Дата публіцакіі: 1 Жовтня 2019

Як відкрити інтернет магазин в Україні


Онлайн торгівлю можна любити або не любити, але заперечувати її ефективність і могутність не можна. Сьогодні частка торгівлі в мережі стрімко зростає, і все більше представників бізнесу використовують інтернет для свого розвитку: початкового або як джерела нових клієнтів, нового каналу збуту або форми роботи. Неважливо, є у вас працює бізнес офлайн чи ні, інтернет-магазин – це те, над чим варто попрацювати, щоб забезпечити собі зростання продажів і розширення географії збуту. Як організувати процес, на що звернути увагу і які цілі ставити – про це розповідають експерти компанії Brainlab.

Основні етапи створення інтернет магазину

Організація бізнесу в мережі вимагає терпіння і ретельного аналізу. Етапність, тривалість і удавана складність перетвориться в легку навігацію, зручність для клієнтів і зростання прибутку. Тому краще приділити цьому питанню більше часу – і отримати гідний результат.

Выбор ниши и поиск поставщиков

Як буде організований бізнес і в чому буде особливість вашого інтернет-магазину, залежить, в першу чергу, від вашого місця на ринку. Перш ніж затівати новий проект, важливо відповісти на кілька суттєвих питань:

  • чим ви будете займатися;
  • кто будут ваши поставщики;
  • за яким принципом ви будете будувати процес торгівлі.

І багато інших. Від цього залежить і успішність вашої справи, і вимоги до майбутньої платформі. Бізнес-план допоможе оцінити і проаналізувати можливі наслідки і варіанти розвитку ситуації.

Якщо ж бізнес офлайн у вас вже є, інтернет-магазин стане логічним його продовженням. Він відкриє нові можливості для вас і дозволить новим клієнтам відчути всі переваги ваших товарів.

Створення сайту для інтернет-магазину

Після того, як ніша визначена, налагоджені контакти з оптовиками, визначено механізм складської логістики, доставки та інші технічні питання, починається розробка сайту для майбутнього інтернет-магазину. І тут багато хто стикається з однаковими проблемами, кожну з яких вирішують по-своєму: вибирають самостійно розробку, віддають замовлення невеликим судиям або замовляють розробку сайту професіоналам, які в підсумку видають в користування бездоганний, багатофункціональний і адаптивний продукт.

Інтернет-магазин на конструкторі або від студії

Від якості, варіативності і адаптивності сайту залежить успіх його просування і можливості для залучення нових клієнтів. Традиційною проблемою на цьому етапі стає відповідь на питання:

  • створювати інтернет-магазин самостійно за допомогою шаблонів або конструкторів;
  • знайти підрядника, який врахує всі побажання, особливості бізнес-моделі створить унікальний сайт, аналогів якому не буде на ринку.

Кожен спосіб має свої очевидні переваги і недоліки.

Переваги

КонструкторВеб студія
  • дозволяє реалізувати проект швидко;
  • не вимагає додаткових витрат;
  • недорогой.
  • абсолютна адаптивність і можливість підлаштувати під вашу бізнес-модель, чим би ви не займалися;
  • розширений функціонал, можливість вмикати або вимикати додаткові опції для організації збуту, систем лояльності та управління залишками;
  • SEO-оптимізація не має обмежень, як і самі різні способи просування.

Недоліки

КонструкторВеб студія
  • має погані можливості для СЕО-оптимізації, без якої просунути сайт практично неможливо;
  • володіє обмеженим функціоналом. Це означає, що ви не зможете додати свої додаткові опції, якщо раптом виникне необхідність;
  • задані стилі і шаблони, без можливості додавати індивідуальні штрихи.
  • відносно довгий період створення в порівнянні з шаблонами;
  • досить висока ціна, яка швидко компенсується з початком роботи готового продукту.

Інтернет-магазин від розробника – рішення для тих, хто цінує індивідуальність і зручність. Найрозвиненіші, популярні і просунуті інтернет-магазини в Україні мають індивідуальний дизайн і функціонал – і це свідчить про безумовну перевагу роботи з кваліфікованим підрядчиком.

Як його вибрати і на що звертати увагу? Щоб не довірити своє майбутнє кому-попало, зверніть увагу на такі характеристики майбутнього партнера:

  • портфоліо і кількість реалізованих проектів;
  • відгуки клієнтів і рекомендації;
  • середня вартість і терміни майбутньої розробки;
  • на яких платформах ведеться розробка;
  • можливості для технічної підтримки;
  • перспективи для просування і реклами.

Якщо більшість відповідей вас влаштовує, ви маєте можливість просувати і розвивати свій магазин в тандемі з розробником – значить, ви знайшли хорошого підрядника. І пам’ятайте – успіх справи залежить від якості, а не від тематики майбутнього ресурсу.

Купівля хостингу і домену

Коли підрядник обраний, настає час вибору імені. Доменне ім’я – або назву, і хостинг – обов’язковий етап розробки. За допомогою доменного імені магазин знаходиться клієнтами в мережі – це те поєднання символів, яке набирається в рядку пошуку.

Якщо у вас є бізнес офлайн, і ви продовжуєте його в інтернеті, назва краще вибирати співзвучне. Так буде простіше і вам, і вашим клієнтам. Ім’я повинно бути дзвінке, зрозуміле, не дуже довге і просте для запам’ятовування. Тоді у клієнтів не буде проблем з його пошуком.

Якщо домен купується відразу, то хостинг можна відкласти і оплатити його ближче до закінчення робіт. Хостингом називають місце на сервері, на якому буде розташований ваш сайт. Коштують ці послуги помірно, але якість надання повинно бути на висоті. Про це також можуть подбає підрядники: вони заощадять вам нерви і час.

Постановка тз

Початку робіт завжди передує постановка технічного завдання – ТЗ. Цей документ визначає:

  • загальний стиль і зовнішній вигляд сайту
  • яка передбачається структура сайту – його розділи, блоки, сторінки;
  • які можливості для адаптації сайту;
  • який двигун ляже в основу;
  • який функціонал доступний: особисті кабінет, кошики, форми для замовлення та інше);
  • з якою системою обліку буде пов’язаний модуль магазину, чи буде підв’язка під соціальні мережі, пошту та веб аналітику;
  • який маркетинговий інструментарій передбачається – системи знижок, програма лояльності, розсилки та оповіщення, можливість порівнювати товари.

І лише після врахування всіх побажань та вимог починається робота. Залежно від складності, вона може зайняти від кількох тижнів до кількох місяців.

Тестування

На всіх етапах розробки і після запуску обов’язково тестування. Воно стосується всього:

  • можливості дій на сайті;
  • правильності операцій;
  • конверсії;
  • зовнішнього вигляду графічних і динамічних елементів;
  • сприйняття і привабливості текстових блоків.

Іноді для значного збільшення конверсії досить невеликого доопрацювання або зміни вже після запуску інтернет-магазину.

Наповнення

Опрацювання та налаштування технічної частини переходить на наступний етап – наповнення товарами та іншою інформацією. Залежно від кількості товарів, можна вибрати різні способи заповнення:

  • Якщо номенклатура не перевищує соні-двох товарів, можна це зробити вручну.
  • Якщо кількість товарів перевищує кілька сотень і більше – краще користуватися системою експорту даних з формату .xls або програми 1С. Це заощадить час і мінімізує помилки.


Крім товарів, інтернет-магазин має і інші інформаційні блоки – фото, форми зворотного зв’язку, розділи про доставку, оплату, блог, новинна частина. Якість контенту, його оптимізація під СЕО і користь для читачів не тільки підвищить відвідуваність, але і дозволить підвищити місце сайту в пошукових системах.

Запуск

Після успішного завершення попередніх етапів і оплати хостингу, настає запуск – довгоочікуваний момент в розробці. Запуск може наступити через тиждень, а може – через місяць. Це залежить від складності, оперативності узгодження і додаткових опцій.

У будь-якому випадку, запуск на увазі початок роботи, хоча б і в тестовому режимі.

Просування і розкрутка

Хороший показник продажів настає тоді, коли про ваш інтернет-магазині знають. Кількох знайомих і співробітників компанії явно недостатньо. Чим відвідувачів більше, чим більше потенційних продажів. Тому розкрутка і просування – необхідний етап в розробці інтернет-магазину.

Для просування і виведення в топ пошуку використовують різний маркетинговий інструментарій, а лідирують контекстна реклама і пошукове просування. Завдяки спеціальним заходам ви отримуєте зростання числа відвідувачів, а при якісній розробці сайту і інтерфейсу – і зростання конверсії. Залежно від специфіки, регіону, конкурентного середовища змінюються і рекламні заходи. Тому просування – окремий і важливий етап.

Єдине, що потрібно відзначити – СЕО та контент-маркетинг – ефективні, але розтягнуті в часі, а контекстна реклама працює швидко і дозволяє за короткий час залучити багато нових відвідувачів.

Підтримка і розвиток інтернет магазину

Ефективний і прибутковий інтернет-бізнес вимагає постійного розвитку та оптимізації. Не можна створити інтернет-магазин і чекати від нього стабільно високого прибутку, що не інвестуючи в розвиток. Конкуренти не сплять, ринок змінюється, з’являються нові клієнтські запити. Робота з Веб-студією відкриває можливість постійного видозміни, доопрацювання та оптимізації сайту.

Особливо вдалим така співпраця буде, якщо підтримку і розвиток буде здійснювати розробник – кому, як не йому, відомо все про вашому інтернет-магазині. Вам же, як власнику, важливо вчасно реагувати на бажання клієнтів і придумувати нові маркетингові ходи, не відволікаючись на технічні питання.

Ось тоді тандем з розробником стане по-справжньому ефективним, а витрати – виправданими

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.