Веб студія » Блог » Як залучити клієнтів в інтернет магазин: перевірені способи і неочевидні секрети
Дата публікації: 12 Жовтня 2020

Як залучити клієнтів в інтернет магазин: перевірені способи і неочевидні секрети

Як залучити покупців у новий магазин або на вже працюючий майданчик – питання, якими переймаються всі власники подібних сайтів. Рівень конкуренції зростає з кожним днем, тому потрібно боротися не тільки за увагу клієнтів, але і проти інтернет-магазинів, що пропонують схожу продукцію. Розберемося, які інструменти зараз працюють найкраще.

SEO, SMM, поисковая реклама

58ac28bbb244773d62bad57933e0ad9c.jpg

Всі способи залучення клієнтів в інтернеті слід починати з того, щоб привести в порядок сам сайт і максимально підняти його в пошуковій видачі. Практика показує, що 80% користувачів при пошуку інформації не переходять на другу сторінку – а це означає, що позиції в пошукових системах кардинально впливають на залучення нових клієнтів.

SEO-оптимізація включає наступні завдання:

  • Аналіз не тільки самого майданчика, але і ресурсів конкурентів. При цьому враховуються тенденції ринку, які багато в чому потрібно передбачити.
  • Складання первинного ядра пошукових запитів.
  • Формування структури сайту.
  • Організація внутрішньої перелінковки і оптимізація контента.
  • Корекція, вдосконалення юзабіліті.
  • Оптимізація всіх сторінок поетапно, по заздалегідь створеному плану.
  • Зовнішня оптимізація (наприклад, покупка посилань).
  • Автоматизація процесу замовлення і покупки (по можливості).

Довіряти аналітику і SEO-оптимізацію необхідно професіоналам – це не той напрямок, де власники ресурсу можуть впоратися самостійно.

SMM: шукаємо клієнтів в соцмережах

e7c861aecf46c103715e0c6937310e5d.jpg

Відповідаючи на питання про те, як залучити в магазин покупців, не скидайте з рахунків соціальні мережі – їх вплив і можливості колосальні. Facebook, Instagram, «Вконтакте», «Однокласники», TikTok – все це соцмережі, в яких просувають послуги, продукцію.

Але тут є свої особливості – майданчики вибирають конкретно під специфіку пропозиції. Instagram – місце, де потрібна гарна презентація у вигляді тематичних фотографій, не дуже довгих, але ємних і привабливих текстів. Він вітає креатив – на відміну, наприклад, від консервативних «Однокласників». А в TikTok і зовсім нічого робити, якщо у вас немає ідей для незвичайних яскравих відео – та й аудиторія там більше молодіжна.

Думаючи, як залучити в магазин покупців з соціальних мереж, обов’язково враховуйте, для кого саме ви створюєте контент, і вивчайте інтереси аудиторії. Для цього допомогу фахівців теж не буде зайвою.

Пошукова, таргетована реклама

3bdc329aebcb75299369a6bb5b807e5d.jpg

Є різні способи рекламувати товар, але ми вказуємо таргетовану рекламу як одну з найефективніших. Це оголошення в пошукових системах або соціальних мережах, заздалегідь розраховані на обмежене коло осіб – людей, яких пропозиція може зацікавити. При створенні оголошення враховуються різні параметри користувачів, завдяки чому відсіваються ті, кому спочатку реклама не цікава.

Причому рекламні способи залучення клієнтів в інтернеті навіть в одній категорії сильно відрізняються. Якщо оголошення в пошукових системах містить дуже стислий кількість інформації, то таке ж оголошення в Instagram може включати чіпляють картинку, незвичайне відео, текст,, що привертає увагу потенційного замовника, – гачків в такому випадку набагато більше.


Коментар експерта. Найякісніше працює реклама, налаштована професіоналами (інструментів для цього дуже багато) – з постійним аналізом на предмет ефективності. Добре, якщо є можливість об’єднати оголошення в пошукових системах і соціальних мережах, охопивши більше потенційних клієнтів.

Інші варіанти реклами

Є й інші способи забезпечити рекламу магазину: замовляти її у блогерів, розміщувати на майданчиках, де продається та чи інша продукція, ставати спонсорами онлайн-проектів. В останньому випадку ви вкладаєте безпосередньо в проект, а його організатори за своїми каналами забезпечують поширення інформації про ваш продукт.

Використовуйте для клієнтів і різні розсилки: на електронну пошту, в месенджери, у вигляді СМС-повідомлень. Цей інструмент маркетингу все ще працює, але уникайте нав’язливості.

По суті, всі способи залучення клієнтів в інтернет-магазин через медійний простір вважаються рекламою – просто в одному випадку вона буде явною, а в іншому завуальованій, неочевидній.

Просування через корисний безкоштовний контент для клієнта

e42ac4b1341329d880be7b713299324d.jpeg

Це дуже дієвий спосіб привернути увагу до товару більше уваги. Ось варіанти корисного контенту:

  • Огляди новинок. Це дуже популярно при роботі з технікою, особливо дорогою (телефон, телевізор, камера). Перед покупкою відвідувачі намагаються вивчити більше інформації – і майданчик з регулярними оглядами їх явно приверне.
  • Порівняння продукції зі схожими можливостями. Але не використовуйте методики, явно «топлячи» конкурентів, – таке агресивне просування вітається далеко не всіма.
  • Поради та рекомендації по використанню товару. Власники сайту з одягом можуть завести блог з порадами стилістів. Користувач, який розуміє, як носити конкретну одяг і з чим її поєднувати, охочіше купить річ.
  • Навчальні ролики, інструкції. Щоб користуватися тією ж технікою, доведеться навчитися ряду маніпуляцій. І якщо ви заздалегідь запропонуйте докладні і прості інструкції з візуальним рядом, потенційні клієнти це оцінять.
  • Відео з відповідями на питання. Наприклад, ви продаєте сантехніку. В такому випадку можна збирати питання від клієнтів по експлуатації, догляду, дрібного ремонту – а досвідчений сантехнік в спеціальних роликах буде давати відповіді.

Коментар експерта. Всіляко показуйте клієнту, що ви зацікавлені в його комфорті і готові ділитися корисною інформацією. Розміщують такий контент теж по-різному: в соціальних мережах, на власному Youtube-каналі, на окремому сайті-блозі.

Важливість особистості при запису контенту

Якщо вирішуючи, як залучити людей в інтернет-магазин, ви зупинилися в тому числі і на записи різних роликів для користі клієнтів, не скидайте з рахунків правильний вибір людини, який в цих роликах бере участь. В еру блогинга до публічних особистостей пред’являються дуже високі вимоги. Виберіть харизматичного ведучого з чіткою дикцією, поставленою мовою.

Перевагою буде почуття гумору, а також якісь деталі образу, міцно асоціюються з цією людиною – а значить, і самим каналом. Коли ви продаєте одяг, прикраси та аксесуари, ці деталі можна і потрібно брати прямо зі свого магазину. Якщо у вас товар для косметологічних і омолоджуючих послуг – запросіть в якості ведучої жінку, що виглядає молодшим за свої роки і дуже доглянуто. Важливо вловити якусь деталь, здатну залучити людей до контенту, а потім і на саму торговельну площадку.

Співпраця з експертами – ще один варіант корисного контенту

Експертність в світі, де дуже багато шахраїв, цінується з кожним роком все вище. Але тільки в тому випадку, коли її можна підтвердити – великими досягненнями людини, певними документами (дипломами, сертифікатами).

Якщо є кошти, залучайте гучні імена з вашої сфери – тоді на тлі співпраці з хорошими експертами репутація компанії теж виросте.

Спілкування з блогерами – «перехоплюємо» аудиторію

bf164fe7b64780da90b826ec46d5e484.jpg

Ми вже сказали, що маркетингові інструменти для залучення клієнтів можуть включати рекламу у блогерів. Але співпраця з популярними представниками інтернет-простору може проходити і в іншому руслі. Одна справа – заплатити грошей і один раз бути згаданим в Сторіс або в пості. Інша справа – подружитися з якимось блогером надовго, регулярно пропонувати йому розсилку своїх товарів, брати участь в його проектах.

І тут ми повертаємося до переваг соціальних мереж. Якщо розвинути аккаунт і назбирати багато передплатників, з часом можна влитися з блогерську «тусовку». А це запрошення на вечірки, ефективний пошук нових бізнес-партнерів і людей для колаборацій, а ще приводи регулярно з’являтися в чужих акаунтів в сторіс і постах. Все це призведе до розширення аудиторії.

Акції та знижки для клієнтів

Аналізуючи, ніж залучити покупців в магазин, ми все одно прийдемо до того, що потрібно виграти у конкурентів хоча б на початку шляху. І для цього хороші знижки або цікаві акції все ще актуальні. Клієнтам пропонують:

  • Зниження ціни на певні категорії. Обов’язково відбудовувати від конкурентів і не дублюйте пропозиції.
  • Акції, зав’язані на рекламі бренду. Наприклад, клієнт може отримати знижку, якщо привів одного або розповів про вас на своїй сторінці в соціальній мережі.
  • Різні акції до свят і особливих днях – припустимо, продавець забезпечує знижку на стару колекцію з приводу виходу нової.
  • Бонусні, дисконтні програми, що діють весь час при покупці в магазині. Але враховуйте, що клієнт вміє рахувати і порівнювати – умови повинні бути по-справжньому вигідними для постійних покупців.

Коментар експерта. Відмовтеся від несправжніх знижок – це коли майданчик відразу накручує немислиму ціну, а потім нібито її знижує на 30-50%. Таке можуть дозволити собі великі ресурси, але на репутації звичайного магазину це відіб’ється негативно.

Позитивні відгуки клієнтів

Один із способів того, як заманити клієнта і підвищити конверсію, відсилає нас до відгуків. Але не намагайтеся купувати хороші відгуки на різних ресурсах від невідомих авторів з бірж. Такі рекомендації працюють погано – люди довіряють тим, хто не приховує свого обличчя, може підтвердити свою особу різними акаунтами в соціальних мережах.

Найвигідніше звертатися до своїх же задоволеним клієнтам з проханням записати короткий відеовідгук або огляд з фотографіями. При цьому просите розміщувати посилання на акаунти цих покупців. Натомість ви можете запропонувати за відгук заохочення – у вигляді знижки на наступне замовлення, якогось цікавого бонусу.

Як залучити клієнтів за допомогою особливостей сайту

27248f0bd57e41fc926321fa0e2793a5.jpg

Щоб відповісти на питання про те, як залучити людей в магазин, повернемося ще раз до сайту. Дизайн теж є засобом просування, як і юзабіліті, якісний контент. Але тут є не завжди враховані моменти. Назвемо ключові з них.

Перший – це колірна гамма і загальні відчуття від сайту. Навіть якщо все зроблено дуже красиво, але оформлення майданчика «вантажить», тому що виконано в темних кольорах, потрібного ефекту не буде. Особливо будьте уважні з відтінками в тому випадку, якщо ресурс передбачає довге перебування відвідувача на сторінках сайту – це актуально для брендів одягу, біжутерії, для компаній з великою кількістю послуг.

Другий момент, що допомагає залучити клієнтів з інтернету, – оригінальність. А якщо точніше – відмова від привабливого копіпаста. Ні в якому разі не копіюйте підходи відомих великих брендів. Якщо сайт схожий на дизайн Coca-Cola або виконаний в колірній гамі «Інстаграма», це може відштовхнути користувачів – у них з’явиться відчуття, що компанія недобросовісно ставиться до роботи.

Третій момент – наявність можливостей для зворотного зв’язку. Наприклад, хороший прийом полягає в тому, щоб розмістити всі необхідні телефони та електронні пошти, а окремим пунктом винести пошту директора, куди можна звертатися в разі претензій до продавців або продукції. Так у користувачів створюється відчуття, що їхня думка важлива, а в непередбачених обставинах їм завжди допоможуть.

Головні висновки про притягнення клієнтів

Цією публікацією ми розповіли про те, як знайти клієнтів для інтернет-магазину максимально докладно. Але якщо узагальнити, то способи залучення зведуться до наступного:

  • грамотне просування в пошукових системах і мережах;
  • максимальне представлення компанії в медійному просторі в позитивному світлі;
  • постійний аналіз інтересів вашої аудиторії.

Це непроста і дуже об’ємна задача, але хороша новина полягає в тому, що більшість робіт можна перекласти на плечі професіоналів. Вони використовують ефективну воронку продажів, знайдуть грамотні інструменти просування, які виділять вас серед конкурентів, і допоможуть залучити більше замовників.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.