Веб студія » Блог » Ідеальна картка товару в інтернет-магазині
Дата публікації: 6 Травня 2021

Ідеальна картка товару в інтернет-магазині

Зміст:

Створити красивий інтернет-магазин з ідеальним дизайном і правильної технічною базою – не гарантія того, що ваш товар куплять. Багато користувачів ігнорують такий важливий елемент, як картка товару. Вона повинна бути нешаблонною, цікавою і місткою. Ми розповімо, що таке ідеальна картка товару і як правильно її оформити.

Що таке картка товару, її значення для інтернет-магазину

Картка товару – сторінка в вашому інтернет-магазині, де є опис, фото, характеристики. Саме на цій сторінці і здійснюється купівля. Оформленню картки варто приділити максимум уваги.

Основні завдання картки товару:

  • залучити користувачів;
  • сфокусувати увагу покупця і пробудити до цільової дії;
  • відповісти на важливе питання “Навіщо покупцеві це треба?”;
  • зробити бажану дію (оформлення покупки) простою;
  • підняти інтернет-магазин в пошуковій видачі.

Ефективна картка товару – це ціла посадкова сторінка. Її потрібно правильно оформити і оптимізувати. Важливо продумати все до дрібниці і зробити так, щоб користувач захотів купити цей товар саме у вас. А тут без чіпляющого опису, якісних фотографій і різних тригерів не обійтися.

Шаблон ідеальної картки: основні елементи

Сторінка товару включає в себе продуманий набір певних складових: текстові, візуальні, функціональні компоненти. Всі вони повинні розташовуватися в певній послідовності, посилюючи ефективність один одного.

Ідеальний шаблон повинен виглядати так:

  1. Навігаційний ланцюжок – для того, щоб користувач швидко переміщався між категоріями.
  2. Заголовок. Він повинен бути змістовним і повністю відображати суть пропозиції. Ідеальне розміщення – верхній лівий кут сторінки або праворуч від картинки. Заголовок бажано робити інформативний. Наприклад, “Спідниця / жіноча / бренд / модель / колір”. Такий ось заголовок відразу відображає всю суть і користувачеві не потрібно судорожно шукати очима, того чи виробника спідниця.
  3. Опис. Тут потрібно бути уважним. Основне завдання цього блоку – вказати особливості товару. Розкажіть про його характеристики про те яка є розмірна сітка. Якщо у вас інтернет-магазин техніки, то прикріпіть інструкцію, як нею користуватися (формат pdf), комплектація та ін. Текст не повинен складатися з ключових запитів!
  4. Ціна. Тут вказуємо актуальну вартість товару. Якщо наприклад ви забули поміняти ціну (товар подорожчав в закупівлі), то користувач розчарується і піде до конкурентів. Ваша репутація похитнеться. Якщо на товар йде знижка, то вкажіть її поруч з ціною. Таким чином користувач зрозуміє скільки він може заощадити.
  5. Фото і відео. Так як покупка через Інтернет не дає можливість покупцям помацати товар, оцінювати доводиться покладаючись на фото. Наприклад візьмемо спідницю. Потрібно зробити красиві фото з декількох ракурсів. Непогано б додати і відеоогляд. Не рекомендуємо брати стокові фото. До слова, не забувайте і про функції збільшення, “zoom”.
  6. Відгуки. Більше 70% людей вважає за краще купувати там, де є відгуки. Так, люди зважають на думку зі сторони. Негативні відгуки не потрібно видаляти. Таким чином ви підтверджуєте те, що відгуки написані реальними людьми.
  7. Функціональні кнопки. Обов’язково розмістіть іконки, що закликають до дії: “Купити” або “Додати в кошик”, “Написати відгук”. Робіть їх плаваючими, щоб вони завжди залишалися на видному місці, при перегляді сторінки.
  8. Додаткові опції. Це допоможе вам підвищити конверсію. До додаткових функцій можна віднести: додати до вибраного, додати в список бажань, задати питання менеджеру та ін. На такий сайт користувач захоче повернутися, так як тут зручно.
  9. Важливі дані. Покупець повинен знати все про доставку, про способи оплати, про те чи можна здійснити повернення тощо. Ці питання хвилюють майже кожного покупця. Чим більше умов, тим краще для вашого магазину.
  10.  Рекомендації. Щоб підвищити ймовірність подальших продажів рекомендуємо розмістити блоки рекомендованих позицій: популярні товари, супутні товари та ін.

Не потрібно розміщувати на сторінці товару зайву інформацію. Маленькі банери, недоречні новини – це тільки відволікає, а вірніше псує загальну картину. Картка товару повинна бути грамотно структурована. Обов’язково дотримуйтеся траєкторії.

Зображення товару – приділяйте увагу візуалізації

Продаж товару має на увазі під собою його презентацію. Власники інтернет-магазинів повинні представити свій продукт в кращому світлі. Опис, звичайно грає важливу роль, але саме фото – вирішує все. Покупець буде дивитися на зображення, і приймати рішення брати товар чи ні. І якщо ви розмістите в картці товару нудну, сіру картинку, то ніхто навіть не подивиться на неї. Важливо приділяти особливу увагу візуалізації. Зупинимося на цьому питанні докладніше.

Висока якість зображень товару

Якість зображень має бути високим. Воно не повинно виглядати дешево. Важливо, щоб всі картинки були одного розміру і стилю. Вона не повинна багато важити, так як це вплине на завантаження самої сторінки.

Погляд на продукт з усіх боків

Людина не купує товар в конкретному магазині лише тому, що вона не отримала достатню кількість інформації. Вийти з цієї ситуації можна просто – надати товар в 3D або розмістити фотографії різних ракурсів. В такому випадку клієнтові буде надана точна інформація про товар, він зможе оцінити все до найменших дрібниць. Це вплине на прийняття рішення.

Зображення всіх варіантів продукту

Якщо у вашому інтернет-магазині представлений товар відразу в декількох кольорах або матеріалах, то потрібно розмістити зображення для кожного варіанта. Не варто покладатися на фантазію покупця, пропонуючи йому набір картинок з відтінками матеріалу. Корисніше, розмістити фотографії, де саме товар буде в різних кольорах. І не важливо, чи це стіл або взуття. Одна і та ж модель в різних кольорах може виглядати по-різному.

Можливість масштабування

Дозвольте користувачеві відчути фактуру, хоч і через Інтернет. Для цього потрібно масштабувати і деталізувати зображення. Чим більше деталей він побачить на фото, тим менше шансів на те, що людина відправиться в оффлайн магазин.

Товари в реальному житті

Відразу перейдемо до прикладу. Ви продаєте сумки. Людину може зацікавити питання, а чи не буде виріб сильно великим? Для того щоб відповісти на нього, досить просто розмістити фотографії в реальному житті. Наприклад, дівчина тримає в руках сумку. Те ж саме можна сказати і про меблі. Зробіть фото стола (як приклад) в інтер’єрі.

Не потрібно бути супер-фотографом, щоб зробити якісні фото. Досить скористатися нашими порадами і не забувати про якість і вагу зображення.

Головне – зліва, додаткове – справа

Ми читаємо зліва направо. Це означає, що і інформацію людина сприймає саме в такому порядку. Маркетологи рекомендують розмістити фото зліва, а ось справа розташувати основну інформацію про товар. Якщо розміщуєте тригери, то теж краще розміщуйте їх справа. Детальний опис товару розміщуйте внизу, розбиваючи його на блоки. Пам’ятайте, що текст не повинен бути водяним.

Правильно вибирайте кольори картки

Про вибір фонового кольору можна говорити довго. Головне пам’ятати важливе правило – колір повинен відповідати тематиці інтернет-магазину. Якщо, наприклад, продаєте товари для дітей, то оформляйте сайт в ніжних блакитних і рожевих кольорах. В принципі, можна завжди залишати свій вибір на білому кольорі. Гармонійна картка – запорука високих продажів.

Створюйте акценти на конверсійних блоках

Насправді, кожна картка товару – це самостійний, повноцінний лендінг. Тут потрібно розмістити не тільки “смачний” опис, а й заклик до дії – оформити форму зворотнього зв’язку.

До найголовніших конверсійних інструментів відносять:

  • Купити.
  • Додати в кошик.

Щоб користувач відразу бачив, на що йому натискати, зробіть ці кнопки яскравими, привертаючими. Безумовно всі конверсійні блоки повинні відрізнятися фоном, шрифтом. Основна мета – зробити їх помітними.

Створіть зручний функціонал картки товару

Картка товару повинна бути зручною і функціональною. Обов’язково розмістіть функцію вибору кольору, якщо ми говоримо про інтернет-магазин одягу. Також можна розмістити і сітку розмірів. Деякі речі або товари можуть мати різну вартість в залежності від параметрів. Наприклад, подушки або ковдри. Ну і звичайно ж не забувайте про кнопку “Купити”.

Відеодемонстрація продукту

Відеоролик товару дасть відповіді на всі питання. Так, зображення – це добре, але відео набагато краще. Таким чином можна надати користувачам додаткові відомості про товар. Крім того, ви зможете залучити додатковий трафік.

Багатьом людям не особливо подобається читати опис товару. Простіше подивитися відеодемонстрацію. Можна зробити невеликий, але якісний огляд: розповісти про матеріал, показати як річ виглядає на людині, показати товар з усіх боків.

Опис продукту

Розмістити фотографії – мало, потрібно до них додати і якісний опис продукту. При складанні цього тексту, важливо врахувати кілька нюансів.

Визначаємо потрібні текстові блоки

Спочатку потрібно визначитися з блоками. Класична схема – існує два текстових розділа: докладний / короткий опис, технічні характеристики. Якщо ви надаєте якийсь ексклюзивний товар, то варто розмістити опис особливостей виробництва або про унікальні властивості. Інтернет-магазинам техніки варто поділитися з покупцями інформацією про комплектації товару.

Розповідаємо про товар

Опис товару повинен бути унікальним, цікавим і інформативним. Обсяг 500-800 символів. У перших реченнях вкажіть особливості, функції товару. Технічні характеристики, краще розташувати в окремому блоці.

Розкажіть про переваги товару, але при цьому не лийте воду. Порожні слова ніяк не вплинуть на психологію людини і товар він не купить.

Форматуємо текст

Якщо ваш опис буде у вигляді простирадла з слів, нікому не буде цікаво його читати. Робіть заголовки, списки, виділяйте важливі слова. Але, не забувайте про функціональні блоки.

Поширені помилки при складанні описів

При складанні картки товару, потрібно пам’ятати, що помилки неминучі. Розглянемо деякі з них:

  • копіювати текст з інших сайтів. Ваш опис буде неунікальним, в ТОП ви не потрапите, швидше вилетите з пошукової видачі;
  • розхвалювати продукт. Марнослів’я призведе до того, що користувач покине ваш сайт.
  • відсутність форматування. Якщо текст буде без заголовків і списків, не буде відступів і буде дрібний шрифт, читати його буде нецікаво. Ви відштовхне покупця;
  • обманювати. Опис повинен бути достовірним. У зворотному випадку, вигадка і фантазія, може привести до втрати репутації.

Ціна і кнопка «Купити»

Основне завдання інтернет-магазину – продаж товару через Інтернет. Значить, кнопка “купити” повинна бути зручною і помітною. Проаналізуйте, зручна вона? Ніхто не буде витрачати час на заповнення метрової форми, простіше перейти на інший ресурс. Кожен хоче купити товар в один клік. Врахуйте це.

Відгуки та рейтинг товара

За даними Vendasta відгуки читають 92% покупців, при цьому 88% приймають рішення саме спираючись на них, 76% – формують свою думку після 6 відгуків. Рейтинг сприймається як топова оцінка. Людям простіше купувати товар, який вже схвалений користувачами. Варто скористатися цією статистикою.

Не потрібно видаляти негативні відгуки. По-перше, це доводить те, що їх пишуть реальні люди, а не копірайтери, по-друге, те, що здалося одному недоліком, може іншому здатися перевагою.

Рекомендовані і пов’язані товари

Існує два основних способи збільшити прибуток свого інтернет-магазину:

  • залучати нових користувачів, тим самим збільшуючи кількість замовлень;
  • робити так, щоб ваші клієнти замовивши один товар, купили ще кілька позицій, збільшуючи середній чек.

Очевидно, що другий варіант більш перспективний, тому в картку товару варто додати: “З цим товаром купують”, “Схожі товари”, “Рекомендовані”.

Наприклад, при покупці телефону порадьте придбати чохол, навушники і т.д.

Порівняння товарів

Така функція необхідна, як мінімум, для клієнта. Натиснувши на “Порівняти” він зможе визначитися з вибором. Найчастіше, порівнюють ціни в магазинах техніки. Наприклад, користувач не може визначитися яку клавіатуру йому купити, натиснувши на “Порівняти” він зможе вивчити характеристики запропонованих моделей і швидше оформити своє замовлення. Таким чином ви можете закрити потребу користувача.

Повідомлення про знижки

Звичайно людина купить те, що вигідно. І якщо десь є знижки або акції, то купить він товар саме там. Якщо ви хочете, щоб купували товар саме у вас, то повідомляйте своїм користувачам про акції. Для цього додайте: “Стежити за ціною”, “Повідомити про акції” тощо.

Кнопка зворотного дзвінка

Щоб поліпшити свою картку товару, то пам’ятайте про наступне:

  • підключіть автопрозвон разом з кнопкою. Це дозволить зменшити середній час передзвону;
  • кнопка зворотного дзвінка повинна бути яскравою і помітною, але при цьому не заважати перегляду картки;
  • розміщуйте кнопку праворуч, внизу.

Спливаючий чат

Якщо у покупця виникне питання він може вирішити його за допомогою лайв-чату. За статистикою, спливаючий чат збільшує конверсію на 45%. Що теж непогано. Кілька порад з оформлення спливаючого чату:

  • кнопка чату повинна знаходитися внизу, праворуч;
  • вкажіть реальний час очікування відповіді менеджера, навіть якщо це 10-15 хвилин.

Варіанти доставки для користувача

Деякі інтернет-магазини розповідають про способи доставки на головній сторінці. Це не зовсім зручно для користувача. Не факт, що він буде вивчати ваш сайт. Краще розповісти про можливих варіантів доставки в картці товару.

Непогано розмістити калькулятор, який розрахує вартість доставки.

Інформація про гарантії і можливості повернення

Купівля товару через Інтернет несе в собі якісь ризики. Щоб вмотивувати покупця зробити замовлення саме у вас і підвищити впевненість – розкажіть про гарантії і те, чи можна повернути товар і за яких обставин.

Правильна SEO-оптимізація картки товару в інтернет-магазині

Звичайно користувачеві доступна тільки візуальна частина картки товару. А от власник сайту повинен розуміти, що для того, щоб потрапити в ТОП-10 видачі потрібно грамотно оптимізувати її.

Пишіть правильні теги

До тегів відносяться:

  • Tittle – назва сторінки, яке буде відображена на сайті. У заголовку повинен бути ключовий запит. Для карток товару – це сама назва продукту, речі, предмета. Також сюди входять і заголовки Н1-Н6. Тайтли теж повинні бути унікальними. Пам’ятайте, що однаковий Tittle погано позначається на просуванні.
  • Description – короткий опис сторінки (в деяких випадках сніппет). При цьому, він не повинен дублювати заголовки.
  • Alt для картинок. Тут теж краще вказати невелику назву товару.

Впровадити мікророзмітки картки товару

Мікророзмітка повідомляє пошуковій системі додаткові відомості про товар. Наприклад, опис, характеристики, інформацію про виробника. У картках товару використовують мікророзмітки schema.org, яка підходить і для Google і для Яндекс.

Використовуйте валідний код

При верстці картки товару на мові розмітки НТML 5 із застосуванням CSS не забувайте використовувати валідний код. Важливо стежити, щоб не було синтаксичних помилок.

Чому не потрібно видаляти картку товару, якого немає в наявності

Навіть якщо товару немає в наявності, його картка може принести додатковий трафік. Відразу до прикладу. Якщо користувач зайшов на товар, якого немає в магазині, при правильному оформленні картки, він зможе подивитися “Схожі” варіанти. Тут же можна додати додаткову функцію “Повідомлення про надходження”.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Небольшой сайт, как правило, состоящий из нескольких веб-страниц (до 5), содержит основную информацию об организации, частном лице, компании.

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість: 0 $
Зразкові терміни: 0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.