Веб студія » Блог » 5 головних показників ефективності сайту
Дата публікації: 7 Вересня 2020

5 головних показників ефективності сайту

Ведення бізнесу через інтернет має свої переваги, зокрема, можливість оптимізувати процеси для зростання компанії і прозорість відстеження показників ефективності сайту KPI (визначення ключових показників ефективності сайту, що відображають цілі і завдання бізнесу).

Відстежуючи KPI сайту ви зможете не тільки краще розуміти, як розвивати ваш бізнес, а й зрозумієте які саме напрямки роботи вашого ресурсу вимагають уваги і зусиль. Як правило, лічильники статистики, які розробники встановлюють на сайті, аналізують такі показники:

  • Джерело трафіку,
  • Кількість відвідувачів,
  • Кількість переглянутих сторінок,
  • Середній час проведене на сайті і т.д.

У даній статті ми розповімо про метриці сайту і що потрібно зробити, щоб поліпшити якісні показники сайту.

Відвідуваність сайту

Відвідуваність – основний показник сайту, який показує кількість унікальних відвідувачів за певний проміжок часу. Під фразою “унікальний відвідувач” мається на увазі – хостинг, IP-адреса комп’ютера з якого відбувся перехід на ресурс. Щоб оцінити падіння і злети відвідуваності і виявити їх причини вимірюйте цей показник в розрізі Денна аудиторія, тижневої та місячної. Статистика відвідуваності сайту допоможе з’ясувати на яких сторінках користувач побував і як довго. Саме на цих двох показниках базується рівень якості відвідувань.

Крім того, важливо дивитися цю метрику на сайтах-конкурентах. Це корисно для того, щоб знайти ресурси зі зростаючим трафіком і орієнтуватися на них. Таким чином ви оберете вірну стратегію.

Кількість лідів

Для інтернет-магазину важливо відстежувати кількість лидов. Користувачів, які залишили свої контакти на сайті, підписалися на розсилку, але не завершили цільове дію (купівлю). Дана метрика – важлива оцінка ефективності роботи сайту.

Щоб порахувати кількість лидов, необхідно:

  • Встановити Google Analytics і Яндекс.Метрику.
  • Створити форми для збору заявок, на яких проставляються мети. При заповненні даних фіксується лід.
  • Створюється нова електронна пошта, на яку приходять заявки.
  • На кожне джерело лидов проставляються номери телефонів, С них робляться дзвінки.
  • На сайт встановлюється онлайн-консультант.

Канали залучення відвідувачів

Для оцінки ефективності просування сайту важливо відстежувати і джерела залучення відвідувачів на ресурс. Таких каналів може бути дуже багато, при цьому економічна ефективність у всіх різна. Подумайте, активні ви в соціальних мережах? Чи використовуєте пошукову оптимізацію в Яндексі і Google Adwords?

Важливо проаналізувати не тільки джерело залучення, але і їх віддачу. В канали, які дають більшу кількість відвідувачів, необхідно “вкідивать” більше грошей. А канали з мінімальною ефективністю або оптимізуйте, або зведіть їх бюджет до нуля.

Показник конверсії

Для визначення даного показника необхідно використовувати дві попередні метрики. Показник конверсії – співвідношення між кількістю лидов і обсягом трафіку. Формула для розуміння:

Кількість лидов / Обсяг трафіку * 100%.

Відсоток конверсії демонструє, яку кількість відвідувачів зацікавилося вашим продуктом / послугою. На цей показник впливає безліч факторів. Ось деякі з них:

  • Дизайн сайту та його наповнення;
  • Швидкість завантаження сайту;
  • Наявність адаптивної версії.

Середній чек і кількість продажів

Основна мета будь-якого інтернет-ресурсу (крім інформаційного) – продаж. По суті, розрахунок економічної ефективності сайту потрібен для того, що визначити на який етап взаємодії з клієнтом потрібно вплинути, щоб підвищити кількість продажів. Безумовно, кількість продажів залежить від усіх попередніх етапів. Робота менеджерів теж впливає на цей показник.

Виявивши слабкі ланки в ланцюзі продажів почніть оптимізацію. В ідеалі почати з:

  1. Налагодження роботи менеджерів.
  2. Підвищення конверсії ресурсу.
  3. Зайнятися залученням трафіку.

Важливо дотримуватися саме цей порядок, в зворотному випадку ви будете даремно витрачати бюджет на маркетинг. Погодьтеся, хіба є сенс в заявках, якщо менеджер упускає клієнтів. Навіщо підвищувати трафік, якщо відвідувачі просто йдуть з сайту і т.д.

Середній чек – важливий показник KPI, який слід регулярно відслідковувати по всіх каналах реклами, щоб визначити їх ефективність і те, чи потрібно збільшити бюджет на них

Середній замовлення з чека теж необхідно аналізувати. А щоб його порахувати – суму від продажів за певний проміжок часу розділити на кількість замовлень (за цей же час). Таким чином ви оціните на скільки у вас високий або низький середній чек покупки. Дізнавшись ці дані власник зможе пропрацювати стратегію щодо поліпшення цього показника. Наприклад: пропонувати в кошику інтернет-магазину купити додатковий товар зі знижкою.

Висновок: підводимо підсумки

Розрахунок ефективності сайту – важливе завдання для тих, хто прагне створити якісний і затребуваний інтернет-магазин. Вище ми привели найважливіші показники, однак є ще і інші момент заслуговують на увагу:

  • Перегляди товарних сторінок.
  • Сторінка виходу.
  • Показник повернення відвідувачів.
  • Кількість покинутих кошиків.

Як ви помітили, кожна метрика ефективності сайту безпосередньо впливає на іншу. Якщо кинути всі свої сили на конкретний показник, інший може впасти. Всі показники KPI слід регулярно відслідковувати, при чому робити це потрібно з певною періодичністю.

Оцінка ефективності сайту дозволяє:

  • Розпізнавати і усувати проблеми.
  • Оцінювати результати за певний час.
  • Розробляти нові стратегії щодо розвитку.

Своєчасне відстеження динаміки всіх показників дає можливість зрозуміти:

  1. Що дає найкращу віддачу.
  2. Що потребує доопрацювання або змін.
  3. Які моменти потребують особливої уваги.
Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.