Веб студія » Блог » Монетизація сайту або як заробити на трафіку?
Дата публікації: 17 Квітня 2021

Монетизація сайту або як заробити на трафіку?

Зміст:

Ось створили ви сайт, красивий, цікавий. Витратили час, нерви і може навіть гроші, на те, щоб він став впізнаваним і його відвідували люди. І що далі? Просто радіти успіху? Можна, але це не все, що може дати вам ваш сайт. Що якщо ми вам скажемо, що на трафіку можна отримувати гроші, цікаво? Так, повірте це дуже цікаво і при правильному підході – вигідно. У цій статті ми якраз і розповімо про те, що таке монетизація і як на цьому можна заробити.

Що таке монетизація сайту

Почнемо з визначення. Монетизація – спосіб заробітку на своєму сайті завдяки його відвідувачам. Не дивно, що велика частина монетизації пов’язана з рекламою. Наприклад, це може бути публікація статей від партнерів або розміщення рекламних банерів. Мета цього процесу – отримати максимальний, пасивний прибуток з розкрученого сайту.

Існує достатня кількість методів, потрібно тестувати і шукати підходящий варіант для себе. Тут не останню роль відіграє і особливість сайту. Але, чим би ви не займалися, а вірніше, що б не просував ваш сайт, ви постійно повинні розкручувати його, збільшуючи трафік. Відповідно і пасивний дохід буде зростати.

Які сайти можна монетизувати

Існує два типи ресурсів:

  1. Комерційні – сайти, де власник отримує прямий дохід. Наприклад, класичний інтернет-магазин.
  2. Інформаційний – ресурс з великою кількістю корисної інформації. Це може бути сайт з новинами, різні блоги і т.д.

Ці два типи сайтів можна легко монетизувати. Але, щоб зрозуміти для себе, чи можна монетизувати ваш сайт, достатньо дізнатися його трафік. Якщо він досить великий – то без сумніву так. А якщо ваша аудиторія нечисленна, то навряд чи у вас хтось розмістить банер або посилання.

Коли краще починати монетизацію

Логічно, що якщо вашому сайту два дні, то не потрібно й думати про монетизацію. Перша і основна ваша задача – зробити ресурс відвідуваним, наповнити його контентом, зробити цікавим. У вашого сайту повинна бути історія.

Звичайно не існує ніяких рекомендацій щодо терміну. Для себе потрібно розуміти, що від кількості відвідувань залежить і спосіб монетизації і її обсяг. Наприклад, якщо трафік несильно великий, то можна спробувати попрацювати з соціальними мережами, а якщо щодня ваш ресурс відвідує понад 1000 осіб, то можна міркувати про співпрацю з прямим рекламодавцем.

Скільки можна заробити

Прибуток залежить від:

  • Аудиторії. У кожного рекламодавця є своя цільова аудиторія і чим точніше ваші відвідувачі відповідають портрету ЦА, тим більше цінується ваш трафік.
  • Вибір способу монетизації. Навіть один і той же інструмент може по-різному працювати на різних ресурсах. Необхідно тестувати відповідний для себе варіант, вибираючи найвигідніший.
  • Ефективність. Вибравши підходящий інструмент для монетизації, використовуйте його на повну.

Як підготувати сайт до монетизації

З трафіком начебто все зрозуміло. Не забуваємо і про те, що ресурс повинен бути цікавим і корисним користувачу і пошуковим системам. Для цього досить виконати наступне:

  • наповнити свій сайт корисним, якісним і цікавим контентом;
  • використовувати СЕО інструменти для просування веб-сайту;
  • повністю оптимізувати ресурс відповідно до вимог Гугл і Яндекс;
  • не забувайте і про соціальні мережі.

На це все піде час. Не поспішайте і приділіть кожному пункту час. Повірте, в цьому випадку очікування окупиться.

Способи перетворення трафіку в прибуток

І тут ми підійшли до найцікавішого, до способів перетворити свій трафік в прибуток. Кожен з варіантів цікавий по своєму, але при цьому не факт, що він підійде саме вам. Не забуваємо про тестування.

Контекстна реклама

Контекстна реклама представляє собою невелике оголошення, релевантне тематики сайту. Вона може бути представлена ​​у вигляді картинки, тексту або відео. Щоб заробити свої перші гроші, досить просто зареєструвати майданчик в мережі контекстної реклами. Після реєстрації власник сайту отримує спеціальний код, який завантажується на місце рекламного банера (не замість нього, а на те ж місце). І все, що залишається – дочекатися поки користувачі зайдуть на ресурс і зроблять клік по банеру.

Гроші нараховуються за кожен клік. Логічно, що на їх кількість впливає трафік. Такий варіант монетизації з часом втрачає свою популярність. До слова, краще розміщувати код в футері або в шапці сайту.

Нативна реклама

Під нативной рекламою мають на увазі рекламу, яка органічно вписується в контент сайту. Саме такий варіант не буде напружувати користувачів на відміну від нав’язливої ​​реклами. Ви можете вставити відео по темі статті або вставити красивий банер. Таким чином можна рекламувати конкретний бренд або інший сайт. Про такий тип реклами домовляються безпосередньо з замовником. Отримувати пасивний дохід ви будете за кліки по рекламі.

Акаунти у соціальних мережах

Напевно ви помітили, що останнім часом стала з’являтися велика кількість особистих акаунтів на які підписується велика кількість людей. З яких причин, невідомо. Може їх власники і не планували здійснювати просування в соціальній мережі, а підписники з’явилися через якісний контент. У будь-якому випадку не важливо яким чином на сторінці з’явилася аудиторія важливо те, що з’явилася можливість отримувати пасивний дохід. Такий тип монетизації схожий на варіант з отриманням прибутку від веб-сайту.

Instagram

Все більше часу люди витрачають на перегляд відео або фото в Інстаграм. Маркетологи для себе давно відзначили те, що реклама на цьому каналі дає свої плоди, а власники розкручених акаунтів радіють тому, що отримують грошики.

Основна складність – розкрутити акаунт. Якщо ви позиціонуєте себе як блогер, то запропонуйте своїй аудиторії якісний і цікавий контент. Більше нічого не треба. Якщо у вас дійсно хороший аккаунт, то у вас замовлять рекламу, вам навіть нікого не доведеться шукати.

YouTube

На Ютубі можна прорекламувати абсолютно будь-який бренд з кожної сфери. Знову ж таки, щоб отримувати гроші зі свого YouTube-каналу, спершу треба його зробити привабливим для користувачів. Коли у вас вже буде величезна аудиторія і ваші записи будуть переглядати тисячі людей, можна замислюватися про рекламу.

Безумовно всі ютуб-блогери живуть за рахунок реклами. Якщо обліковий запис дійсно хороший, то бренди можуть дарувати блогерам подарунки в надії на подяку у вигляді реклами. Монетизація з Ютуб – простий спосіб заробітку, але тільки за умови, що аккаунт розкручений. Тобто, як і в випадку з Інстаграм спершу просто розкрутіть свою сторінку. На це піде час.

Партнерські програми

Суть такого методу монетизації – розміщувати партнерські посилання, на які користувачі сайту будуть натискати. Тут власник сайту публікує або банери, або посилання. Крім того, важливо пам’ятати, щоб тематики сайтів-парнтера збігалися. У зворотньому випадку втратити довіру клієнтів буде зовсім нескладно.

Напевно ви бачили сайти, де є дійсно все. Домогосподарка знайде цікавий рецепт, любитель риболовлі – про те, коли краще ловити рибу і т.д. Ось саме такі ресурси створюються для того, щоб в подальшому розміщувати на них посилання партнерів. Не забувайте про те, що сайт потрібно розкручувати.

Прямі продажі на сайті

Такий варіант підійде тим, хто володіє віртуальним майданчиком. Наприклад, сайт по обміну або продажу валют. Тут реклама – це оголошення іншої компанії, яка зобов’язана виплатити відсоток, в разі успішної угоди. Можна виставляти пряму рекламу порталу в соціальній мережі. Загалом варіантів багато, вибирайте відповідний для себе.

Спливаюча реклама

Напевно ви потрапляли на такі сайти де внизу екрана спливає реклама. Так, це черговий спосіб монетизувати свій трафік. Такий варіант може і принесе прибуток, але тут є один величезний мінус – користувачі сайту біжать з такого ресурсу. Спливаючий банер відволікає і заважає.

Щоб розмістити спливаюче вікно на своєму ресурсі, необхідно додати певну ділянку коду в редакторі. Взяти його можна на біржі Popunder, Advmaker і ін.

Використання файлообмінників

Ще один варіант монетизувати трафік – розмістити на сайті фільми, музику, картинки та інші файли. А для того, щоб отримувати з цього прибуток, необхідно розміщувати якомога більше таких файлів, а робити це можна через класичний файлообмінник, наприклад, Depositfiles.

Email-розсилки

Суть такого методу в тому, що власник сайту збирає базу контактів і пропонує своїм користувачам підписатися на платну розсилку. Це, наприклад, можуть бути курси або серія вебінарів. Але в зв’язку з тим, що кількість безкоштовної інформації в Мережі зростає з кожним днем, зібрати базу даних складно.

Продаж рекламного місця на сайті

Якщо ваш сайт має стабільну відвідуваність, то ви можете розслабитися і не шукати рекламодавців або вигідні партнерки. При відвідуваності від 1000 чоловік в день, ви можете спокійній пропонує розміщення рекламних банерів. До основних плюсів такого методу можна віднести те, що ви самі можете виставляти ціну за розміщення. Тут, як і в попередніх варіантах, важливо розміщувати рекламу відповідну темі вашого сайту.

Брендування сайту

Сайти з високим трафіком часто маскують під конкретний бренд. Яскравим прикладом такого ресурсу – сайт з фільмами, книгами і т.д. Коли, наприклад, виходить новий серіал, на сайті розміщують постери або відеоролики новинки. Так, це непоганий спосіб заробити, але тут є пару мінусів:

  • власник сайту повинен погоджувати контент з замовниками;
  • узгодити з замовником за що і коли, ви будете отримувати за рекламу.

Банерна реклама

Менш прибутковий варіанти, так як безліч банерів на сайті, просто відлякує користувачів. Найчастіше таку картинку розміщують внизу сторінки або по центру статті. Щоб зробити це, необхідно зареєструватися на спеціальних майданчиках. Наприклад, Rotaban і Teasernet.

Прибуток власник сайту отримує за кліки. Крім банерів розміщують тизери. Чимось схожі на банери, але приваблює відвідувачів заголовок. Але, як правило, за ним ховається не та інформація і це відштовхує відвідувачів.

Статті з посиланнями

Тут і так все зрозуміло. У власника сайту замовляють статтю, де коректно і гармонійно вписується посилання на інший сайт, товар тощо. Досить непоганий варіант монетизації. Стаття на замовлення актуальна тільки тим, що сайт сповнений корисного контенту та має достатній трафік.

Про що варто пам’ятати, розміщуючи рекламу для монетизації

Говорячи про монетизацію, то пам’ятайте про головні принципи, які впливають на прибуток:

  • Трафік. Це найважливіше. Пам’ятайте, що користувач приходить на сайт чекаючи того, що б вирішити якесь питання. Якщо замість вирішення проблеми він бачить безліч банерів і спливаючої реклами, він покине ресурс. Відповідно, ви не тільки не отримаєте прибуток, але і втратите аудиторію.
  • Якість контенту. Сайт повинен бути унікальний, цікавий. Це, до речі, впливає і на трафік.
  • Не варто зациклюватися на одному способі монетизації. Якщо ви створили сайт для того, щоб отримати прибуток, то тестуйте відразу кілька методик одночасно.
  • Регулярно працюйте над збільшенням трафіку.

Грамотний і якісний сайт може принести прибуток, але для цього потрібно постійно розвивати його.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Небольшой сайт, как правило, состоящий из нескольких веб-страниц (до 5), содержит основную информацию об организации, частном лице, компании.

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість: 0 $
Зразкові терміни: 0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.