Веб студія » Блог » Як перевірити відвідуваність сайтів конкурентів: 5 популярних способів
Дата публікації: 30 Червня 2020

Як перевірити відвідуваність сайтів конкурентів: 5 популярних способів

Не дарма кажуть, що вчиться потрібно на чужих помилках. І тут мова йде не про побутові питання. У бізнесі цей вислів теж доречний. Вчиться на чужих помилках і брати на озброєння фішки лідерів – тактика грамотного керівника, яка, як показує практика, безпрограшна. Власники сайтів, теж займаються інтернет-шпигунством. У даній статті ми розглянемо найпопулярніші сервіси з аналізу відвідуваності сайту конкурентів.

Навіщо потрібен аналіз статистики відвідуваності чужого сайту

Якщо ви думаєте, що аналіз потрібен тільки для того, щоб подивитися на скільки гарний сайт конкурента, і визначити лідера, то ви помиляєтеся. Основна мета – дізнатися все про сайт, починаючи з його трафіку, закінчуючи методиками просування.

Вивчення сайту конкурентів вирішує такі завдання:

  • Відвідування сайту в конкретній ніші;
  • Вплив маркетингових інструментів на відвідуваність;
  • Зміна відвідуваності по сезонах;
  • Визначити сильні та слабкі сторони конкурента;
  • Зрозуміти, чи варто розміщувати на ресурси гостьові пости;
  • Зрозуміти який контент буде цікавий користувачеві;
  • Допоможе визначиться з купівлею сайту.

Потрібно розуміти, що в інтернет-маркетингу не існує кнопки, натиснувши яку сайт підніметься в топ і принесе очікуваний трафік. Важливо піклується про своїх відвідувачів, пропонувати їм оригінальний і цікавий контент, покращувати сервіс. Саме для цього потрібно вивчати конкурента, щоб дізнатися нестандартні методи просування.

Топ-5 інструментів для оцінки пошукового трафіку

Існують спеціальні сервіси для, де можна дізнатися відвідуваність сайту. Всього кілька хвилин вашого часу, і ви дізнаєтеся про лідера все. Відразу обмовимося той факт, що статистика на сайті відкрита в футере (підвал сайту). Там розміщують лічильник, який демонструє трафік або приналежність сайту до топового. Відкрита інформація видна тільки на інформаційних порталах, що просуваються як рекламні майданчики. А ось комерційні ресурси приховують цю інформацію, що цілком логічно. Але дізнатися дані про такі сайти теж можна, але для цього використовують спеціальні сервіси, про які ми розповімо нижче.

Similarweb

Великий інструмент, який показує, як подивитися статистику чужого сайту. Мінус ресурсу в тому, що він англомовний, але має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Інструмент видає статистику по мобільному і десктопному версіях сайта. Для того, щоб почати з ним роботу, досить зареєструватися на Similarweb і ввести адресу сайту. Безкоштовна версія розрахована на 7 днів, після доведеться оформити підписку.

Similarweb вирішує такі завдання:

  • Кількість відвідуваності сайту з мобільної і десктопної версії;
  • Показує середню тривалість сеансу;
  • Визначає геолокацію і демографію ЦА;
  • Показує ключові запити, за які користувачі потрапили на сайт;
  • Показує кількість відмов.

Досить непогано. Це дозволить визначитися з майбутньою стратегією просування свого ресурсу.

Serpstat

Даний інструмент дозволить вивчити трафік сайта-конкурента. Багатофункціональний сервіс відмінно демонструє пошукову аналітику, надає аналіз ключів. Також тут можна дізнатися і позиції ресурсу, вивчити зворотні посилання. Дані відображаються у вигляді зрозумілої і логічної інфографіки.

Працювати з ресурсом просто: аналіз відвідуваності доступний в розділі «Пакетний аналіз доменів» сервісу. Введіть список доменів і виділіть параметр «Трафік». А щоб скористатися додатковими послугами, доведеться оформити платну підписку.

Ahrefs

Непоганий інструмент, що дозволяє аналізувати посилання, порівнює доменні імена, а також перевіряє ключові запити. З цим сервісом ви зможете в правильному напрямку скорегувати обрану контент-стратегію. Завдяки отриманому звіту про динаміку зростання посилальної маси, ви зможете звести до нуля попадання під фільтр власного ресурсу.

Багато хто вибирає даний ресурс тому, що він багатофункціональний. А ось вартість його досить дорога – від $ 99 до $ 999. Тому, цей інструмент логічний у випадках великих проектів.

Semrush

Швидкий інструмент, що дозволяє за лічені хвилини дізнатися відвідуваність сайту. Користувачеві доступні такі функції:

  • Аналіз ключових слів.
  • Порівняння доменів.
  • Товарні оголошення інших компаній.
  • Авторитетність зворотних посилань.

Semrush дозволить отримати аналітичний звіт про успіхи сайтів-конкурентів. Завдяки цьому можливо вивчити рекламну стратегію ресурсу, що дозволить поліпшити свої показники.

Alexa

Один з найбільших інструментів в галузі аналізу чужого трафіку. Даний ресурс має власний рейтинг Alexa Rank, який побудований на статистиці трафіку різних ресурсів: менша оцінка відповідає більшої відвідуваності, тобто найвища оцінка – 1 у Google.

Даний ресурс дозволить отримати інформацію про самих топових сайтів за різними категоріями та країнах. Він швидко знайде, на основі ключів, схожі проекти, тобто своїх прямих конкурентів. Тут можна виділити найкорисніший інструмент – матриця ключових слів. До слова, цей інструмент актуальний тим, хто веде англомовний бізнес.

Чи точні дані сервісу?

Відразу хочеться сказати, що не варто повністю покладатися на представлену сервісами статистику, адже кожний майданчик використовує власний алгоритм і метрики. Відзначимо, що похибка таких інструментів, досить висока – становить від 20-70%, або в завищення, або в бік заниження.

Самі сервіси не несуть відповідальність за помилки в розрахунках. Краще відноситься до отриманих даних, як до відносних. Порівнюйте отримані дані з декількох сервісів, аналізуйте і робіть висновки.

Висновок: підводимо підсумки

Найважливіше, що ви можете отримати з аналізу сайту конкурентів – інформацію про стратегію, якою користуються ваші суперники. Саме вона допоможе вам досягти поставлених висот. Скористайтеся інструментами, прописаними вище і з отриманих даних, робіть висновки. В ідеалі використовувати кілька сервісів таким чином у вас вийде більш чітка картинка і розуміння того, як рухатися в своїй маркетинговій стратегії.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.