Веб студія » Блог » Огляд та відгуки про конструктор сайтів InSales
Дата публікації: 13 Травня 2021

Огляд та відгуки про конструктор сайтів InSales

Зміст:

Конструктор сайтів InSales – зручна і проста платформа для електронної комерції. Дана хмарна CMS була запущена в 2008 році. На сьогодні, послугами InSales користується понад 6500 клієнтів. Такий результат обумовлений високим рівнем якості і продуманістю. У даній статті ми розповімо про тонкощі роботи з InSales і кому підійде дана CMS.

Для кого призначений

Даний конструктор – краще рішення для підприємців. Він відмінно підійде і початківцям користувачам, які не мають досвіду в розробці інтернет-магазину. Користувач може наповнити каталог товарами, створити індивідуальний дизайн і навіть власний додаток.

Функціонал конструктора підкорить будь-кого, але є одне “але”. Якщо у вас немає грошей, то ви не зможете скористатися всім тим, що пропонує розробник.

Простота використання

Після того як користувач пройшов реєстрацію, йому відкривається доступ до панелі адміністратора, де є покроковий майстер налаштувань. Він потрібен для того, щоб швидко зорієнтуватися в конструкторі і створити зручний сайт.

З чого почати

Найперше, що потрібно зробити – пройти реєстрацію. Вона займе максимум хвилину, а то і менше. Далі натискаємо “Створити магазин” і вказуємо адресу e-mail.

Конструктор запитає ім’я і номер телефону (тільки при першому запуску). Таким чином ви підтвердили права на магазин. Звичайно, ні про яку перевірку мова не йде, просто конструктор збирає персональні дані користувача. Далі заповнюємо форму і підтвердження електронної пошти. Все, приступаємо до налаштування сайту.

Редагування сайту

В панелі управління користувачеві відкриває розділ “перші кроки”, де ви можете приступити до навчання.

Почнемо з додавання товару. В існуючому каталозі можна переглянути як оформлені картки товару. Вкажіть назву товару і дайте до нього короткий опис. Завантажте фотографії. Використовуючи редактор можна редагувати параметри товару: штрих-коди, ціни, залишок на складі і ін. Є можливість і вказати варіант відображення товару. Наприклад, якщо немає певної речі на складі, її можна приховати на деякий час. Є можливість і масового завантаження товару – функція імпорт.

Після, потрібно налаштувати способи доставки. Можна зупинитися на варіантах виставлених за замовчуванням, або додати вручну інші варіанти. Відразу відзначимо, що для додавання деякі варіантів доведеться заплатити.

Говорячи про способи оплати, то тут їх більше 10 варіантів. При необхідності додаємо додаткові способи. Так як інтернет-магазин складається не тільки з каталогу, конструктор InSales пропонує створити нові сторінки в розділі “Контент”. Ви можете додавати цікавий і корисний контент.

Публікація сайту

Перед тим як опублікувати свій сайт, його потрібно підключити до домену. Якщо ви цього не зробите, то ваш ресурс буде підключений на домен третього рівня, де буде вказано і адреса конструктора.

На жаль попереднього перегляду на конструкторі InSales немає, але ви можете подивитися на нього під час редагування дизайну.

Підключивши домен можна сміливо розміщувати магазин в загальному доступі. Для цього, потрібно натиснути на кнопку “Опублікувати сайт”

Функціональні можливості

Потрапивши в адмінпанель InSales можна відзначити деякі подібності з WordPress і справа не тільки в колірному оформленні, деякі функціональні подібності теж є. Тобто маючи досвід роботи з Вордпресс проблем з цим СМS не виникне.

Розглянемо основні можливості даного конструктора:

  • Облік товарів. Є можливість масового завантаження з CSV або YML- файлів. Можна сортувати товари за категоріями і створити багаторівневу структуру з прихованими товарами.
  • Управління цінами. При необхідності можна налаштовувати систему знижок. Наприклад, замовлення по купонах або накопичувальна система знижок.
  • Є можливість фільтрації за типом доставки або способом оплати.
  • Налаштування розрахунків: кур’єру, післяплатою, банківським переказом та ін.
  • Налаштування доставки: вибрати запропоновані варіанти або додати свій.
  • Інтеграція з 60 сервісами різного призначення. наприклад, сервіси статистики Яндекс.Метрика, Google Analytics, Рамблер Топ100, LiveInternet; облікові системи Мій склад, 1С; маркетингові інструменти та ін.
  • Налаштування поштової розсилки, онлайн-чату з консультантом.
  • Звіти – статистика з продажу

Деякі функції, найпростіші, доступні користувачеві в тестовому режимі, а ось велика частина стає доступна тільки після придбання платного тарифу. Але про це нижче.

Дизайни і робота з шаблонами

Конструктор пропонує своїм користувачам 26 безкоштовних шаблонів і ще пару десятків платних. Їх вартість варіюється від 5000 до 24 000 рублів. Тематик досить, на будь-який смак. Розробники часто проводять якусь ротацію – прибирають старі, замінюючи іх новими. Логічно, що платні шаблони мають більш привабливий дизайн.

Кожен користувач може без кодинга редагувати візуальні стилі. Тобто підправити блоки. Наявний набір налаштувань простий і зрозумілий новачкові: правки шрифтів, фонів, кольорів, стилів та ін.

Якщо хочете отримати унікальний сайт, то можна замовити його за 100 000 рублів. Не зовсім дешево. А за півмільйона рублів можна замовити супер-преміум сайт. Правда товари все одно доведеться додавати самостійно.

Для багатьох користувачів, важливий не дизайн сайту, а прибуток. Так, ресурс повинен бути зручним і функціональним для користувача, а це можна реалізувати і на безкоштовному шаблоні.

Оптимізація (SEO) і просування

Фахівці в один голос заявляють, що СЕО-функціонал даного конструктора один з кращих серед подібних сервісів. Тут є все необхідне для просування свого інтернет-магазину:

  1. Редагування файлу robot.txt і настройка файлу sitemap.xml.
  2. Заповнення метатегів. Можна зробити це для категорій товарів або для товара окремо.
  3. Присвоєння ЧПУ. Людино-зрозумілий урл підвищує його ранжування в пошукових системах.
  4. Сео-фільтри. Проста фільтрація товарів всередині категорій поліпшить сео-показники по низькочастотних запитах.
  5. Налаштування 301 редиректу, для перенаправлення трафіку в разі зміни URL.
  6. Є лічильники аналітики для аналізу ефективності ключових слів, відвідуваності сайту та ін.
  7. Склеювання URL. Якщо один і той же товар, в різних категоріях має різний адрес – це погано для ранжування сторінок. В налаштуваннях конструктора можна склеїти сторінки.

Цінова політика InSales

Ніякої безкоштовної версії конструктор InSales не пропонує. Єдине, що тут є – тестова версія на 14 днів. Далі ви або купуєте платний тариф, або закриваєте свій сайт.

Говорячи про платні варіанти, то тут їх декілька:

СтандартПрофесійнийБізнес
Доступно додавання 5000 товарів, 4 доопрацювання, підключення знижок, особистий кабінет покупця і Яндекс.Маркет.Вартість 2120 р / місяць15000 товарів +10 доробок. Можливість налаштувати ціни, сео-фільтри.Вартість: 3720 р / місяць40000 товарів і необмежена кількість доробок. Можна підключить 1С, бонусні програми і SLL-захист. Вартість: 6920 р / місяць

Всі пакети, окрім стартового, при оплаті більше 3-х місяців припускають послугу Сео-старт на 1 місяць і безкоштовний домен.

Технічна підтримка

Технічна підтримка InSales працює 24/7. Користувач може написати в чат менеджеру для отримання інформації про конструктор і про існуючі тарифи. Можна написати на електронну пошту. На офіційному сайті конструктора є гаряча лінія, куди може зателефонувати будь-який бажаючий. Відзначається, що час відповіді на письмове звернення – 36 години, в чаті – 30 хвилин.

На сайті також є і інструкції, де настройки сайту розписані за пунктами. Є навіть скріншоти, для наочної демонстрації. Є і “Університет InSales” – блог, де є навчальні матеріали.

В принципі, на сайті розробників є багато корисної інформації, яку варто вивчити до того, як ви зареєструєте свій сайт.

Переваги і недоліки

Розглянемо плюси і мінуси даного конструктора.

                            Плюсы                   Мінуси 
Хороша техпідтримкаНевелика кількість безкоштовних шаблонів
Широкі можливості для СЕОНемає підтримки PHP-скриптів
Величезний вибір налаштувань доставки і способів оплатиУ безкоштовному шаблоні мізерний набір функцій
Проста панель управлінняПанель управління злегка гальмує
Можливість редагувати дизайн без особливого знання програмуванняВартість платного тарифу
Є гідний магазин додатків

Альтернативи і конкуренти

Незважаючи на всі свої переваги у конструктора InSales є свої конкуренти. Серед найяскравіших можна виділити:

  • uCoz – зручний файловий менеджер і SEO-модуль, для ведення рекламних компаній. Функціональність інтернет-магазину буде на високому рівні. При цьому вартість даного конструктора цілком адекватна. Крім того, тут і шаблонів більше. Правда візуальний редактор менш зручний.
  • Wix – володіє потужним магазинним движком, але він підійде для невеликих магазинів (до 100 товарів). Освоїти конструктор може навіть новачок. Тут є розумні помічники і система створення дизайну на основі ШІ.

Приклади сайтів, створених в InSales

Кілька прикладів сайтів на конструкторі InSales:

Як бачимо, сайти цілком функціональні. У верхній панелі розташовуються найважливіші вкладки, є посилання на соціальні мережі онлайн-чат з менеджером.

Висновки: чи варто робити сайт на InSales

Безумовно, з точки зору зручності і функціоналу до цього конструктору ніяких претензій. Дійсно, ця платформа відмінно підійде для електронної комерції. Особливо конструктор оцінять підприємці. Якщо хочете запустити свій сайт тут і зараз, тоді InSales – це те, що вам потрібно. Ось мінус тільки в тому, що ціна за тарифи досить висока. Особливо якщо у вас невеликий магазин, платити такі суми, як мінімум, нераціонально. Враховуючи, що є й інші, більш дешеві варіанти.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Небольшой сайт, как правило, состоящий из нескольких веб-страниц (до 5), содержит основную информацию об организации, частном лице, компании.

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість: 0 $
Зразкові терміни: 0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.