Веб студія » Блог » Як робиться редизайн сайту?
Дата публікації: 5 Березня 2020

Як робиться редизайн сайту?


Ми не відкриємо Америку, якщо скажемо, що перше на що звертає увагу відвідувач сайту – дизайн. Якісне візуальне оформлення є одним з факторів, який змушує, навіть випадково перейшов людини, залишитися на вашому порталі. Тому потрібно йти в ногу з часом і робити все, щоб на вашому сайті хотілося залишитися.

Кожен веб-ресур потребує оновлення. Це можуть бути зовнішнє поліпшення, «косметичний ремонт» або глибокі зміни, які пов’язані з поліпшенням юзабіліті і реалізації нових функцій. Для цього потрібно провести редизайн.

Редизайн – це модернізація, яка передбачає зміни в оформленні, в контенті, функціональності ресурсу і т.д.

Види редизайну:

ВізуальнийЗміна колірного оформлення, додавання нових зображень і анімації
ФункціональнийГлибока переробка чіпляє навігацію, рубрики, розділи меню і т.д
ТехнічнийАпгрейд сайту зачіпає код
Глибокий редизайнЦілковите перевтілення, яке зачіпає код, функціонал і візуальні елементи

Коли потрібно робити редизайн сайту

Здавалося б, якщо модернізація – це класно, то можна оновлювати свій портал постійно. Однак, це не так. Редизайн можна робити кожні 2 роки, а можна і раз в 4 роки. Але, не потрібно залишати свій сайт в такому ж форматі, яким він був 5 років тому. Йому не потрібно відзначати свій ювілей.

Важливо! Редизайн ресурсу йде на користь тільки тоді, коли є розуміння: що саме хочуть змінити, з якою метою його роблять і який результат очікується в результаті. Подумайте, чи врятують зміни ваш сайт.

Причини модернізації можна представити в наступному списку:

  • Сайт переміщається на нову CMS
  • Веб-ресурс став менш відвідуваним, впала конверсія
  • Потрібно оновлення контенту
  • Дизайн сайту застарів і явно програє конкурентам
  • Розширення і зміна цільової аудиторії
  • Вихід на новий ринок
  • Необхідність швидкого завантаження і чистого коду

Тепер докладніше розглянемо найпоширеніші причини редизайну.

Як робиться редизайн сайту? — компанія «Brainlab». Фото 1

1. Дизайн сайту застарілий

Бувають такі сайти, на які дивишся, і плакати хочеться. Не всі розуміють, що саме веб-технології, мабуть, одні з найбільш швидко розвиваються сфер і тут важливо йти в ногу з часом. Без перебільшень, кожен день з’являються нові «фішки», які роблять ресурс зручніше і привабливіше.

Ознаки того, що дизайн сайту далекий від ідеалу:

  • Немає адаптації під інші пристрої. З урахуванням того, що китайці «клепають» смартфони зі швидкістю звуку, потрібно створити користувачам умови, щоб їм було зручно відкривати вашу сторінку на своєму гаджеті;
  • Відсутність чіткої структури. Якщо інформація на веб-ресурсі правильно структурована, клієнтові не доведеться довго шукати потрібний товар. Якщо у вас інтернет-магазин зверніть увагу на цей пункт;
  • Велика кількість дрібних елементів. Окремі написи на картинках, плашки – це мода 2000-х. Відвідувачу нема за що зачепитися, його очі будуть розбігатися, нерви здадуть і він покине ваш сайт;
Як робиться редизайн сайту? — компанія «Brainlab». Фото 2
  • Кричуще неузгодження кольору між собою. Червоні написи, коричневе меню, синій фон, зелений каталог і декоративні елементи у вигляді візерунків – це повний несмак, на яку просто боляче дивитися;
  • Картинки поганої якості. З розвитком технологій зростає і вимога до зображень. Смартфони з дозволом 4К, що з’явилися на ринку, дозволяють переглядати якісні фотографії та ілюстрації. Тому, додавати картинки низької якості – неприпустимо;
  • Вірусна реклама. Маючи таку рекламу, власник порталу має пасивний дохід. Але як тільки користувач бачить такі банери на сайті, він тут же його закриває. Робіть висновок.
Як робиться редизайн сайту? — компанія «Brainlab». Фото 3

2. Знижується кількість продажів

Маючи свій інтернет-магазин, напевно ви стежите за кількістю продажів. Якщо клієнти почали йти до конкурентів і це відбувається тривалий час – задумайтеся. Може ваша веб-майданчик просто не відповідає вимогами користувача? У такому випадку потрібно міняти функціонал і оформлення ..

Але пам’ятайте, редизайн на сайт не завжди вирішує цю проблему. Щоб результат не змусив себе чекати – застосовуйте редизайн в комплексі з інструментами СЕО для підвищення конверсії.

3. Проблеми з юзабіліті

Логічно, що кожен з нас шукає те місце, де йому зручно і комфортно. Те ж саме стосується і веб-ресурсів. Не подобається меню чи ні фільтра – вирушаємо на пошуки більш структурованого сайту.

Повільне завантаження, некоректно відображаються сторінки, відсутність чіткої структури – сигнали до того, що пора робити редизайн. В такому випадку «замовити редизайн сайту» потрібно якомога швидше.

Етапи редизайну сайту

Коли ви прийшли до того, що вашому сайту потрібні зміни, не варто рубати з плеча і переробляти все відразу. Спершу потрібно зрозуміти, яким сторінкам потрібна модернізація. А щоб зміни привели до бажаного, ось вам покроковий алгоритм:

  1. Проведіть аналіз. Без нього нікуди. Вам потрібно зрозуміти, які сторінки відвідуються більше і які елементи підвищують конверсію;
  2. Поспілкуйтеся з цільовою аудиторією сайту. Вам необов’язково шукати інформацію в коментарях. Провівши опитування, можна безпосередньо у клієнтів дізнатися, що їм не вистачає на вашому порталі;
  3. Проведіть аналіз сайтів-конкурентів. У цій справі важливо грамотне вивчення конкурентів. Це відмінний спосіб бути на одній хвилі з клієнтами і стати краще в цій ніші бізнесу;
  4. Створіть свій фірмовий стиль. Ребрендинг – це наслідок редизайну. Краще міняти фірмовий стиль одночасно з оформленням порталу;
  5. Зробіть акцент на якісному контенті. Повноцінний редизайн має на увазі під собою опрацювання контенту, який потрібно підготувати заздалегідь;
  6. Впроваджуйте нові елементи. Потрібно міняти сайт поступово, в зворотному випадку, ви можете налякати відвідувача. Починайте з найбільш відвідуваних сторінок: додайте фільтри, розмістіть новий баннер і т.д. Таким чином ви зможете спостерігати за реакцією своїх відвідувачів;
  7. Перевірте технічні характеристики ресурсу. Після того, як було проведено редизайн можливі технічні збої: помилки в роботі форм, некоректна верстка, збої в системі обробки замовлень і т.д;
  8. Проаналізуйте зміни. Редизайн сайту – процес довгий. Важливо відстежувати, як реагує на зміни користувачі. Не виключено, що деяка модернізація не «зайде» і доведеться щось міняти: правити тексти, змінювати зображення або цілі блоки.

Вартість редизайну залежить від обсягу виконаної роботи фахівцем. Але пам’ятайте, що правильні зміни збільшать конверсію і відвідуваність сайту.

Як робиться редизайн сайту? — компанія «Brainlab». Фото 4

Поширені помилки

У минулому році, близько 60% сайтів вирішили зайнятися редизайном і 30% з них залишилися незадоволені результатом. Розглянемо підводні камені, які трапляються на шляху до правильного редизайну:

  • Відсутність бачення кінцевого результату. Робити модернізацію навмання – не варіант. Потрібно чітко розуміти, що ви хочете бачити на виході. Для цього складіть технічне завдання з усіма тонкощами і подробицями.
  • Проводити редизайн на свій розсуд – не той випадок. Звичайно, ніхто не заперечує, що у вас ідеальний смак, але в даному випадку потрібно врахувати думки користувачів.
  • Модернізація просто так. Якщо ви не знайшли причину, по якій потрібно провести зміни – не робіть цього.
  • Оперативність ні до чого. Не потрібно від виконавця вимагати швидкого результату. Це призведе до зниження якості. Тут важливо потерпіти і отримати гарний і оновлений веб-ресурс.
  • Після редизайну сайт часто залишають на самоплив. Навіть якщо ви зробили супер-дизайн, без СЕО-оптимізації він не стане популярним. Немає такого чарівництва, яке дасть йому можливість опинитися в першому рядку видачі пошукових систем. А шкода.
  • Неякісний контент. Це одна з найпоширеніших помилок. Начебто зміни сайт отримав, але фото і контент – залишає бажати кращого. Приділіть особливу увагу хорошим текстам, картинкам. Адже відвідувач читає запропоновану вами інформацію.

Який редизайн посилить позиції сайту в пошуковій видачі?

Як робиться редизайн сайту? — компанія «Brainlab». Фото 5

Основна мета сайту – бути видимим і доступним. Для того, щоб оновлений дизайн підвищував позиції, а СЕО – просування стало ще ефективніше, дотримуйтеся таких інструкцій:

  • Поліпшіть навігацію. Полегшите пошук по ресурсу, відсортувавши контент на групи або блоки.
  • Оновіть контент. Згодом кількість послуг компанії збільшується, а це хороший привід додати трохи нової інформацію. Тим більше пошукові системи люблять унікальний контент.
  • Прискорте завантаження сторінки. Не всі відвідувачі люблять чекати навіть 2 секунди.
  • Зверніть увагу на адаптивність сайту. Давши можливість людям заходити на портал з мобільного, ви розширите охоплення аудиторії. Крім того, адаптивні ресурси враховуються пошуковими роботами
  • Обов’язково подбайте про переадресації, в разі якщо зникли деякі сторінки

Висновок

Часто початкові роботи по створенню сайту проводяться неякісно. В результаті – колірна гамма не надто вдала, шрифти складно сприймаються, а заголовки, взагалі, мають не той розмір. Це все робить інтернет-майданчик незручною у використанні. Відвідувачі не можуть відразу виділити потрібну їм інформацію. Саме на поліпшення цих показників і спрямований редизайн.

Можна проводити редизайн глибокий, візуальний або функціональний. Але найголовніше – дати упор на якість і орієнтуватися на результат.

Його необхідно робити не рідше ніж 1 раз в 5 років. Обов’язково потрібно врахувати вимоги пошукових систем і вимоги користувачів. У цьому питанні потрібно проаналізувати свій сайт і ресурси конкурентів, які знаходяться на перших рядок Google. Це допоможе вам правильно скласти бриф і діяти чітко за планом. Не потрібно поспішати і перевантажувати портал зайвими деталями. Він повинен легко сприйматися користувачем.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.