Все, що вам потрібно знати про корпоративний сайт
Зміст:
- Що таке корпоративний сайт?
- Суть використання корпоративного сайту
- Завдання корпоративного сайту в деталях
- Можливість продажу товарів і послуг
- Різновиди корпоративних сайтів
- Що важливо при створенні корпоративного сайту?
- Переваги створення корпоративного сайту професіоналами
- Як вибрати веб-студію?
Компанія, яка здійснює будь-який вид діяльності і орієнтована на взаємодію з клієнтами і партнерами, рано чи пізно замислюється про створення сайту. Власний ресурс дозволяє вирішити безліч проблем, які можуть виникнути у вашій ЦА. Але варто розуміти, що веб-сайт для компанії відрізняється від блогу або класичного інтернет-магазину. У даній статті ми розглянемо, що таке корпоративний сайт і яким він повинен бути.
Що таке корпоративний сайт?
Почнемо з того, що таке корпоративний сайт – це повноцінна презентація вашої компанії в Інтернеті. Основна мета такого ресурсу – залучити нових клієнтів/партнерів. Це можливо за рахунок детального опису компанії. Необхідно не тільки розповісти історію розвитку, а й вказати її сильні сторони, відзначити досягнення та ін. Корпоративний сайт дає можливість підтримувати цілодобовий взаємозв’язок з клієнтами і партнерами. Він також може продавати послуги або товари. Крім того, саме корпоративний сайт – ефективний рекламний майданчик.
Якщо у вашій компанії не буде корпоративного сайту, то бізнес відстане від конкурентів, внаслідок чого ви почнете втрачати прибуток. Такий ресурс можна порівняти з презентацією, де основне завдання розкрити свої сильні сторони.
Суть використання корпоративного сайту
У корпоративного сайту є свої певні завдання і цілі. Розглянемо їх:
- залучення нових клієнтів або партнерів. Також це відмінний спосіб укріпити авторитет і існуючих клієнтів.
- розвиток бізнесу шляхом огляду достоїнств організації. Тут важливо описати свої плюси, вказати про досягнення. Якщо є сертифікати, обов’язково їх потрібно опублікувати. Загалом зробити все, щоб потенційний клієнт захотів співпрацювати з вами.
Створення корпоративного сайту може мати вузькоспрямовану мету. Наприклад, охоплення нового ринкового сегменту або надання послуг на світовому ринку.
Крім того наявність такого сайту дозволяє підтримувати зв’язок зі своєю цільовою аудиторією, і дає можливість грамотно і ефективно розповісти про свій продукт.
Завдання корпоративного сайту в деталях
Все, що ми написали вище, це загальні поняття. Щоб зрозуміти, навіщо саме вам і вашій компанії корпоративний сайт, розглянемо його завдання докладніше.
Формування та підвищення іміджу компанії
Гарний дизайн, відеоролики, де представлена якісна інформація – це все потужний інструмент, для формування іміджу компанії. Таким чином можна зміцнити її позиції на ринку. Корпоративний сайт підвищує впізнаваність бренду і збільшує лояльність з боку клієнтів. Простіше кажучи – цільова аудиторія повинна сприймати компанію так як того бажає керівництво компанії. Але, щоб це завдання було вирішено, необхідно створити правильний і якісний сайт. І це головне завдання.
Розширення клієнтської та партнерської бази
Ми вже написали, що завдяки сайту можна розширити клієнтську базу і зміцнити зв’язки з уже існуючою. Важливо створити розділ з контактами і онлайн-чат для спілкування з менеджером компанії. Пам’ятайте, що кожна дрібниця грає важливу роль. Головне, щоб ваш клієнт, зайшовши на сайт, зміг знайти відповідь на питання, що його цікавлять і при необхідності скористатися допомогою консультантів.
Надання цільовій аудиторії повної інформації про компанію
Ви можете розповісти про свою компанію все. Тут немає ніяких обмежень. Пам’ятайте, що чим більше матеріалу, тим крутіше. Але не перестарайтеся. Писати про те, що ви найкращі можна, але не перехваліть себе. Це буде здаватися занадто награно.
Рекомендуємо створити такі розділи:
- Про компанію. Тут розкажіть про її здобутки та історію створення. Обов’язково поділіться результатами, але тільки позитивними і все в цьому руслі.
- Розділ про керівництво компанії і її співробітників;
- Товари та послуги. Тут потрібно розповісти про те, що ви пропонуєте клієнтам і партнерам. Додайте сертифікати якості, відгуки та ін.
- Поділіться інформацією про можливу співпрацю. Це важливо для партнерів.
На такому сайті розміщуйте корисну інформацію.
Можливість продажу товарів і послуг
Корпоративний веб-сайт може стати не тільки майданчиком для реклами. На ньому можна здійснювати прямі продажі. Головне створити відповідні розділи. Обов’язково розміщуйте актуальну інформацію про товар. Таким чином ви його і розрекламуєте і зможете продати.
Залучення нових співробітників
На такому сайті можна з легкістю розміщувати вакансії, якщо звичайно це необхідно. Для цього потрібно створити розділ “Вакансії” або “Робота в нашій компанії”. Розкажіть про свої вимоги до кандидатури і про те, який кар’єрний ріст його чекає.
Різновиди корпоративних сайтів
Існує кілька видів корпоративного сайту. Залежно від цілей і завдань, вибирайте відповідний варіант для своєї компанії.
Корпоративний сайт-візитка
Такий варіант підійде для молодих компаній, які вже знають свою цільову аудиторію. Він являє собою малосторінковий ресурс (максимум 1-2 сторінки), де викладена коротка інформація про компанію, її контакти. Обов’язково створіть форму зворотнього зв’язку. Якщо компанія продає якийсь товар, то можна розповісти про нього і запропонувати завантажити прайс.
Сайт-візитка може розвиватися одночасно з компанією. У нього можна додавати розділи, категорії, функції та ін. І з примітивного, односторінкого сайт-візитка перетвориться в красивий, структурований ресурс. Це дозволить зміцнити довіру з боку клієнта.
Корпоративний сайт-каталог
Цей сайт за розмірами буде більше попереднього. Він вирішує відразу дві основні задачі – надання компанії в Мережі і безпосередній продаж продукту. Тут важливо опублікувати детальну інформацію про товар/послугу і дати можливість користувачу зв’язатися з менеджером компанії (при необхідності). При цьому на такому сайті ціни не виставляються через низку причин. Наприклад, ваша компанія закуповує його в валюті і встановити ціну не виходить, через стрибок курсу. Тобто товар продається на спеціальних умовах або надається під замовлення.
Корпоративний Інфопортал
Сайт такого плану не націлений на продаж. Його основне завдання – розповісти своїй цільовій аудиторії про новинки або зміни у вашій компанії. Тут також можна розміщувати навчальну інформацію або будь-які тренінги.
Що важливо при створенні корпоративного сайту?
Пам’ятайте, що корпоративний сайт повинен бути якісним, адже від цього залежить імідж вашої компанії. Зробіть його красивим, сучасним і зручний для користування.
Структура сайту
У корпоративного сайту є чітка структура. Виглядає це так:
- Головна.
- Про компанію. Тут можна створити розділи “Історія компанії” і “Місія, основні цілі”.
- Новини. Можна створити архів новин.
- Продукція. У розділі можна додати такі вкладки “Каталог”, “Огляди” і не забувайте про “Відгуки”,
- Кар’єра. Тут повинні бути “Вакансії” і “Заходи”.
- Партнерам.
- Контакти. Розмістити у цьому розділі “Контакти” і форму зворотного зв’язку.
Пам’ятайте, що правильна структура сайту – це не тільки зручно для користувача, але і сприяє швидкій індексації.
Оформлення сайту компанії
Дизайн корпоративного сайту повинен бути стильним, таким, що запам’ятовується і повністю відповідати діяльності компанії. Такий ресурс бажано оформляти у фірмових кольорах (якщо вони звичайно є). Якщо немає, то підберіть кольори, які будуть підштовхувати потенційного клієнта до дій. У цій справі добре розбираються маркетологи.
Функціонал сайту фірми
Ми вже не раз відзначили, що корпоративний сайт вирішує безліч завдань. І на етапі створення ресурсу варто відразу визначити, якими функціями він буде володіти. Важливо, щоб це було зручно для персоналу, партнерів і клієнтів.
Є сайти, де можна зберігати файли, обмінюватися ними або вести документообіг. Тому, виходячи з поставлених завдань, продумайте функціонал і створіть сайт, зручний для всіх.
Необхідний обсяг інформації
Сайт для компанії передбачає утримання величезного обсягу інформації. Вона повинна бути структурована і подана так, щоб потенційний відвідувач став реальним. Слідкуйте і за тим, щоб все було розміщено чітко за розділами, щоб користувач міг спокійно знайти те, що йому потрібно і отримати відповіді на питання, що цікавлять.
Адаптація до мобільних пристроїв
Так як більшість відвідувачів сайту відвідують його з мобільного пристрою, важливо зробити свій ресурс адаптивним. Якщо ви проігноруєте цей момент, то ваша компанія втратить свій імідж і “впаде” в очах аудиторії.
Висока швидкість завантаження сайту
Це найважливіший момент. Про оптимізацію потрібно пам’ятати завжди. Сайт компанії повинен швидко, вірніше сказати, блискавично завантажуватися. Ніякий клієнт не чекатиме, поки ваш сайт завантажитися, він просто піде до ваших конкурентів. Тому проведіть всі заходи для збільшення швидкості завантаження сайту.
Надійний хостинг
Вибір хостингу – важливе завдання. Його необхідно вирішити до того, як ви почнете розробляти сайт. Хостинг повинен бути надійним. Про правильний вибір провайдера читайте тут.
Багатомовність
Плануючи вийти на світовий ринок не забувайте про те, що сайт повинен підтримувати кілька мов.
Переваги створення корпоративного сайту професіоналами
Створення сайту – завдання не просте, і краще довірити цю справу професіоналам. Команда досвідчених розробників складається з дизайнера, верстальника і програміста створять якісний і функціональний ресурс. Професіонали пропрацюють кожен міліметр майбутнього сайту, починаючи від дизайну, закінчуючи оптимізацією.
Як вибрати веб-студію?
Щоб вибрати веб-студію для створення сайту, зверніть увагу на такі моменти:
- Досвід. Якщо компанія працює пару місяців, то навряд чи вони створять вам якісний ресурс. Вивчіть відгуки і рейтинги.
- Вивчіть портфоліо. Якщо вас цікавить створення корпоративного сайту, то дізнайтеся, створювала обрана вами компанія аналогічні проекти.
- Процес створення. Важливо розуміти, як влаштований технологічний процес. Кращий варіант – це інтеграційний підхід. Тобто створення сайту короткими періодами з можливістю внесення змін.
- Додаткові послуги. Краще вибрати компанію, яка крім створення сайту, запропонує і його просування.