Веб студія » Блог » Чим відрізняється лендінг від сайту. Що вибрати?
Дата публікації: 10 Березня 2021

Чим відрізняється лендінг від сайту. Що вибрати?

Зміст:

Багатосторінковий сайт або лендінг, ось в чому питання. А чи знаєте ви, що з цих двох варіантів краще? Нескінченно довго гортати одну сторінку і наштовхнутися на кнопку “оформити замовлення”? Або “подорожувати” по сайту в пошуку потрібного розділу? Давайте розберемося, що краще вибрати для свого бізнесу і в чому в принципі відмінність одного від іншого.

Що таке landing page і що таке звичайний сайт

Почнемо з визначення. Лендінг – це лише однієї сторінки сайт, який має конкретну мету – залучити клієнта, наштовхнути його на цільову дію (купити товар, зареєструватися, завантажити, забронювати, записатися тощо). Така сторінка, по суті, просуває один товар / послугу.

Сайт, в тому числі і сайт візитка (багато часто плутають лендінг саме з сайтом-візиткою) може мати нескінченну кількість сторінок, розділів і категорій. Тут можна сміливо розміщувати всю інформацію: про компанію, про послуги, історію розвитку і переваги, різні філософські думки і т.д. Є сайти, які мають більший функціонал: кошик, карту проїзду, розділ новин.

Чим лендінг відрізняється від звичайного сайту

Перші, видимі відмінності ми з’ясували, але це далеко не все. Є ще важливі моменти, які відрізняють лендінг від класичного сайту. Розглянемо докладніше.

  1. Спосіб залучення трафіку. Щоб знайти потрібну інформацію користувач просто в пошуку вбиває свій запит і з переліків сайтів вибирає підходящий. Лендінг можна просувати тільки за допомогою контекстної реклами. Тобто про SEO, в 95% випадках, можна забути. Це серйозна втрата в отриманні трафіку.
  2. Конверсія. У лендінгу цей показник високий. Це пов’язано з тим, що на такому сайті людина може отримати відповіді на всі питання, що цікавлять його, питання щодо товару / послуги: переваги, ціна, вигода, як купити. Тобто на landing немає факторів, які могли б відвернути людину від цільової дії. Це, до речі, великий плюс, якщо мета – продати товар або послугу.
  3. Створити лендінг швидше і дешевше. Напевно ви знаєте, що створення сайту – робота довга і копітка. Ніхто не зробить вам багатосторінковий сайт за два тижні. А ось цільову сторінку лендінг можна, та й вартість буде рази в півтора-два нижче. Якщо ви відразу запустете контекстну рекламу, перший клієнт з’явиться через пару годин. А от у випадку зі звичайним сайтом, який просувається класичними інструментами СЕО, перший покупець прийде до вас через 1-2 місяці.
  4. На лендінгу немає ніякого навігаційного меню. Вся інформація розташовується на одній сторінці.
  5. Заклик до дії. Ви вже зрозуміли, що на landing є “чарівна кнопка”, в кінці сторінки, із закликом до дії. Всі блоки сайту концентрують увагу користувача на послугу і товар. Можна сказати, що вся сторінка спонукає до дії. Деяким такий дизайн здається занадто нав’язливим, але зате це спрацьовує 100%. А ось звичайний сайт з більш стриманим дизайном, не «переслідує» відвідувача, це робить фахівець СЕО.

Кому потрібен лендінг, а кому сайт

Щоб зрозуміти що потрібно саме вам, спершу визначитеся що ви за сайт створюєте в принципі. Це буде інтернет-магазин або просто ресурс з послугами. Ми ж відразу перейдемо до фактів.

  1. Оптова торгівля. Якщо ви займаєтеся оптом, то було б непогано мати і лендінг і звичайний сайт, так як вони будуть вирішувати різні завдання. Наприклад лендінг буде збирати потенційних клієнтів використовуючи “чарівну” кнопку заклику до дії. А ось інтернет-магазин буде монетизувати людей, які є покупцями. Така схема практикується досить-таки часто.
  2. Послуги. В такому випадку найактуальніше використовувати саме лендінг. Як правило, компанія пропонує 6-10 послуг в рамках однієї сфери. Непоганий варіант створити landing page окремо на кожну послугу. Відвідувач буде думати, що це класичний, багатосторінковий сайт, але насправді це буде лендінг.
  3. Роздріб. Для магазинів, які пропонують один товар, але в різних моделях, наприклад штучні ялинки, то можна зробити лендінг. А так, для роздрібної торгівлі односторінковий сайт – не найкращий варіант.

Чим відрізняється сайт візитка від лендінгу

Сайт-візитка – відмінний варіант для того, щоб представити себе і свій бізнес. Не потрібно плутати лендінг і сайт-візитку. Це два різних сайта. Візитка – лише однієї сторінки сайт, який просто розповідає про компанію і містить інформацію важливу для клієнта. Лендінг ж пробуджує людину зробити цільову дію.

До переваг візитки можна віднести те, що ресурс простий в користуванні і не потребує великих матеріальних вкладень. Навіть початківець бізнесмен може дозволити собі витратитися на такий сайт. Крім того, в структурі посадкової сторінки присутній: УТП, форми для заповнення особистих даних на розсилку, оффер тощо.

Лендінг або сайт, що краще вибрати?

Очевидно, що вибір формату сайту повністю залежить від того, які завдання він буде вирішувати. Також важливо пам’ятати про способи просування і звичайно ж не забувайте і про свій бюджет.

Зверніть увагу на такі моменти:

  • Класичний багатосторінковий сайт створити не так легко. Над його розробкою працює ціла команда. Отже, ціна на послугу зростає. Але при цьому всьому він відмінно підходить для СЕО, що важливо для трафіку.
  • Лендінг коштує дешевше, створюється за 14 днів, але при цьому він повністю створений під контекстну рекламу.

За підсумком можна сказати ось що: якщо вам потрібен швидкий результат, то зупиняйте свій вибір на Лендінг Пейдж. Ви швидко отримаєте заявки і замовлення. Хочете сформувати довіру до своєї компанії і бренду – створіть стандартний сайт.

Але запам’ятайте те, що не можна сказати, що лендінг краще, а звичайний сайт гірше. Це два різних формати, перед якими ставляться різні завдання.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.