Супер пупер крутий блог

Останні публікації

Дата публікації: 12 Вересня 2020

Що таке ребрендинг: навіщо і коли він потрібен компанії?

Згодом у кожної компанії настає період, коли потрібно проводити ребрендинг. Дана процедура є невід’ємною складовою маркетингової стратегії, що дозволяє підтримувати актуальність торгової марки. У даній статті ми розповімо, що таке ребрендинг, його види та коли настає час «міняти все».

Читати далі
Дата публікації: 7 Вересня 2020

5 головних показників ефективності сайту

Ведення бізнесу через інтернет має свої переваги, зокрема, можливість оптимізувати процеси для зростання компанії і прозорість відстеження показників ефективності сайту KPI.

Читати далі
Дата публікації: 6 Вересня 2020

Як тестувати веб-сайт: основні етапи і поради

Створення сайту – процедура складна, де кожен учасник команди виконує конкретні дії. Завершальний етап усього процесу – web тестування сайтів. Тест сайту може займати до 50% часу і бюджету. У даній статті ми розповімо, звідки взялася ця цифра і як тестувати сайт, його етапи та методи.

Читати далі
как заработать в интернете
Дата публікації: 10 Серпня 2020

Як заробити в інтернеті новачку: перевірені способи і підводні камені

Зміст: Міфи про пасивний дохід і «роби, що подобається» Міф 1. Пасивний дохід в інтернеті. Міф 2. Роби що подобається – а гроші будуть. Градація за кольором Білі способи – легальні способи заробітку в інтернеті Сірі способи і схеми заробітку Чорні способи заробітку Заробіток в інтернеті без вкладень – швидкі і повільні способи Соціальні мережі, […]

Читати далі
стартап
Дата публікації: 5 Серпня 2020

Як запатентувати стартап в Україні – поради експертів

Навіщо стартапу патентування? Що патентувати? Як запатентувати стартап в Україні? 1. Реєстрація товарного знака для стартапа 2. Патентування винаходів, корисних моделей і промислових зразків в Україні Коли починати патентувати? Висновки Той, хто створює стартап вважає, що його ідея унікальна і неповторна. Це може і так, але почастішали випадки, коли один і той же стартап реалізується […]

Читати далі
водность текста
Дата публікації: 5 Серпня 2020

Як прибрати з тексту «воду»? На допомогу копірайтерам!

Содержание: Визначення водності тексту Як вода впливає на оптимізацію Як перевірити воду в тексті 1 Advego 2 Text.ru 3 Istio Ознаки «води» в тексті Як прибрати «воду» з тексту? Навіщо це робити? Чим замінити прибраний текст? Резюме Такий важливий SEO-показник, як вода погубив вже не один текст. Вода в статті – основний ворог копірайтера. Вона […]

Читати далі
Дата публікації: 5 Липня 2020

301 редирект: переадресація на всі випадки життя

Працюючи над оптимізацією та просуванням сайту виникає питання про налаштування 301-редиректу. У даній статті ми розглянемо, що таке 301-редирект і як правильно його налаштувати.

Читати далі
Дата публікації: 1 Липня 2020

CRM система простою мовою

Говорячи про сайт, то заявки від нових замовників, без автоматизації, не будуть фіксуватися. Все це можливо при впровадженні CRM-системи. У цій статті ми розглянемо, що це таке і які завдання вирішує ці програми.

Читати далі
Дата публікації: 30 Червня 2020

Як перевірити відвідуваність сайтів конкурентів: 5 популярних способів

Якщо ви думаєте, що аналіз потрібен тільки для того, щоб подивитися на скільки гарний сайт конкурента, і визначити лідера, то ви помиляєтеся.
У даній статті ми розглянемо найпопулярніші сервіси з аналізу відвідуваності сайту конкурентів.

Читати далі
Дата публікації: 29 Червня 2020

Створення сайту стоматології: поради та рекомендації

Перед тим, як створити свій сайт стоматології, потрібно вивчити особливості ринку, визначитися з цільовою аудиторією і написати правильний бізнес-план з розвитку ресурсу.
Дана стаття розповість вам про те, чому так важливо мати сайт стоматології, як його краще візуально оформити і чим будуть охарактеризовані структура і сторінки вашого дітища.

Читати далі
Дата публікації: 6 Червня 2020

Колір в веб-дизайні: особливості використання та основні тренди 2020

Кольори для сайту за умови грамотного використання стають ефективним маркетинговим інструментом. Вони впливають на підсвідомість користувача і формують позитивне ставлення до бренду, продукту, викликають довіру.

Читати далі
Дата публікації: 5 Червня 2020

Назва для інтернет-магазину: основні правила, поради щодо вибору з прикладами

Ім’я бренду нерідко впливає на його розвиток.
У цій статті ми розповімо про важливість назви, розглянемо короткі рекомендації по його створенню, розберемо помилки і познайомимося з вдалими прикладами для різних ніш. Прочитавши текст, ви будете знати, як придумати назву інтернет-магазину і будь варіацій варто уникати.

Читати далі
Дата публікації: 4 Червня 2020

Як перевести сайт на HTTPS: покрокова інструкція від А до Я

У 2017 році в оновленому браузері Google Chrome 56 версії будь-який веб-ресурс з протоколом HTTP почав позиціонуватися як небезпечний сайт.
Саме з цієї причини багато відповідальних власників інтернет-проектів приймають рішення перевести сайт на HTTPS. Які плюси має перенесення на новий протокол, як зробити свій сайт захищеним і з якими труднощами можна при цьому зіткнутися? Про це і поговоримо в даній статті.

Читати далі
Дата публікації: 30 Травня 2020

Як відкрити інтернет-магазин меблів

Щоб відкрити свій інтернет-магазин меблів необхідно почати зі стандартного планування. Обов’язково потрібно врахувати кожну дрібницю. У цій статті розглянемо, що потрібно для того, щоб відкрити сайт з продажу меблів і як зробити його затребуваним.

Читати далі
Дата публікації: 24 Травня 2020

Як перевірити сайт на адаптивність?

Статистика свідчить, що близько 10 млн осіб щодня користуються мобільними гаджетами для відвідування інтернету (мова йде про Україну). Але, подумайте, чи буде користувачам зручно на вашому сайті, якщо сторінка не зручна і з’єднує безпосередньо відображається на мобільному пристрої? Скоріше за все ні. Саме тому важливою є адаптація сайту.

Читати далі
Дата публікації: 23 Травня 2020

Як створити правильний логотип: основні правила та рекомендації

Жодна торгова марка не змогла б заволодіти умами і серцями людей, не маючи фірмового стилю. Дизайн логотипу – його невід’ємна частина. З цієї стати ви дізнаєтеся, що собою являє ця крихітна картинка, як здійснюється розробка логотипів, чому вони так значимі для сильних компаній.

Читати далі
Дата публікації: 22 Травня 2020

Який SSL сертифікат вибрати для свого сайту

Взаємодія користувачів з сайтами нерідко передбачає передачу конфіденційних даних: це особиста інформація, деталі банківських карт, паролі і інше. Щоб це було безпечно, і відомості не могли бути перехоплені зловмисниками, був розроблений SSL-протокол.

Читати далі
Дата публікації: 21 Травня 2020

Як правильно вибрати хостинг для сайту

Запускаючи новий проект, перше на що варто звернути увагу – вибір хостингу. Кожному сайту потрібен міцний і якісний фундамент, який здатний забезпечити безперебійну роботу. Якщо не знати критерії вибору хостингу, це може привести до проблем, вирішення яких заходить в глухий кут.

Читати далі
Дата публікації: 30 Квітня 2020

Як відкрити інтернет-магазин автозапчастин

За статистикою більше 50% клієнтів оформляють замовлення саме в інтернет-магазинах, приносячи їх власникам гарний прибуток. Як створити інтернет-магазин автозапчастин та з чого почати розглянемо в цій статті.

Читати далі
Дата публікації: 14 Квітня 2020

Як створити інтернет магазин для продажу прикрас?

Прикраси допомагають доповнити образ і підкреслити статус людини.
Завдяки великому попиту на дану групу товарів ніша прикрас – затребувана, а це значить можна сміливо розвиватися в цьому бізнесі і створювати інтернет-магазин прикрас.

Читати далі
Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.