Веб студія » Блог » Просування сайтів: приватний майстер чи SEO студія
Дата публікації: 29 Вересня 2021

Просування сайтів: приватний майстер чи SEO студія

Зміст:

Про те, що таке SEO-просування сайту знають всі. При цьому не потрібно володіти сильними знаннями, щоб зрозуміти всю важливість цього процесу для будь-якого сайту. Якщо ви просто створите сайт і будете чекати поки трафік зросте, толку від такого ресурсу не буде. Хіба, що ви просто будете хвалитися своїм друзям, мовляв у вас є сайт. Але якщо бути більш серйозними, то питання про те, як правильно просувати сайт цікавить всіх. І тут власник ресурсу стикається з дилемою: звернутися до SEO-агентства або до приватного майстра? У цій статті ми якраз і розглянемо, хто більш компетентний в цьому питанні і чиї стратегії дадуть більший результат.

Як відбувається seo оптимізація сайту

Звичайно, тактика просування відрізняється у приватника і агентства, але в цілому, можна виділити основні етапи:

  • Аудит сайту. Використовуючи спеціальні сервіси аналітики, фахівець з просування зможе перевірити наявність обмежень в ранжируванні, наявність геопривязок, визначить наявність проблем з індексацією. Також цей етап включає визначення видимості сайту і проведення комплексної аналітики.
  • Глибокий аналіз тематики і конкурентів. Таким чином можна визначити набір комерційних чинників, які актуальні в конкретній тематиці. Проводиться аналіз посилального профілю та виявлення основних запитів для просування.
  • Формування семантичного ядра. Це найважливіший етап для сео. Семантичне ядро ​​- список ключових слів / фраз за якими покупець приходить на ваш сайт. Існують спеціальні сервіси, які дозволяють зібрати ключові запити. Від правильно підібраного семантичного ядра залежить і ефективність всього просування. Кілька правил по підбору ключів: вони повинні охопити весь пошукової попит, повинні повністю відповідати тематиці сайту. Важливо враховувати і конкурентні запити.
  • Формування структури сайту. Це довгий і трудомісткий процес. Сео-фахівець розбиває все на логічні групи. Після, для кожної з них підбирається сторінка на сайті або створюється нова. Правильна структура дозволяє розширити запит, тим самим залучити нових користувачів.
  • Внутрішня оптимізація. Цей етап умовно ділиться на: комерційний аудит, оптимізацію контенту і технічну оптимізацію. Кожен з цих етапів складається з різних маніпуляцій, спрямованих на поліпшення роботи сайту.
  • Внутрішня перелінковка. Правильно розподілена статична вага сторінок впливає на ранжування. Правильне перенаправлення з однієї сторінки на іншу покращує юзабіліті сайту, підвищує такі показники як релевантність і індексація.
  • Оптимізація контенту. Так як сайт складається з тексту і картинок, то особливу увагу сео-фахівець приділить і цьому питанню. Тут йде мова про: фото і відео контент, метатегах і самих статтях, які повинні бути унікальні і написані з урахуванням ключових запитів.
  • Зовнішня оптимізація – коригування посилальної маси.
  • Поліпшення юзабіліті і конверсії сайту.

Просування сайту SEO-агентством

SEO-агентство займається виключно розкручуванням і просуванням сайту в Мережі. Як правило, в таких компаніях працює ціла команда досвідчених професіоналів, які швидко розробляють стратегію і беруться за справу. Безумовно – це плюс. До інших переваг і особливостей можна віднести:

  • Чим більше досвід компанії, тим і надійніше репутація. Це гарантія того, що вас не обдурять і не підведуть. Професійні агентства мають сертифікати і нагороди. Працюючи з таким бюро ви підписуєте договір, де прописані зобов’язання двох сторін. Таким чином підкреслюється серйозність намірів і гарантія виконання роботи в обумовлені терміни. Досвід також дозволяє вирішити різноманітні завдання.
  • У агентства є власні кейси, що дозволяють просувати сайт з кожної сфери. Тобто сео-компанії беруться за будь-який проект.
  • Говорячи про проекти, то над ними працює не один фахівець, а ціла компанія: seo-фахівець, копірайтер, аккаунт-менеджер, аналітик, розробник. У серйозних компаніях працюють фахівці з досвідом.

Говорячи про недоліки роботи з агентствами, то можна відзначити наступне:

  • Вартість. У свою роботу компанії закладають, на жаль, багато факторів: оренду приміщення, оплату охоронному бюро, зарплату співробітникам, послуги прибиральниці і т.д. Іноді, вартість послуг СЕО-компаній в два рази більше, ніж у фрілансера.
  • Не кожен клієнт отримує індивідуальний підхід. Справа в тому, що у компанії може бути відразу кілька проектів і приділити всі 24 години на добу, фізично нереально. Отже, будуть застосовуватися стандартні кейси.
  • Спілкування з аккаунт-менеджером. Але це мінус швидше для тих, хто любить контролювати весь процес від А до Я.

Послуги агентства актуальні якщо:

  • у вас великий і серйозний проект;
  • вам важливий договір;
  • вашому проекту потрібні гарантії і безпека.

Просування приватним фахівцем

Багато хто думає, що якщо вони звернулися до фрілансера, то він буде займатися виключно їх проектом. Але це не зовсім логічно. Погодьтеся, хто ж вам скаже, скільки у нього проектів? Але при цьому приватник 100% запевнить вас в тому, що ваш проект для нього понад усе, і він повністю віддається йому. Дивимося далі. Ціна. Так, послуги фрілансера дешевше, ніж у агентств. Але при цьому гарантію вам ніхто не дасть. З таким фахівцем ви не підписуєте договір, і в разі спірних питань, ви не зможете довести свою правоту. Висновок: працювати з такими сеошниками – небезпечно.

Чому ж багато ризикують? Справа в тому, що багатьох влаштовує вартість послуг фрілансера. Також влаштовує і те, що з виконавцем можна спілкуватися в режимі онлайн, в будь-який зручний час. Якщо ви дійсно знайшли фахівця, то він розробить стратегію просування, чітко під ваш проект. Але знову ж таки, в деяких випадках розібратися одному спеціалісту – нереально. Робіть висновок самі.

Приватний сео-фахівець актуальний якщо:

  • у вас разовий проект;
  • обмежений бюджет;
  • не особливо женитесь за трафіком.

Інформація вам до роздумів: багато фрілансерів – це співробітники, які втекли з SEO-агентств. Фахівці просто вирішили працювати на себе.

Чому вигідно звернутися до Brainlab?

Веб-студія Brainlab працює на ринку розробок сайтів і їх просування. Основна мета компанії – створити працюючі цифрові проекти для вашого бізнесу. І відгуки задоволених клієнтів підтверджують те, що всі зусилля команди Брейнлаб приносять результат.

Команда досвідчених фахівців, береться за просування різних проектів:

  • інтернет-магазину;
  • блогу;
  • корпоративного сайту;
  • форуму;
  • новинних сайтів та ін.

У роботі використовуються кейси, що дозволяють домагатися 100% успіху.

До переваги співпраці з Brainlab можна віднести:

  • гарантія на надані послуги;
  • виконання зобов’язань у встановлені терміни;
  • надання всього комплексу послуг, включаючи маркетинг і медіа-контент.
Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільову дію. Така дія може бути направлена на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотнього зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість: 0 $
Приблизні терміни: 0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.