Веб студія » Блог » Як відкрити інтернет магазин косметики та парфумерії?
Дата публікації: 8 Квітня 2020

Як відкрити інтернет магазин косметики та парфумерії?


Відкриття власного інтернет-магазину – прибуткове і вигідна справа. В онлайн-сферу перебралися вже майже всі види бізнесу, і парфумерія тому не виключення. Однак, отримати очікуваний результат, так швидко, як вам би хотілося – неможливо. Від бізнес-ідеї до бажаної віддачі, необхідно пройти чималий шлях. В першу чергу потрібно правильно вибрати стратегію і розпланувати кожен крок.

Особливості ніші і планування

Так як наша стаття присвячена створенню інтернет-магазину парфумерії та косметики, то мова явно піде про духів і кремах. Дані товари не відносяться до групи першої необхідності, однак попит на них досить високий. Статистика показує, що на покупку косметики і духів, жінки і дівчата готові витратити 12% від щомісячного заробітку. Непогана цифра, як для товарів не першої необхідності. А якщо провести середньостатистичний розрахунок, виходить значна сума.

Цікаво те, що дана категорія товарів завжди була і буде актуальна. А щоб процвітати в цій області, краще відразу орієнтуватися на жіночу частину аудиторії. Дослідження показали, що позитивна динаміка зберігається за товарами бюджетного і середнього цінового сегмента.

Продаж косметики і парфумерії – вигідний бізнес, навіть для тих, хто ніколи не займався продажами. У таблиці нижче розглянемо переваги ніші.

Затребуваність продукціїБудь-яка жінка, та й чоловік, теж хоче бути красивими і доглянутими. 90% населення країни користуються парфумерією. Робіть висновок.
Потенційна прибутковістьСередня націнка на продукцію 100%, в деяких випадках і всі 200%. Такі цифри дозволять швидко окупити витрати.
Товари малогабаритніПарфуми та косметика не займає багато місця. Тобто орендувати великий склад – не обов’язково.
БрендиТак як виробники парфумів самі вкладають чималі гроші на рекламні компанії, все що потрібно від вас – скористатися цим. Продавайте духи відомих брендів.

Будь-яка ніша в бізнесі має свої мінуси і парфумерія теж. Покупець не може відчути аромат продукції, що продається. Багато хто віддає переваги оффлайн-магазинах. А щоб виключити такі моменти, досить просто робити акцент на відомих брендах.

Ще одна порада: робіть детальний опис духів і одеколонів. Також можна створити розділ «відгуків».

Як відкрити інтернет магазин косметики та парфумерії? — компанія «Brainlab». Фото 1

Особливості ринку

Щоб «не прогоріти» з інтернет-магазином, потрібно відразу провести аналіз ринку. У косметиці та парфумерії, вам доведеться вивчити:

  • Міжнародні стандарти;
  • Законодавчу базу і норми України;
  • Регламентує діяльність в області e-commerce.

Звичайно, досліджуючи ринок, обов’язково зверніть увагу на своїх конкурентів і цільову аудиторію. Це допоможе вам правильно вибудувати свою стратегію. Для початку вивчіть свою можливу аудиторію.

  • Вік, стать, сімейний стан, рівень доходу та інші пріоритетні параметри;
  • Масштаб ЦА;
  • Причини, які б мотивували його здійснювати покупку в інтернет-магазині;
  • Ступінь зацікавленості і важливі для покупця характеристики товару.

Щоб вивчити свою цільову аудиторію можна скористатися вже відомими сервісами. Хорошим варіантом – Google Trends.

Як відкрити інтернет магазин косметики та парфумерії? — компанія «Brainlab». Фото 2

Основне направлення

Косметика і парфумерія ділиться на:

  1. Засоби догляду. Крему, маски для обличчя, шампуні, бальзами, гелі тощо;
  2. Декоративна косметика. Сюди входять: помади, тональні креми, рум’яна. Загалом все, чим можна зробити макіяж;
  3. Парфуми елітних марок;
  4. Духи і туалетна вода середньої цінової категорії;
  5. Бюджетна парфумерія.

Вище ми писали, що перед відкриттям магазину, потрібно вивчити цільову аудиторію, це дозволить вам визначитися з напрямком. Як приклад наведемо вам табличку, двох цікавих варіантів.

Орієнтація на молодих мамКрему, присипки, масла, лосьйони, дерматологічний догляд.
Універсальний магазинДекоративна косметика, парфумерія, догляд за шкірою, засоби для манікюру та педикюру і так далі.

Варіанти ведення бізнесу

Ніша парфумерії пропонує вам три варіанти ведення бізнесу:

  1. Ви – виробник. Ідеальний варіант. Ви має свій завод або невелике підприємство. Так, навіть якщо ви виготовляє крему з натуральних компонентів у себе на кухні, для вас такий бізнес – не новинка. В такому випадку буде простіше створити інтернет-магазин, так як проблем з постачальниками не буде.
  2. Ви – посередник. Стандартна схема: ви знаходите постачальника, домовляєтеся про закупівлю товару, за оптовою ціною, і продаєте його на своєму майданчику з націнкою в 100-200%.
  3. Ви – дропшіппер. Все що потрібно зробити – організувати взаємодію між постачальником (виробником) косметики і покупцем. Вам просто потрібно розкрутити свій сайт, при цьому мати косметику в запасах не обов’язково.
Як відкрити інтернет магазин косметики та парфумерії? — компанія «Brainlab». Фото 3

Цільова аудиторія

Не розуміючи свою аудиторію, бізнесмен не може запропонувати клієнтам якісний комерційний продукт. Важливо розуміти свого клієнта. Саме це дозволяє підкреслити індивідуальність проекту.

Вивчення цільової аудиторії – це основа економії ваших грошей. Складайте портрет майбутнього потенційного покупця з урахуванням таких показників:

  • Особливості регіону;
  • Соціологічні дані;
  • Призначення товару;
  • Цінова політика;
  • Критерій вибір.

Говорячи про магазин парфумерії та косметики, то тут цільова аудиторія – жінки, дівчата. Це основна частина покупців. Чому більше покупок робить жіночу стать? Все просто:

  • Вони часто роблять спонтанні покупки орієнтуючись на упаковку.
  • Люблять доглядати за собою;
  • Йдуть в ногу з часом.

Реєстрація бізнесу

Інтернет-магазин потрібно також реєструвати, як і будь-який бізнес. Процедуру реєстрації проходять у відповідних місцевих органах або в режимі онлайн. Спершу потрібно подумати над наступними питаннями:

  • Оптимальна форма організації, ТОВ або ФОП.
  • Відповідна система оподаткування.
  • Доцільність відкриття розрахункового рахунку.

Звичайно краще відкривати розрахунковий рахунок компанії в банку. Це свідчить про надійність і відповідальності фірми.

Говорячи про назву парфумерного онлайн-магазину, то воно повинно бути привабливим, яскравим, незабутнім.

Написання бізнес-плану

Важливий етап планування – написання бізнес-плану. Він дасть розуміння про майбутнього прибутку і дозволить задати потрібний темп розвитку. Орієнтовна структура плану має такий вигляд:

  1. Суть і мета проекту.
  2. Короткий опис компанії.
  3. Аналіз ринку.
  4. Маркетингова стратегія.
  5. Фінанси.
  6. Організаційний план.

Кожен пункт повинен бути чітко продуманий!

Створення інтернет-магазину

«Обличчя» інтернет-ресурсу – це його сайт. Ви можете створити інтернет-магазин з нуля, звичайно якщо вмієте, або звернутися до професіоналів. Також можна спробувати створити майданчик на конструкторах. Але знову ж таки, потрібно розуміти, що ви робите.

Розробка сайту

Сайт повинен бути яскравим, що закликає потенційного покупця до дії. Найкраще якщо майданчик буде з простою навігацією і зрозумілою структурою. Асортимент товару потрібно розбити на логічні блоки:

  • Парфуми для неї / нього;
  • Догляд за обличчям і шкірою тіла;
  • Декоративна косметика;
  • Догляд за волоссям і так далі.

Обов’язково подумайте над тим, що цікаво клієнту. Радимо включити такі блоки:

  • Акції та знижки;
  • Бонусна система;
  • Новинки;
  • Блог з порадами.

Не ігноруйте фотографії. У ніші парфумерії та косметики важливі якісні зображення. На них «клюють» покупці.

Пошук постачальників

Якщо ви самі виробник, тоді вам шукати собі постачальника не треба. Якщо ж, ви вирішили побудувати свій бізнес на продукції відомих брендів, тоді потрібно вибрати собі надійного партнера. Тут є кілька варіантів:

  • Закупівля товарів безпосередньо у виробників (зарубіжних або вітчизняних);
  • Співпрацювати з торговими мережами;
  • Знайти постачальника на торгових майданчиках TaoBao або AliExpress

Перед закупівлею партії товару, попросити у постачальника сертифікати якості і обговоріть всі деталі співпраці. Найкраще попросити зразки косметики. Особливу увагу зверніть на маловідомі бренди.

Організація постачання

Якщо опустити момент продукції, ще одним важливим моментом в організації магазину – доставка. Необхідно зробити так, щоб клієнт отримав своє замовлення швидко. Так як косметика має невеликі габарити, проблем з логістикою не повинно виникнути в принципі.

Якщо ви збираєтеся продавати косметику чисто в своєму регіоні, досить просто знайти кур’єра. Якщо доставка буде здійснюватися в інші міста країни, то можна співпрацювати з компаніями по доставці або відправляти замовлення поштою:

  • Укрпошта;
  • Нова Пошта;
  • Інтайм;
  • Автолюкс.

Наймання персоналу

Спочатку ви будете справлятися самі. Поки обороти будуть маленькими, вести бухгалтерію і здійснювати доставку – легко. Коли продажу в інтернет-магазині виростуть, варто подумати і розширенні.

Для інтернет-магазину парфумерії варто найняти:

  • Бухгалтера;
  • Менеджера з продажу;
  • Кур’єра;
  • Маркетолога;
  • IT-спеціліста.

Просування інтернет-магазину косметики

Будь-сайт потрібно просувати, особливо той, який буде приносити прибуток. Є кілька методів, які варто взяти на замітку при просуванні:

  1. Створіть правильне семантичне ядро, відповідне релевантним пошуковим запитам;
  2. Обов’язково використовуйте контекстну рекламу. Не шкодуйте на неї коштів;
  3. Спілкуйтеся з клієнтами через e-mail розсилку;
  4. Прайс-агрегатори. Вивантажуйте в каталог сайтів-агрегаторів свої товари за певну плату;
  5. Створіть бізнес-сторінки в соціальних мережах і бачите там активну діяльність;
  6. Поширюйте цінний і корисний вірусний-контент.

При просуванні інтернет-магазину парфумерії задійте максимальну кількість каналів. Такий підхід дозволить добитися відмінних результатів в короткі терміни.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.