символічні. Легко сприймаються, створюють необхідні образи в свідомості. Побачивши надкушене яблуко, навряд чи ви подумаєте про щось, крім iPhone. Дизайн логотипу пропелера BMW або подвійної арки Макдоналдса говорить про це ж.
  • Комбіновані. Являють собою гармонійне поєднання двох попередніх різновидів. При грамотній розробці об’єднує переваги зображення та тексту.
  • Букви і цифри. Дизайнери кажуть: “Коли ми створюємо логотип такого роду, зазвичай використовуються перші літери назви”. Це своєрідні ініціали, які дають можливість ефектно презентувати торгові марки зі складними назвами.
  • Емблеми. Один з найскладніших типів. Це обумовлено необхідністю створення привабливої унікальної художньої форми, в яку укладено назву.

Тепер у вас є розуміння того, як оформити логотип в контексті різновидів, але цих знань ще недостатньо для створення потужної картинки.

Яким повинні бути логотипи компанії

Універсального рецепту створення логотипу №1 не існує. Нішева спрямованість фірми, особливості продукту, споживача, глобальний курс на персоналізацію – все це робить ефективним тільки індивідуальний підхід. Але існують загальні правила створення логотипу, яких слід дотримуватися. Згідно з ними зображення повинно бути:

  • Простим. Деніел Канеман стверджує, що підсвідомий стереотип “складне = погане” незнищенний. Потенційному клієнту ніколи вникати в суть послань, він пересичений інформацією і не горить бажанням докладати хоч якісь зусилля.
  • Інформативним. Думаючи про те, яким повинен бути логотип компанії, треба встановлювати зв’язок з продуктом фірми, її філософією, принципами, місією або назвою.
  • Емоційним. Почуття і емоції мають першорядне значення для людини. Якщо мова йде не про військовий батальйон, їм варто бути позитивними.
  • Оригінальним. Основи створення логотипу наказують подумати про унікальність. Інакше можна зіграти на руку конкурентам.
  • Масштабованим. Ідеї ​​логотипів презентуються в різних форматах, повинні однаково добре виглядати на білборді, сайті, дрібної сувенірної продукції.

Щоб створити свій логотип правильним у всіх відносинах, слід дотримуватися базових правил типографіки. Вони регламентують сполучуваність кольорів, шрифтів, контрасти, включають правило золотого перетину.

Логотипи компанії: колір вирішує

Один з першочергово важливих параметрів. Його слід підбирати, виходячи з особливостей споживачів і продукту. Логотипи компаній дитячої спрямованості доцільно робити в ніжних відтінках, а брендів, орієнтованих на чоловіків, – в брутальних, іноді викликаючих. Торгові марки орієнтовані на природність і екологічність, віддають перевагу різним відтінкам зеленого, а що мають відношення до води – блакитного. Зв’язок очевидний.

Логотипи компанії: шрифт має значення

Тут теж актуальний принцип “чим простіший, тим дієвіший”. Слід вибирати чіткі, легкі для читання шрифти. Забудьте про витіюватих варіаціях. Історія розвитку всіх без винятку успішних корпорацій свідчить про їх прагнення до спрощення. У свідомості людей просто = добре. В ході створення логотипу не забувайте про це.

Дизайн логотипу: створення та етапи робіт

Непосвячені обивателі з великою часткою ймовірності не знають, як створити логотип. Такого роду діяльність вельми вузькопрофільна, тому вимагає наявності спеціальних знань, навичок. Але при бажанні і наявності часу розібратися зможе кожен. Розробка логотипів включає наступні етапи:

  1. Концепція. Оптимально, коли ідеї логотипів народжуються на основі ТЗ і заповненого брифа. В такому випадку концепція буде враховувати особливості ЦА, компанії, продукту, побажань замовника.
  2. Візуалізація. Як намалювати логотип – справа фахівця. Він може зробити це від руки або в програмі. Зазвичай створюються кілька варіантів.
  3. Узгодження. Внесення правок і доопрацювання – звичайна практика. Затверджений варіант майже завжди сильно відрізняється від запропонованого спочатку.
  4. Тестування. На цьому етапі потрібно зрозуміти, як зробити логотип однаково добре відображаються на різних носіях. Для цього він створюється в різних форматах і розмірах.

Процес трудомісткий і специфічний, тому питання створення логотипу краще довірити професіоналам.

Популярні помилки в процесі створення логотипу

Логотипи компанії без належної проробки часто стають ворожим диверсантом замість надійного соратника. Щоб цього не сталося, експерти не рекомендують використовувати:

  • Кліше. Ідеї ​​логотипів, засновані на штампах, побічно свідчать про недоумкуватість, а в площині взаємовідносин бренду з клієнтами – про неповагу до останніх.
  • Копіпаст. Це найпростіший шлях створення логотипу, але він майже завжди тупиковий, так як може призвести до втрати довіри.
  • Растровий формат. Доцільніше зберігати малюнок у векторному, це полегшить масштабування.
  • Наявність великої кількості деталей. Складна графіка, багато кольорів, різні шрифти – це знецінює логотипи компанії.
  • Послуги сумнівних фахівців. Якісний продукт не може коштувати дешево, лого – не виняток. Ціна послуг топових дизайнерів бачиться захмарною, але такі інвестиції окупаються дуже швидко.

Уникайте цих помилок і все вийде.

Логотипи компанії: 5 секретів створення ідеального зображення

Щоб логотипи компанії змогли в повній мірі виконати свою місію, вони повинні відповідати ряду вимог. Для цього експерти пропонують слідувати простим рекомендаціям:

  1. Керуйтеся принципами мінімалізму. Концепція повинна бути максимально простою, кількість елементів – мінімальним.
  2. Орієнтуйтеся на ЦА. Для створення логотипу з вау-ефектом потрібно ретельно вивчити потенційних клієнтів, скласти гранично чіткий аватар.
  3. Продумайте кольори і шрифти. Їм слід транслювати саме той посил, який компанія хоче презентувати на своїй візитці.
  4. Пам’ятайте про фірмовий стиль. Лого для сайту – це лише його частина. Не забувайте, що символіка буде красуватися на канцтоварах, вивісках, упаковках, білбордах.
  5. Будьте оригінальними. Все геніальне просто, але його потрібно подати крізь призму сприйняття цінностей і філософії бренду. Тоді логотипи компанії будуть працювати.

Резюмуючи, можна зробити висновок: правильні логотипи компанії повинні створювати профі.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.