Веб студія » Блог » Покрокова інструкція: Як відкрити інтернет-магазин з продажу морепродуктів
Дата публікації: 17 Вересня 2021

Покрокова інструкція: Як відкрити інтернет-магазин з продажу морепродуктів

Зміст:

Зараз будь-яка сфера діяльності має свій інтернет-магазин або сайт. І якщо ви є власником рибного магазину, то подумайте про створення власного ресурсу. Морепродукти продаються завжди. Тут немає сезонності, так як рибу люблять багато хто: діти, дорослі, спортсмени, вегетаріанці. Але варто розуміти, що така ніша має свою особливість. У цій статті ми якраз і розповімо про те, як правильно створити магазин з продажу рибних товарів і що зробити, щоб досягти успіху в цій справі.

1 крок. Опрацювання конкурентоспроможного асортименту

Щоб кожен покупець міг зробити у вас замовлення потрібно запропонувати йому те, що він хоче. Але як ви дізнаєтеся, чого хоче Іван Сергійович, а що хоче купити Ліда? Звичайно, вам доведеться діяти навмання. Але самим логічним виходом із ситуації – поліпшити свій асортимент, зробивши його різноманітним. У рибному магазині потрібно продавати не тільки рибу різних сортів, а й:

  • кальмари;
  • мідії;
  • ікру;
  • устриці;
  • рапани;
  • восьминогів;
  • м’ясо гребінців та ін.

Ваша продукція може бути охолодженою, живою, замороженою у вакуумних упаковках або звичайних. Великим попитом користуються продукти приправлені спеціями, мариновані з маслом. Ви можете розширювати асортимент, пропонуючи покупцеві крабові палички, напівфабрикати, в’ялену продукцію. Тобто тут є де розгулятися.

Не забувайте, що морепродукти швидко втрачають свіжість. Тобто подумайте про обладнання, але це ніяк не стосується нашої теми. Але першим кроком, без якого важко уявити розвиток бізнесу – аналіз конкурентів, про це далі.

2 крок: Визначення цільової аудиторії

Після ідеї створення інтернет-магазину, сядьте і опрацюйте загальний портрет цільової аудиторії. Щоб правильно опрацювати портрет ЦА візьміть до уваги наступне:

  • вік, стать і професію;
  • наявність або відсутність сім’ї і дітей;
  • психологічні особливості та хобі;
  • місце проживання аудиторії
  • рівень платоспроможності та інше.

Зібрати інформацію можна самостійно в Інтернеті. На допомогу вам соціальні мережі, різні опитувальники і т.д. Проведіть і аудит конкурентів. Обов’язково вивчіть конкурентів.

3 крок: Пошук постачальників

Звичайно, неважливо, інтернет-магазин у вас або офлайн точка, вибір постачальника – важливе завдання. Але раз ми обговорюємо перший варіант, то вибирати собі партнера за допомогою таких дій:

  • знайти компанію через Інтернет (промоніторити всі пропозиції);
  • підписати договори з оптовими базами;
  • відвідувати тематичні виставки, де можна познайомитися з потрібними людьми.

Це далеко не всі способи пошуку постачальників. Можна просто шукати відповідні фірми в Інтернеті, домовлятися про постачання, ціни та знижки. Але не варто вестися на першу-ліпшу фірму. Вивчіть ринок ретельно. Можна навіть мати кілька постачальників. Це свого роду спосіб убезпечити себе. Якщо вас “кидоне” одна компанія, друга точно привезе замовлення.

Не забувайте, що для інтернет-магазину морепродуктів необхідно мати певний перелік документів, адже законодавством контролюється і процес поставки, переробки, зберігання та ін. Але про це ми розповімо трохи пізніше.

4 крок: Рішення технічних питань: доставка, переробка та зберігання

Торгівля харчовими продуктами може принести власникові бізнесу не тільки великий прибуток, але і немаленьку кількість клопоту. Крім пошуку постачальника, потрібно подбати про склад. Якщо для одягу досить простого, сухого приміщення, то для морепродуктів потрібно придбати спеціальне обладнання.

Говорячи про обладнання, то вам знадобитися:

  • ваги;
  • генератори льоду;
  • спеціальні столи і механізми для упаковки продуктів;

Щоб не накупити зайвого або не забути важливого, зверніть увагу на:

  • очікуваний обсяг реалізації;
  • передбачуваний обсяг запасів;
  • чим займатиметься фірма. Наприклад, переробкою продукції або продажу готових товарів.

Окремо варто відзначити, що потрібно придбати і обладнання для утилізації зіпсованого товару.

5 крок: Юридичні питання оформлення онлайн-магазину з продажу морепродуктів

Торгувати продуктами без пакета документів – нереально. Не потрібно намагатися обійти законодавство. Відразу оформіть собі приватне підприємництво. А ще потрібно отримати:

  • дозвіл від пожежної інспекції;
  • висновок СЕС;
  • договір на вивезення сміття.

Список документів може змінюватися, над цим питанням краще поспілкуватися з юристами.

6 крок: Створення інтернет-магазину

Створити інтернет-магазин морепродуктів можна самостійно на конструкторі, або звернутися до професіоналів. Звичайно, другий варіант краще, так як конструктори не гарантують безпеку. Досить просто поглянути на його недоліки:

  • перевантаженість рекламою;
  • повільне завантаження (у більшості конструкторів);
  • виглядають занадто шаблонно;
  • погано індексується

Звернутися в агентство – найкращий варіант, але він коштує грошей. Але варто розуміти, що вам запропонують відразу комплекс послуг: розробка, тестування, наповнення, запуск реклами та ін.

Якщо хочете заощадити, то спробуйте створити сайт на CMS з адаптивним дизайном. Тут є свої плюси:

  • адекватна вартість;
  • інтуїтивно зрозуміла адміністративна панель;
  • величезний вибір плагінів і шаблонів і багато іншого.

За статистикою, 45% всіх сайтів створені саме на CMS.

7 крок: Створення необхідного контенту, запуск інтернет-магазину

Сайт без контенту не принесе ніякої користі ні для користувача (потенційного покупця) ні для бізнесмена. Рекомендуємо використовувати всі типи контенту:

  • Текстовий. Статті повинні бути інформативними, продаючимиі в той же час розважальними.
  • Фото товару, який ваша компанія пропонує. Вони повинні бути не стічними. Якість – перш за все. Зображення потрібно додавати в картки товарів і в блог. Таким чином ви зможете підвищити бажання купити товар саме у вас.
  • Аудіо- і відеоконтент. Це спосіб доповнити та урізноманітнити контент.

Здавалося б, що наповнити ресурс інформацією не так і складно, але тут існує ряд правил про які слід знати і пам’ятати:

  • Контент повинен бути унікальним.
  • SEO-оптимізація статей. Тобто обов’язково вживайте ключі, не забувайте про мета-теги.
  • Весь контент на сайті повинен повністю відповідати тематиці ресурсу.

8 крок: Вибір і запуск рекламних кампаній

Звичайно, без реклами вам не обійтися. На це доведеться витратити чимало грошей і сил. Найефективнішими варіантами вважаються:

  • e-mail розсилка;
  • тизери та банери;
  • розкрутка свого магазину в соціальних мережах;
  • вірусний маркетинг;
  • реклама у популярних блогерів;
  • створення лендінгу;
  • запропонуйте споживачеві акції, знижки, дисконтні карти.

Непоганим варіантом може стати і створення власного мобільного додатка. Це досить зручно для тих, хто використовує смартфон для замовлення товару. А статистика показує, що більша частина користувачів Інтернету – люди зі смартфоном.

9 крок: Вибір методів залучення покупців

Щоб ваш магазин “вистрілив” на ринку потрібно запропонувати покупцеві, щось унікальне. Звичайно, з риби ви навряд чи щось нове придумаєте, але ваше завдання зацікавити. Наприклад, організуйте безкоштовну доставку від 300 грн. Або робіть своїм покупцям подарунки. Також важливо і утримати покупця, так як конкурентів на ринку, м’яко кажучи, багато.

Щоб залучити нових покупців, дамо вам кілька порад:

  • Холодний прозвон. Такий варіант підійде тільки тим, у кого вже є база клієнтів. Зробіть дзвінок, нагадайте про себе.
  • Запропонуйте кілька безкоштовних послуг. Про це ми вище написали. Люди люблять те, що їм пропонують на халяву. І як би це не звучало, але це факт. Тому, гріх цим не скористатися.
  • Проводьте акції приручені до якогось свята.
  • Не забувайте про розкручування магазину в соціальних мережах.

Пам’ятайте що потрібно регулярно відслідковувати свої продажі, проводити аналіз воронки продажів.

Як просувати інтернет-магазин

Звичайно ж без розкручування власного сайту, немає сенсу взагалі його створювати. Самостійно недосвідченим бізнесменам буде складно щось зробити, тому тут краще відразу звернутися до професіоналів.

З точки зору SEO, потрібно зробити:

  • Зібрати семантичне ядро. Тобто підібрати ті ключові слова і словосполучення, за якими користувач імовірно буде шукати вас. Можете скористатися спеціальними сервісами. Роботу зі збору семантики краще почати з конкурентів.
  • Опрацюйте юзабіліті сайту. Зробіть свій ресурс зручним для користувача, а не для пошукових систем.
  • Додайте на свій сайт мікророзмітки.
  • Позбавте свій ресурс від дублів. Якщо на сайті є дублі, це розмиває картину для пошукового робота, так як йому буде складно визначити яку з сторінок потрібно проіндексувати.
  • Перевірте чи є у вашого інтернет-магазину помилки. Знову ж за допомогою спеціального інструменту (Google Search Consol) можна визначити наявність помилок. Усунувши їх, ви зможете поліпшити роботу свого сайту.

Так само для просування сайту можна налаштувати контекстну рекламу, зайняти реманркетінгом і SMM. В принципі існує багато інструментів і каналів для розкрутки інтернет-магазину морепродуктів. Рекомендуємо зі старту охопити все, що можна. Але підходите до справи усвідомлено.

Помилки в просуванні інтернет-магазину морепродуктів

Найтиповішими помилками при просуванні інтернет-магазину можна виділити:

  • Відсутність мобільної версії ресурсу або його незручна версія.
  • Повільне завантаження сторінок. Загрожує тим, що користувач піде на інший сайт.
  • Незрозумілий і не структурований перший екран.
  • Відсутність інтернет-чату.
  • Примітивна або занадто складна структура сайту.
  • Якщо не встановити фільтр товарів.
  • Відсутність аналітики.
  • Ігнорування базової пошукової оптимізації.
  • Неякісний контент, який не оновлюється.
  • Фото і відео не відповідає тематиці.
Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільову дію. Така дія може бути направлена на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотнього зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість: 0 $
Приблизні терміни: 0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.