Як відкрити інтернет магазин в Україні
Зміст:
- Створення сайту інтернет-магазину
- Визначте, чи потрібен вам інтернет-магазин
- Визначтеся з тематикою
- Складання бізнес-плану
- Вибір ніші
- Визначення цінового сегмента товару
- Пошук надійних постачальників
- Вивчіть своїх покупців
- Створення бренду і зареєструвати домен, оплатити хостинг
- Наповнення сайту товарами
- Вибір, установка і налаштування способів оплати і доставки
- Юридичні аспекти відкриття інтернет магазину
- Залучення покупців
- Аналіз відвідувань і продажів
- Врахування можливих ризиків
- Скільки коштує створити інтернет магазин у веб студії Брейнлаб
Інтернет-магазин – це зручно для покупців і вигідно для бізнесменів. На сьогодні, покупка товарів в режимі онлайн, далеко не ноу-хау. До слова в 2019 році наші співвітчизники через інтернет купили товарів на суму 76 млрд грн. А це близько 12% від всіх продажів. І з кожним роком цей показник зростає. У цій статті ми розповімо, як відкрити інтернет-магазин в Україні і з чого почати свій бізнес.
Створення сайту інтернет-магазину
Створення сайту – процес складний і тут важливо продумати все до дрібниць. Якщо ви просто, бездумно створюєте шаблонний сайт, то розраховувати на те, що на нього будуть заходити і здійснювати покупку, безглуздо. Щоб побудувати грамотний бізнес, робіть все поступово.
Визначте, чи потрібен вам інтернет-магазин
Найважливіший крок – це обміркувати чи потрібен вам інтернет-магазин. Звичайно, заробляти сидячи вдома, просто відправляючи товар клієнтам, безумовно хочуть багато. Але це не так легко, як здається. Чи готові ви відкрити інтернет-магазин і чи буде вигідно продавати саме ваші товари в Мережі? Якщо ж ви все-таки вирішили, розвиватися в цій області, то в майбутньому доведеться вирішувати такі питання:
- вибір товару;
- робота з постачальниками;
- адміністрування інтернет-магазину;
- просування сайту, маркетинг;
- обробка замовлень і логістика;
- юридичні аспекти.
Визначтеся з тематикою
Товарів багато, але треба вибрати те, що буде актуальним і затребуваним. Питання з тематикою сайту, досить складне і тут потрібно гарненько подумати, адже вибір ніші впливає не тільки на успіх бізнесу, але і на наступний план ваших дій. А саме:
- вибір постачальника товарів;
- закупівлю товару;
- рекламу і т.д.
Вибираючи товари для реалізації зверніть увагу на такі нюанси:
- Популярні товари. Так, тут розвиватися можна, але варто пам’ятати і про конкуренцію, яка буде переслідувати вас на кожному кроці. Але ніхто не відміняв вузьку нішу. Ось тоді шанси розвинути інтернет-магазин у вас точно є.
- Новинки або невідомі товари. Так такий варіант непоганий, але доведеться попотіти, щоб він “вистрілив”. Готуйте гаманець, так як на рекламу вам потрібно буде витратити чимало грошей.
У будь-якому випадку для того, щоб інтернет-магазин давав прибуток, потрібно запропонувати покупцеві щось унікальне.
Складання бізнес-плану
Щоб зрозумілий яке майбутнє чекає ваш інтернет-магазин і як правильно реалізувати свої ідеї, необхідно скласти бізнес-план. При створенні такого документа у вас буде час обдумати всі важливі моменти.
Бізнес-план потрібен для того щоб:
- поставити реальні цілі. Наприклад, до кінця року отримати 1000 продажів;
- провести аналіз обраної вами ніші;
- вивчити своїх конкурентів і запропонувати їм УП;
- відзначити труднощі з якими можливо зіткнетеся при розвитку магазину.
Вибір ніші
Важливо правильно підібрати нішу для свого магазину. Відмінний варіант – робота з тим, у чому ви реально розбираєтеся. Є кілька критеріїв, які допоможуть визначити, чи правильно ви підібрали нішу:
- Ви готові отримувати менше, але працювати саме в цій ніші.
- Є куди рости і є можливість розширюватися.
- Ви добре знаєте своїх конкурентів і знаєте свої сильні сторони.
Якщо ж у вашій голові ще не народилася ідея про те, що ви будете продавати, то скористайтеся спеціальними сервісами, які допоможуть проаналізувати великих гравців.
Визначення цінового сегмента товару
Важливо для себе визначити в якому сегменті ви будете працювати – в дешевому, середньому або дорогому. Від вибору цього показника залежать такі параметри:
- Цільова аудиторія.
- Мессенджі в рекламних оголошеннях. Наприклад, в дешевому сегменті ви зробите акцент на знижку, а в дорогому – на ексклюзивність.
- Час обробки замовлення, а вірніше сказати час прийняття рішення.
Пошук надійних постачальників
Важливо підібрати і правильного постачальника, так як від нього залежить якість товару, який ви будете пропонувати клієнтам.
Також від правильності вибору залежить:
- широта асортименту;
- регулярність поставок;
- можливість отримати знижку і ін.
Звичайно, якщо ви виробник, то вам нема про що турбуватися, у всіх зворотних випадках – виділіть час на пошук. Можна, наприклад, зайнятися дропшиппінгом. В такому випадку вам немає необхідності орендувати склад і відразу купувати велику кількість товарів. Вибираючи постачальника уточніть:
- чи надає він фото і опис товару;
- яка мінімальна партія закупівлі;
- чи є гарантія і т.д.
Вивчіть своїх покупців
Цільова аудиторія – це ті, хто будуть купувати у вас товар. Ви повинні стати психологом і вміти розбиратися в своїх покупцях. На даному етапі варто проаналізувати:
- Пол клієнта. Жінки роблять покупки в онлайн магазині частіше, ніж чоловіки. Тобто потрібно орієнтуватися саме на жіночу стать. Звичайно якщо ми не говоримо про магазин інструментів для ремонту.
- Вік. Логічно, що люди різного віку поводяться по-різному. Навряд чи бабуся буде купувати щось через інтернет. Тобто потрібно орієнтуватися на молоде покоління.
- Фінансове становище. Чим більше грошей у вашого покупця, тим більше він купить. Логічно? Цілком. Але тут скоріше суть в тому, що орієнтуючись на багатого покупця, варто подумати про ексклюзивність товару.
- Інтереси. Погодьтеся, пропонувати любителю фаст-фуду авокадо, так собі ідея. Варто враховувати те, що інтереси у всіх різні, підлаштовуйтеся під це.
Створення бренду і зареєструвати домен, оплатити хостинг
Хостинг і домен – важливі, якщо ми говоримо про інтернет-магазин. А тепер поговоримо про власний бренд. Звичайно спочатку вам це не принесе прибутку, але цей розвиток на перспективу. Якщо ви правильно будете розвивати свій бренд, то в майбутньому він принесе вам непоганий прибуток.
Для розвитку бренду потрібно активно займатися маркетингом: вести блог, писати статті і т.д.
Наповнення сайту товарами
Очевидно, що це важливий момент, адже якщо немає товару, то і продавати нічого. Обов’язково зробіть красиві фотографії і опис до них. Людина повинна захотіти купити товар саме у вас.
Завантаження товару може здійснювати вручну, а можна імпортувати з документа Excel.
Вибір, установка і налаштування способів оплати і доставки
Щоб товар купувався саме у вас, рекомендуємо підключити всі можливі способи оплати та доставки.
Говорячи про доставку, це може бути: Укрпошта, Нова пошта, Автолюкс, Інтайм та ін. Обов’язково запропонуйте користувачеві доставку кур’єром і вибір служби доставки, який зручний саме йому. Турбота про комфорт клієнта – важливо, особливо якщо ви тільки почали розвиватися в цьому бізнесі.
Говорячи про способи оплати, то ви можете запропонувати найпопулярніші способи:
- безготівковий розрахунок через інтернет-банкінг або інші системи оплати. Наприклад, PayPal, LiqPay та інші.
- оплата готівкою кур’єру на руки або в відділенні пошти.
Юридичні аспекти відкриття інтернет магазину
Так, в Україні діяльність онлайн-магазинів не відстежується податкової. При цьому якщо ви будете оформлені офіційно, то зможете відкрити розрахунковий рахунок. Для цього потрібно зареєструвати свою компанію (відкрити ТОВ або ФОП).
Кожна з форм власності ставить перед собою конкретні цілі:
- ТОВ. Підійде тим, у кого є партнер по бізнесу. Таким чином можна захистити кожного учасника офіційно (в документах будуть чітко прописані обов’язки кожного боку). Також ТОВ підійде тим, хто планує співпрацювати з великими компаніями.
- ФОП. Фізично зареєстрована особа підприємець. Такий варіант підійде якщо у компанії є один засновник, і він планує вільно розпоряджатися грошима.
Залучення покупців
Для продажу, необхідно залучати покупців. Є багато способів. Розглянемо найефективніші.
Пошукове просування
Хочете собі залучити якісних лідів – зверніться до фахівців SEO, адже органічна видача Гугл вважається найстабільнішим джерелом для залучення покупців (які здійснюють цільову дію, в нашому випадку покупку товару). Мінус СЕО в тому, що перший лід з’явиться через кілька місяців, та й задоволення – це далеко не дешеве.
Контекстна реклама
Контекстна реклама – відмінний спосіб потрапити інтернет-магазину в поле зору користувача. Напевно ви бачили сайти, з позначкою “Реклама”. Так, саме це і є контекстна реклама. Працює це все просто: ви, або фахівець, налаштовуєте рекламу, де буде визначений запит. Наприклад, купити штори. І як тільки користувач вводить в пошуковому рядку “купити штори”, йому випадають сайти, з даними запитом. Перші з яких з позначкою “реклама”.
Така реклама теж коштує грошей. Але тут плюс: перший покупець з’явиться через пару годин. А ось якщо говорити про мінуси, то як тільки ви припиняєте оплачувати рекламу, ваш сайт піде в кінець пошукової видачі ..
Таргетована реклама в соціальних мережах
Не забувайте і про соціальні мережі. Важливо розвивати свій магазин комплексно. Створіть сторінку в Facebook і Instagram. Тут можна теж запустити рекламу, таргетовану рекламу. По суті, вона також працює, як і контекстна.
А якщо ми заговорили про соціальні мережі, то не забувайте спілкуватися зі своїми користувачами, ведіть активну діяльність. Влаштовуйте конкурси та опитування.
Аналіз відвідувань і продажів
Запустили інтернет-магазин, відразу реєструйтеся на Google Analytics і Яндекс.Метрика. Ці два сервіси дозволять вам дізнатися:
- який найпопулярніший товар в вашому магазині;
- дізнаєтеся скільки відвідувачів оформляє замовлення;
- зможете проаналізувати джерело трафіку;
- визначте середній чек і які акції впливають на продаж того чи іншого товару.
Рекомендуємо користуватися цими інструментами на постійній основі.
Врахування можливих ризиків
Якщо ви врахуєте всі наші рекомендації, то можливо ваш інтернет-магазин буде наближеним до ідеалу. Але не варто забувати і про форс-мажори. Ви повинні бути готові до того, що може щось піти не так. Але це не означає, що потрібно опускати руки або оголошувати себе банкрутом. Ні. Бізнес завжди йде в ногу з ризиками.
Скільки коштує створити інтернет магазин у веб студії Брейнлаб
Створення інтернет-магазину – завдання не просте і краще довірити цю справу тим, хто “вариться в цій кухні”. Студія Бренлаб пропонує цікаві варіанти для вашого бізнесу. Фахівці впроваджують всі найнеобхідніші функції і модулі, що пробуджують відвідувача до скоєння додаткових покупок.
Етапи створення інтернет-магазину:
- Аналіз.
- Створення пртотипа.
- Дизайн.
- Розробка.
- Результат.
Вартість інтернет-магазину від студії Brainlab – від $ 2500