Дата публіцакіі: 21 Листопада 2019

Як вибрати движок для сайту

Движок сайту – назва народне, але впевнено прижилося і в професійному середовищі. CMS – це система управління контентом, тобто той кістяк, на який нанизується сам сайт і його вміст. Від того, який движок використовується, залежить багато чого:

  • можливості пошукового просування;
  • зручність наповнення;
  • використання і впровадження додаткових сервісів – форм для замовлення, зворотного зв’язку, коментарів;
  • доопрацювання функціоналу – сортування, розширення категорій та ін .;
  • вибір дизайну;
  • захищеність;
  • вартість розробки.

І це далеко не все. Це фундамент, який будується на побажаннях компанії, її пріоритети і можливості.

Вибирають його майже як машину – поки не перевіриш кілька варіантів, складно зрозуміти, що саме потрібно. Саме тому пробувати потрібно: створений на одному двигуні сайт дуже складно в подальшому перенести на іншу платформу, що не розгубивши функціонал, дизайн, SEO.

Навіщо движок сайту

Є сайти і без движка – наприклад, одностранічнікі. Він їм в принципі не потрібен, його не можна зламати, він швидко вантажиться і стійкий. Але якщо мова йде про корпоративному ресурсі або інтернет-магазині, без CMS не обійтися. І краще, якщо його розробкою будуть займатися професіонали: це заощадить час і дасть потрібний результат.

Є великий вибір двигунів, і кожен з них підходить для створення певного виду сторінки. Є й універсальні – з їх допомогою можна генерувати продукт будь-якого призначення, незалежно від тематики. Якщо у вас більше, ніж одна статична сторінка – значить, без CMS не обійтися, а от яким він буде, залежить від типу сторінки.

Двигуни платні і безкоштовні: переваги і недоліки

Традиційний поділ за принципом платності – одне з улюблених серед замовників. Звичайно, головна перевага безкоштовних з точки зору клієнта – відсутність обов’язкових платежів. Але на цьому переваги не закінчуються.

До плюсів безкоштовних CMS відносять:

  • велике число готових модулів;
  • наявність професійних форумів, де можна отримати консультацію;
  • швидка швидкість генерування сторінки.

Але є і недоліки, і вони стають особливо помітні тоді, коли бізнес розвивається і потребує нових рішень:

  • немає можливості змінювати функціонал і додавати опції;
  • легко зламуються;
  • за роботу сайту доведеться відповідати самостійно, витрачаючи на це свій вільний час;
  • при бажанні внести зміни доведеться все одно звертатися за допомогою до фахівців.

Проте, такі платформи мають право на існування і для багатьох підприємств стають хорошим рішенням.

Платні движки – це більш високий рівень розвитку, який має свої переваги і недоліки:

+ Постійна підтримка розробників;

+ Великий вибір модулів, дизайну;

+ Можливість адаптувати під потреби бізнесу, якщо ведеться індивідуальна доробка або розробка;

– необхідність платити.

Вибирати тип движка потрібно не тільки за принципом платності-безкоштовність, а за типом майбутнього сайту.

Найпопулярніші движки

CMS існує набагато більше, ніж ті, які описані в це статті. Тут представлені лише найпоширеніші і популярні. Але саме вони частіше за інших використовуються при розробці сайтів – бо за ними та інформації більше, і знайти фахівців для доопрацювання простіше.

WordPress



Популярний, адаптивний, поширений – справжній конструктор. Його охоче використовують в Україні для створення:

  • невеликих сайтів і одностранічнік;
  • для інтернет-магазинів.

Переваги платформи очевидні:

+ Достатню кількість безкоштовних рішень;

+ Відкритість коду:

+ Велика кількість доповнень для використання в різних сферах;

+ Поширеність і доступної інформації.

Але є і недоліки:

  • не підходить для великих порталів.

CMS добре підходить і для блогів, і для інформаційних ресурсів, і для невеликих магазинів. Простий і зрозумілий інтерфейс не вимагає участі розробників.

Joomla

Часто використовується новачками, підходить для створення простих сторінок. Платформа популярна:

  • у вільному доступі достатньо інформації для роботи;
  • відсутність платежів;
  • великий вибір шаблонів і дизайнерських рішень;
  • непоганий функціонал.

Але є і недоліки:

  • погано налаштований під оптимізацію;
  • досить складно додати додаткові функції або виправити наявні;
  • повільна швидкість роботи сайту;
  • настройки вимагають часу і зосередженості, вони не настільки прості, як в інших платформах.

OpenCart

Одні з популярних движків для створення переважно інтернет-магазинів. Більшість модулів розраховані саме на e-commerce, тому для інформаційного ресурсу платформа не підійде. Досить популярний, особливо з урахуванням постійного розвитку торгівлі.

Переваги Opencart:

  • просто і зручний інтерфейс;
  • інтеграція з системами платежів, що особливо важливо для продажів;
  • дозволяє проводити пошукову оптимізацію;
  • має широкий функціонал, а також доступ до великого масиву інформації;
  • хороший обсяг шаблонів та інших додаткових матеріалів;
  • повний магазинний функціонал з усіма потрібними опціями для торгівлі;
  • можливість підключитися до аналітики;
  • багатомовність.

При цьому недоліки теж є, серед них:

  • робота тільки на добре налаштованому хостингу або потужному сервері;
  • необхідність установки додаткових модулів для поліпшеної оптимізації.

Tilda

Tilda – створений російськими розробниками конструктор, який спочатку призначався для творчих людей, а пізніше став орієнтуватися переважно на комерційні завдання. Сьогодні його активно використовують в розробці landing page та інших одностранічнік.

Виходячи з цього виділяють і гідності – вони добре прижилися саме для створення невеликих ресурсів, а ось магазин за допомогою платформи не створиш.

Переваги системи:

  • великий вибір шрифтів, стилів, способів форматування;
  • зручна блокова структура;
  • можливість оформляти і подавати тексти не просто функціонально, а по-справжньому красиво;
  • доступ до інформації та наявність навчальних матеріалів;
  • наявність декількох тарифних планів;
  • можливість вести статистичний облік;
  • можливість пошукової оптимізації.

Кілька обмежені можливості конструктора роблять його недоступним для багатьох сфер, тому використовують його далеко не всі.

Shopify

Канадська платформа для електронної комерції досить популярна на Заході. А для російськомовних користувачів вона не завжди зрозуміла особливо без знання англійської. Можливості движка адаптовані тільки під магазини, тому для інших ресурсів не підходить.

До переваг досвідчені користувачі відносять:

  • можливість відсортувати безкоштовні шаблони (їх 26 варіантів);
  • широкі можливості для дизайну і його тонкої настройки;
  • вибір опцій і функціоналу.

Але є і недоліки:

  • систему не підходить тим, хто не знає англійську мову хоча б на базовому рівні;
  • відсутність можливості прив’язати до деяких платіжним системам;
  • немає прив’язки до наших соціальних мереж;
  • обмежені можливості доопрацювання під потреби конкретного бізнесу;
  • комісія від продажу, що для вітчизняних користувачів незвично.

В цілому система працює, але на території України не особливо популярна.

Як вибрати движок: аналізуйте свої потреби

Ідеальних движків не буває – практика це доводить щодня. Особливо в частині SEO, і, хоча вимоги до сайтів від пошукових систем вже зачитані до дірок, розробники платформ не дуже звертають на це увагу. Тому будь-яку платформу, швидше за все, доведеться доопрацьовувати, якщо вам потрібна в результаті «цукерка».

Багатьох атакує спокуса скористатися конструктором і взагалі не турбуватися про двигунах. На перший план виходить швидкість, та й простота підкуповує. Але підсумок призведе до своєму іншим результатами: ніяких перспектив для розвитку і зміни не буде. Замовник зможе використовувати тільки ті можливості, які дає конструктор.

Якщо потрібно розширювати аудиторію, залучати клієнтів, оптимізувати сервіси та послуги, краще шукати не шаблони, а досвідчених розробників і web-студію. Тоді ви будете зайняті не підрахунком витрат на створення сайту, а проблемами зовсім іншого штибу: як встигнути обслужити всіх клієнтів і який напрям для розвитку вибрати

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.