Веб студія » Блог » Як правильно вибрати домен для сайту інтернет магазину?
Дата публікації: 25 Лютого 2020

Як правильно вибрати домен для сайту інтернет магазину?

Якщо ви думаєте, що підібрати домен для інтернет-магазину – це легко, то ви помиляєтеся. Насправді в цьому питанні є багато моментів, які необхідно врахувати при створенні якісного сайту.

Домен сайту – віртуальна власність, а також ідентифікатор в мережі, до якої веде знаходять на просторах Інтернету. При створенні сайту потрібно пам’ятати, що доменне ім’я – це перше, що бачить потенційний клієнт ще перед тим, як він зайде на сайт. Логічно, що хороший домен викличе довіру у відвідувача, чого не скажеш про «дивному» домені.

Доменні зони

Як правильно вибрати домен для сайту інтернет магазину? — компанія «Brainlab». Фото 1

Доменна зона – це сукупність всіх доменів, які відносяться до одного рівня. Насправді, технічно немає різниці, в якій зоні ви будете реєструвати свій інтернет-магазин. Але, на що варто звернути увагу, так це на поділ зон:

МіжнароднаРегіональна
comru
orgua
infocom.ua
netkz

Якщо ваш інтернет-магазин орієнтований на ринок певної країни, то логічніше за все зареєструвати домен в регіональній зоні. За інших рівних умов, при ранжируванні за регіональною запитом, він отримає перевагу у видачі перед аналогічними сайтами в міжнародній зоні, наприклад com. Для Google це особливої ​​ролі не грає, а для Яндекс – важливо. Крім того, будь-яка регіональна зона пропонує великий вибір відповідних вільних імен, ніж в міжнародному сегменті. Якщо, наприклад, ви перебуваєте в Україні, то краще використовувати домен com.ua ніж org або kz.

Також існують і спеціалізовані доменні зони: camera, club, toys і інші. Логічно, що їх потрібно використовувати виключно за призначенням. У зворотному випадку, це буде виглядати безглуздо.

Дати точну пораду, яку зону краще вибрати для інтернет-магазину – складно. Тут все залежить від тематики сайту, його аудиторії і особистих переваг.

Як правильно вибрати домен для сайту інтернет магазину? — компанія «Brainlab». Фото 2

Кілька порад при виборі доменних зон:

  1. Спочатку визначте відноситься ваш сайт до певного регіону або області. Інтернаціональний сайт розміщуйте на міжнародних доменах
  2. Просуваючи послуги в певному місті – реєструйтеся на субрегіональної зоні (kiev.ua)
  3. Не подобається ідея регіонального домену? Реєструйтеся на спеціалізованих

Якщо визначитися з доменною зоною – проблема, подивіться статистику використаних зон по всьому веб-сайтів. Майже половина сайтів (46%) використовують com або org (5.2%). Вибір однієї з цих зон для свого сайту буде безпрограшним варіантом.

Рівні доменних імен

Гарний домен – це можливість правильно і швидко зробити свій інтернет-магазин впізнаваним. Вище ми написали про те, що існують доменні зони. Але крім них є ще й рівні. Звичайно, відразу напрошується питання, що це таке? Насправді це тільки здається складним. Рівні – це частини доменного імені. При створенні домену не варто занадто морочитися в цьому питанні. Це не має великого значення.

Рівні бувають:

  1. Перший. Країни – ua, ru, kz і загальні – com, info
  2. Другий. Коли до домену додається ім’я самого ресурсу. Наприклад: site.ua
  3. Третій. Коли ім’я ресурсу складається з двох частин. Наприклад: hosting.site.ua

Найчастіше зустрічаються сайти другого рівня.

Сервіси для підбору доменних імен

Зростання електронної комерції привів до того, що знайти гарне доменне ім’я стає все складніше. Але є одна невелика хитрість, яка допоможе вам визначити який домен краще: перевіряйте підібране слово в Google, чим менше сторінок ви отримали у відповідь, тим простіше буде отримати топ по брендованих запитом.

Є ще один важливий момент – підбирайте тільки унікальне ім’я. Не використовуйте назву чужих брендів.

Якщо фантазія – це не ваша сильна сторона, можна скористатися спеціальними сервісами, які допоможуть вам підібрати цікавий варіант для свого інтернет-магазину. Найкраще сподобалися варіанти записати в табличці, адже велика частина цих сервісів працює на основі онлайн-генератора.

Варіанти сервісів:

  • Domainr – відмінний сервіс з яким дуже просто працювати, досить просто ввести слово на латиниці і у відповідь ви отримуєте результат щодо зайнятості цю назву в різних доменних зонах
  • Business Name Generator. Сервіс, який швидко підбере доменне ім’я на основі зазначеного вами слова
  • The Host. Тут можна за 2 секунди підібрати гарне доменне ім’я. Просто впишіть потрібне слово і варіанти посипляться самі
Як правильно вибрати домен для сайту інтернет магазину? — компанія «Brainlab». Фото 3

Поради щодо підбору доменного імені

Правила підбору продаваного домену:

  1. Стислість – сестра таланту. Ось де цей вислів актуально. Погодьтеся, домен www.thisismybeststoredomain.com.ua звучить досить креативно, але запам’ятати його буде складно. Оптимальна довжина – 9 символів. Тоді вас запам’ятають;
  2. Комерційне слово. Тут мається на увазі додавання приставки до основного імені, яка буде, як би, натякати на те, що це інтернет-магазин. Наприклад: shop, market і т.д. Як бачимо, приставка повинна бути прописана на англійській мові;
  3. Пряме входження. Використовувати в якості домену ключове слово потрібно уважно. Це пов’язано з тим, що зовсім недавно Google почав використовувати EMD-алгоритм. Йдеться про можливе негативне сприйняття пошуковими роботами сайтів, в домені яких присутній пряме входження ключового словосполучення;
  4. Підкресліть свою індивідуальність. Запишіть на папері мінімум 10 слів, які будуть асоціюватися з вашим брендом, а також слова, які вказують на переваги вашого продукту. Для прикладу: comfort – відмінно підійде для меблевого магазину, а energy – для спортивного одягу;
  5. Експериментуйте і фантазуйте. З огляду на, що щодня реєструється безліч красивих доменів проявіть винахідливість і фантазію. Спробуйте щось цікаве, при цьому не стискаючи з кількістю символів. Можна поєднувати кілька слова: home + master і т.д;
  6. Не захоплюйтеся іноземними словами. Пам’ятайте, що 90% ваших клієнтів говорять рідною мовою і тільки 10% – на іноземному. Не потрібно, своїми ж руками, звужувати коло потенційних клієнтів. Приклад для розуміння: camcorder – відеокамера, краще написати videocam, washing – мийка, краще moyka.com

Якщо скористатися нашими порадами, то напевно в вашій голові буде відразу кілька ідей на рахунок домену. Ідеальний варіант виглядає так:

  • короткий, бажано до 6 символів. Максимум – 9
  • легкий для запам’ятовування
  • легкий у вимові і написанні
  • має характеризувати ваш бізнес, або хоча б одну з його сторін
  • бажано в регіональній доменній зоні
  • не використовуйте цифри і дефіси в назві
  • має бути написано коректно, без помилок

Якісна розробка інтернет магазину має на увазі під собою і правильно обрану зону і рівень домену.

Ще один невеликий нюанс: якщо ви створюєте для свого інтернет-магазину сторінки в соціальних мережах, то назва домену та його хендлом повинні збігатися. В такому випадку цільової аудиторії буде простіше знайти вас, та й виглядає це набагато охайний.

З цього всього можна зробити висновок: доменне ім’я має бути невеликим, але зрозумілими і незабутнім. Купуйте домен у верхній зоні, другого рівня.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.