Що таке push-повідомлення і як правильно їх використовувати?
Розробку і просування сайту краще довірити досвідченому виконавцеві, що надає комплексні послуги на ринку e-commerce.
Прочитати статтюЗміст: Щоб завдання було виконано вчасно, потрібно все грамотно розпланувати. І не важливо, чи це святкування дня народження чи робота над важливим проектом. Щоб усе пройшло гладко, потрібно мати чітку структуру всього процесу. У цій справі допоможе таск-менеджер — незамінний інструмент для планування щоденних завдань. У цій статті ми розповімо, що це таке таск-менеджер і […]
Зміст: В умовах жорсткої конкуренції створювати гарний та затребуваний сайт не так просто. Що вже казати про те, щоб утримати користувача на ресурсі. Так, існує безліч інструментів та методів зробити це. І один із найпопулярніших — додати віджет. Невеликий додаток допомагає вирішувати безліч завдань: підвищити конверсію, зібрати дані та ін. Як додати віджет на свій […]
Зміст: Чи замислювалися ви, чим відрізняється хороший продукт від поганого? Перший вирішує проблему покупця, а другий – ні. Але як розробити продукт, який реально відповідатиме запитам ринку? Перше, що потрібно зробити – виявити потреби клієнта. Зробити це не так просто, як здається. У цій статті ми намагатимемося роз’яснити, що таке потреби клієнта та які існують […]
Зміст: Найпопулярніший движок для сайтів будь-якого типу – WordPress. Створити ресурс на даному CMS не важко. А ось налаштувати плагіни (якийсь код, що виконує конкретну функцію), які зроблять сайт зручним і функціональним, не так і просто. І основна проблема в тому, що їх існує величезна колекція і вибрати відповідний складно. Але й без них нікуди. […]
Зміст: Посадкова сторінка (лендінг) є односторінковим сайтом, який допомагає збирати трафік і конвертувати його в ліди: користувач переходить на такий сайт після кліку з реклами. На такому ресурсі описаний продукт або послуга і насамперед на нього заходять ті, хто зацікавився в покупці. У цій статті ми розглянемо що таке лендинг, які види існують і в […]
Зміст: Проблема багатьох власників веб-ресурсів — ігнорування розділу FAQ (часті питання). Ця помилка може призвести до втрати іміджу компанії, довіри з боку клієнта та ін. Що таке FAQ FAQ являє собою розділ, де компанія дає відповіді на популярні питання, допомагаючи клієнтам розібратися в продукті, сервісі, варіантах співпраці та ін. Ця сторінка також може називатися інакше: […]
Зміст: Ви можете написати програму у будь-який зручний спосіб так, щоб вона працювала. Але в будь-якому випадку доведеться упорядкувати вихідний код, тобто провести рефакторинг. Навіщо ж потрібна ця процедура, якщо вона не вносить корективи в додаток і не змінює його функціонал? У цій статті ми якраз і поговоримо про цю тему. Навіщо потрібний рефакторинг Почнемо […]
Зміст: Вибудовуючи стратегію продажу важливо провести якісний аналіз цільової аудиторії (ЦА). Досліджуючи ЦА, можна сегментувати її (тобто розділити на групи) проаналізувати їхню поведінку та створити персоналізовані пропозиції. Такий підхід дозволить відбудуватися від конкурентів. У цій статті ми розглянемо, що таке сегментація ринку і як її правильно застосовувати. Що таке сегментація ринку Почнемо з того, що […]
Зміст: Один із найважливіших показників, що впливають на результат у пошуковій видачі — релевантність — узгодженість запиту користувача з інформацією на сайті. Щоб цей показник зростав, слід стежити за контентом ресурсу. У цій статті ми розповімо, що таке релевантність та як підвищити її. Це буде корисно всім, хто має свій власний сайт. Що таке релевантність […]
Зміст: Основне завдання бізнесу — привернути увагу споживача до свого продукту, адже ринок зараз перенасичений однотипними товарами. Важливо викликати емоції та враження у клієнтів. У цій статті ми розглянемо, що таке клієнтоорієнтованість і навіщо це вашому бізнесу. Що таке клієнтоорієнтованість І одразу з визначення. Клієнтоорієнтованість – це здатність компанії та всіх її співробітників своєчасно визначити […]
Зміст: Коли ми будуємо бізнес, ми відразу ставимо собі кілька цілей. Дві основні: отримувати прибуток, побудувати довірчі стосунки з клієнтом. Особливу увагу варто приділити останньому моменту саме від нього і залежить перший. Лояльність клієнта – це бажання купувати та взаємодіяти з компанією/брендом. У цій статті ми розповімо як побудувати такі довірчі відносини з клієнтом і […]
Зміст: Відгуки про роботу компанії або продукт можуть бути як позитивні, так і негативні. Якщо занадто багато хвалебних од, то у користувачів закрадуться сумніви, адже це скидається на замовлені відгуки, а велика кількість негативних символізує те, що ви не змогли мотивувати клієнта залишити хороший відгук. Тобто щось з вашою компанією або продуктом не так. Але […]
Зміст: Люди, які прагнуть створити працюючий бізнес або проект знають, що починати потрібно з планування, в основі якого лежить стратегія. Її візуалізація дозволить правильно розставити пріоритети та розпланувати хід дій. Саме такий підхід дозволить досягти бажаного результату. У цій статті ми розповімо, що таке дорожня карта проекту та як її скласти. Що таке дорожня карта […]
Зміст: Що таке SMART-цілі Розшифровка критеріїв SMART Specific – конкретна мета Measurable – вимірна мета Achievable or Attainable – досяжна мета Relevant – значуща мета Time bound – обмежена в часі мета Як SMART-цілі можуть допомогти бізнесу Кому підходить SMART-постановка цілей Переваги та недоліки методу SMART Як правильно поставити SMART-цілі Дослідження та формулювання потреби Актуальність […]
Зміст: Хто хоча б раз працював у Google Docs, навряд чи захоче працювати в класичному документі Word. Адже набагато зручніше зберігати та редагувати документи онлайн. При чому працювати над статтями може одразу ціла група людей, та й відкривати їх можна з будь-якого пристрою (ПК, смартфон та ін.). У 2016 р. для веб-дизайнерів було розроблено схожий […]
Зміст: Якщо є хоч найменша ймовірність того, що вас зрозуміють неправильно, вас обов’язково зрозуміють неправильно. Ця істина чи закон підлості (називайте як завгодно) спрацьовує майже завжди, причому у будь-якій сфері діяльності. До створення сайтів це також можна віднести. Наведемо один приклад, замовник хотів соціальну мережу як Фейсбук, а в результаті отримав форум для любителів спорту. […]
Зміст: Перше, що потрібно зробити перед створенням сайту, — визначити свою цільову аудиторію (ЦА), адже жоден бізнес не може існувати без розуміння своїх споживачів. Важливо знати, хто ваш клієнт, що йому потрібно тощо. Це потрібно, щоб проект розвивався правильно і ви не розривалися в різні боки. Про те, як визначити свою ЦА, ми розповімо в […]
Зміст: Якщо раніше новини ми читали з газет, то тепер знайти людину, яка тримає в руках паперове джерело інформації, — майже нереально. Так, куди простіше відкрити смартфон та прочитати новину. Крім того, можна вивчити інформацію одразу з кількох джерел. Загалом, ви зрозуміли, що поки одні читають такі інформаційні сайти, інші можуть їх створити. Ось якраз […]
Web-розробники працюють незалежно як фрілансери або разом з командами компанії над створенням веб-сайтів. Залежно від посади ці професіонали можуть зосередитися на інтерфейсній розробці, яка включає в себе проектування сайтів і створення контенту. Чим конкретно займається web-розробник? Web-розробка та web-дизайн мають багато спільного, але в деяких ключових областях вони різняться. Web-дизайн має справу з зовнішнім виглядом […]
Зміст: Що таке маркетинговий план Для чого потрібен маркетинговий план Види маркетингових планів Маркетинговий план SOSTAC Маркетинговий план на одну сторінку Найкоротший маркетинговий план Класичний маркетинговий план Як скласти маркетинговий план Структура маркетингового плану 1. SWOT-аналіз 2. Місія компанії 3. Конкурентний аналіз 4. Цільова аудиторія 5. Маркетингова стратегія 6. Бюджет 7. Вибір інструментів планування Переваги […]
Обговорити ваш проєкт
Інші питання (партнерство, вакансії...)
Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.
Детальніше про сайтЦе посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільову дію. Така дія може бути направлена на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.
Детальніше про сайтБагатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотнього зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.
Детальніше про сайтЯвляє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).
Детальніше про сайтІнтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.
Детальніше про сайтЯкщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Версії тільки для ПК і планшета використовуються в основному в розробці індивідуальних корпоративних проектів, де робота з сайтом передбачається тільки з робочих місць в робочий час.
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Версії тільки для ПК і планшета використовуються в основному в розробці індивідуальних корпоративних проектів, де робота з сайтом передбачається тільки з робочих місць в робочий час.
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Версії тільки для ПК і планшета використовуються в основному в розробці індивідуальних корпоративних проектів, де робота з сайтом передбачається тільки з робочих місць в робочий час.
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Версії тільки для ПК і планшета використовуються в основному в розробці індивідуальних корпоративних проектів, де робота з сайтом передбачається тільки з робочих місць в робочий час.
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Якщо проект спрямований на широке охоплення користувачів, запуск проекту обов'язковий з адаптацією під мобільні пристрої
Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.