Веб студія » Блог » Як відкрити інтернет магазин в Україні
Дата публікації: 1 Жовтня 2019

Як відкрити інтернет магазин в Україні

Зміст:

Інтернет-магазин – це зручно для покупців і вигідно для бізнесменів. На сьогодні, покупка товарів в режимі онлайн, далеко не ноу-хау. До слова в 2019 році наші співвітчизники через інтернет купили товарів на суму 76 млрд грн. А це близько 12% від всіх продажів. І з кожним роком цей показник зростає. У цій статті ми розповімо, як відкрити інтернет-магазин в Україні і з чого почати свій бізнес.

Створення сайту інтернет-магазину

Створення сайту – процес складний і тут важливо продумати все до дрібниць. Якщо ви просто, бездумно створюєте шаблонний сайт, то розраховувати на те, що на нього будуть заходити і здійснювати покупку, безглуздо. Щоб побудувати грамотний бізнес, робіть все поступово.

Визначте, чи потрібен вам інтернет-магазин

Найважливіший крок – це обміркувати чи потрібен вам інтернет-магазин. Звичайно, заробляти сидячи вдома, просто відправляючи товар клієнтам, безумовно хочуть багато. Але це не так легко, як здається. Чи готові ви відкрити інтернет-магазин і чи буде вигідно продавати саме ваші товари в Мережі? Якщо ж ви все-таки вирішили, розвиватися в цій області, то в майбутньому доведеться вирішувати такі питання:

  • вибір товару;
  • робота з постачальниками;
  • адміністрування інтернет-магазину;
  • просування сайту, маркетинг;
  • обробка замовлень і логістика;
  • юридичні аспекти.

Визначтеся з тематикою

Товарів багато, але треба вибрати те, що буде актуальним і затребуваним. Питання з тематикою сайту, досить складне і тут потрібно гарненько подумати, адже вибір ніші впливає не тільки на успіх бізнесу, але і на наступний план ваших дій. А саме:

  • вибір постачальника товарів;
  • закупівлю товару;
  • рекламу і т.д.

Вибираючи товари для реалізації зверніть увагу на такі нюанси:

  1. Популярні товари. Так, тут розвиватися можна, але варто пам’ятати і про конкуренцію, яка буде переслідувати вас на кожному кроці. Але ніхто не відміняв вузьку нішу. Ось тоді шанси розвинути інтернет-магазин у вас точно є.
  2. Новинки або невідомі товари. Так такий варіант непоганий, але доведеться попотіти, щоб він “вистрілив”. Готуйте гаманець, так як на рекламу вам потрібно буде витратити чимало грошей.

У будь-якому випадку для того, щоб інтернет-магазин давав прибуток, потрібно запропонувати покупцеві щось унікальне.

Складання бізнес-плану

Щоб зрозумілий яке майбутнє чекає ваш інтернет-магазин і як правильно реалізувати свої ідеї, необхідно скласти бізнес-план. При створенні такого документа у вас буде час обдумати всі важливі моменти.

Бізнес-план потрібен для того щоб:

  • поставити реальні цілі. Наприклад, до кінця року отримати 1000 продажів;
  • провести аналіз обраної вами ніші;
  • вивчити своїх конкурентів і запропонувати їм УП;
  • відзначити труднощі з якими можливо зіткнетеся при розвитку магазину.

Вибір ніші

Важливо правильно підібрати нішу для свого магазину. Відмінний варіант – робота з тим, у чому ви реально розбираєтеся. Є кілька критеріїв, які допоможуть визначити, чи правильно ви підібрали нішу:

  • Ви готові отримувати менше, але працювати саме в цій ніші.
  • Є куди рости і є можливість розширюватися.
  • Ви добре знаєте своїх конкурентів і знаєте свої сильні сторони.

Якщо ж у вашій голові ще не народилася ідея про те, що ви будете продавати, то скористайтеся спеціальними сервісами, які допоможуть проаналізувати великих гравців.

Визначення цінового сегмента товару

Важливо для себе визначити в якому сегменті ви будете працювати – в дешевому, середньому або дорогому. Від вибору цього показника залежать такі параметри:

  • Цільова аудиторія.
  • Мессенджі в рекламних оголошеннях. Наприклад, в дешевому сегменті ви зробите акцент на знижку, а в дорогому – на ексклюзивність.
  • Час обробки замовлення, а вірніше сказати час прийняття рішення.

Пошук надійних постачальників

Важливо підібрати і правильного постачальника, так як від нього залежить якість товару, який ви будете пропонувати клієнтам.

Також від правильності вибору залежить:

  • широта асортименту;
  • регулярність поставок;
  • можливість отримати знижку і ін.

Звичайно, якщо ви виробник, то вам нема про що турбуватися, у всіх зворотних випадках – виділіть час на пошук. Можна, наприклад, зайнятися дропшиппінгом. В такому випадку вам немає необхідності орендувати склад і відразу купувати велику кількість товарів. Вибираючи постачальника уточніть:

  • чи надає він фото і опис товару;
  • яка мінімальна партія закупівлі;
  • чи є гарантія і т.д.

Вивчіть своїх покупців

Цільова аудиторія – це ті, хто будуть купувати у вас товар. Ви повинні стати психологом і вміти розбиратися в своїх покупцях. На даному етапі варто проаналізувати:

  • Пол клієнта. Жінки роблять покупки в онлайн магазині частіше, ніж чоловіки. Тобто потрібно орієнтуватися саме на жіночу стать. Звичайно якщо ми не говоримо про магазин інструментів для ремонту.
  • Вік. Логічно, що люди різного віку поводяться по-різному. Навряд чи бабуся буде купувати щось через інтернет. Тобто потрібно орієнтуватися на молоде покоління.
  • Фінансове становище. Чим більше грошей у вашого покупця, тим більше він купить. Логічно? Цілком. Але тут скоріше суть в тому, що орієнтуючись на багатого покупця, варто подумати про ексклюзивність товару.
  • Інтереси. Погодьтеся, пропонувати любителю фаст-фуду авокадо, так собі ідея. Варто враховувати те, що інтереси у всіх різні, підлаштовуйтеся під це.

Створення бренду і зареєструвати домен, оплатити хостинг

Хостинг і домен – важливі, якщо ми говоримо про інтернет-магазин. А тепер поговоримо про власний бренд. Звичайно спочатку вам це не принесе прибутку, але цей розвиток на перспективу. Якщо ви правильно будете розвивати свій бренд, то в майбутньому він принесе вам непоганий прибуток.

Для розвитку бренду потрібно активно займатися маркетингом: вести блог, писати статті і т.д.

Наповнення сайту товарами

Очевидно, що це важливий момент, адже якщо немає товару, то і продавати нічого. Обов’язково зробіть красиві фотографії і опис до них. Людина повинна захотіти купити товар саме у вас.

Завантаження товару може здійснювати вручну, а можна імпортувати з документа Excel.

Вибір, установка і налаштування способів оплати і доставки

Щоб товар купувався саме у вас, рекомендуємо підключити всі можливі способи оплати та доставки.

Говорячи про доставку, це може бути: Укрпошта, Нова пошта, Автолюкс, Інтайм та ін. Обов’язково запропонуйте користувачеві доставку кур’єром і вибір служби доставки, який зручний саме йому. Турбота про комфорт клієнта – важливо, особливо якщо ви тільки почали розвиватися в цьому бізнесі.

Говорячи про способи оплати, то ви можете запропонувати найпопулярніші способи:

  • безготівковий розрахунок через інтернет-банкінг або інші системи оплати. Наприклад, PayPal, LiqPay та інші.
  • оплата готівкою кур’єру на руки або в відділенні пошти.

Юридичні аспекти відкриття інтернет магазину

Так, в Україні діяльність онлайн-магазинів не відстежується податкової. При цьому якщо ви будете оформлені офіційно, то зможете відкрити розрахунковий рахунок. Для цього потрібно зареєструвати свою компанію (відкрити ТОВ або ФОП).

Кожна з форм власності ставить перед собою конкретні цілі:

  1. ТОВ. Підійде тим, у кого є партнер по бізнесу. Таким чином можна захистити кожного учасника офіційно (в документах будуть чітко прописані обов’язки кожного боку). Також ТОВ підійде тим, хто планує співпрацювати з великими компаніями.
  2. ФОП. Фізично зареєстрована особа підприємець. Такий варіант підійде якщо у компанії є один засновник, і він планує вільно розпоряджатися грошима.

Залучення покупців

Для продажу, необхідно залучати покупців. Є багато способів. Розглянемо найефективніші.

Пошукове просування

Хочете собі залучити якісних лідів – зверніться до фахівців SEO, адже органічна видача Гугл вважається найстабільнішим джерелом для залучення покупців (які здійснюють цільову дію, в нашому випадку покупку товару). Мінус СЕО в тому, що перший лід з’явиться через кілька місяців, та й задоволення – це далеко не дешеве.

Контекстна реклама

Контекстна реклама – відмінний спосіб потрапити інтернет-магазину в поле зору користувача. Напевно ви бачили сайти, з позначкою “Реклама”. Так, саме це і є контекстна реклама. Працює це все просто: ви, або фахівець, налаштовуєте рекламу, де буде визначений запит. Наприклад, купити штори. І як тільки користувач вводить в пошуковому рядку “купити штори”, йому випадають сайти, з даними запитом. Перші з яких з позначкою “реклама”.

Така реклама теж коштує грошей. Але тут плюс: перший покупець з’явиться через пару годин. А ось якщо говорити про мінуси, то як тільки ви припиняєте оплачувати рекламу, ваш сайт піде в кінець пошукової видачі ..

Таргетована реклама в соціальних мережах

Не забувайте і про соціальні мережі. Важливо розвивати свій магазин комплексно. Створіть сторінку в Facebook і Instagram. Тут можна теж запустити рекламу, таргетовану рекламу. По суті, вона також працює, як і контекстна.

А якщо ми заговорили про соціальні мережі, то не забувайте спілкуватися зі своїми користувачами, ведіть активну діяльність. Влаштовуйте конкурси та опитування.

Аналіз відвідувань і продажів

Запустили інтернет-магазин, відразу реєструйтеся на Google Analytics і Яндекс.Метрика. Ці два сервіси дозволять вам дізнатися:

  • який найпопулярніший товар в вашому магазині;
  • дізнаєтеся скільки відвідувачів оформляє замовлення;
  • зможете проаналізувати джерело трафіку;
  • визначте середній чек і які акції впливають на продаж того чи іншого товару.

Рекомендуємо користуватися цими інструментами на постійній основі.

Врахування можливих ризиків

Якщо ви врахуєте всі наші рекомендації, то можливо ваш інтернет-магазин буде наближеним до ідеалу. Але не варто забувати і про форс-мажори. Ви повинні бути готові до того, що може щось піти не так. Але це не означає, що потрібно опускати руки або оголошувати себе банкрутом. Ні. Бізнес завжди йде в ногу з ризиками.

Скільки коштує створити інтернет магазин у веб студії Брейнлаб

Створення інтернет-магазину – завдання не просте і краще довірити цю справу тим, хто “вариться в цій кухні”. Студія Бренлаб пропонує цікаві варіанти для вашого бізнесу. Фахівці впроваджують всі найнеобхідніші функції і модулі, що пробуджують відвідувача до скоєння додаткових покупок.

Етапи створення інтернет-магазину:

  • Аналіз.
  • Створення пртотипа.
  • Дизайн.
  • Розробка.
  • Результат.

Вартість інтернет-магазину від студії Brainlab – від $ 2500

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.