Веб студія » Блог » Як розкрутити інтернет-магазин
Дата публікації: 29 Квітня 2021

Як розкрутити інтернет-магазин

Зміст:

Якщо у вас є свій інтернет-магазин, то відразу потрібно розуміти те, що без подальшого його просування вам не обійтися. Ви можете самі займатися просуванням сайту, а можете замовити послуги у професіоналів. Який би варіант ви не вибрали, в будь-якому випадку потрібно розуміти як відбувається цей процес. У даній статті ми розглянемо методи розкручування сайту і який з методів більш ефективний.

Особливості просування інтернет магазинів

Просування інтернет-магазину, практично, нічим не відрізняється від звичайного сайту, але є пару особливостей, про які потрібно знати:

  1. Такий ресурс має багато сторінок. Начебто це непогано, адже чим більше сторінок, тим простіше просувати сайт. Але з іншого – є варіант появи дублів. А це негативно впливає на ранжування.
  2. Інтернет-магазин має свою конкретну цільову аудиторію, а це значить, що важлива грамотна технічна оптимізація сайту. Тут ми говоримо про те, що перед SEO-просуванням потрібно провести детальний аналіз: скласти семантичне ядро ​​і на його основі розробити грамотну структуру сайту.
  3. Щоб ваш сайт потрапив в ТОП, потрібно застосовувати різні способи просування (в залежності від специфіки ресурсу і ЦА).

Поради по просуванню інтернет-магазина

Якщо ви вперше зіткнулися з розкручуванням інтернет-магазину, то ви повинні розуміти, що на це піде багато часу. А щоб виконана робота дала результат, потрібно просто грамотно підійти до справи. Нижче ми дамо поради, якими бажано скористатися:

  • Розробіть стратегію. Це важливий документ, де ви вказуєте свої цілі і способи їх досягнення. Тут ви вивчите своїх конкурентів і цільову аудиторію.
  • Підготуйтеся до просування. Перед просуванням потрібно гарненько оптимізувати свій сайт. І перше на цьому шляху – правильний движок, розрахований на інтернет-магазин. Наприклад, OpenCart, Bitrix або WordPress. Не забувайте і про лічильники Яндекс Метрика і Google Analytics, їх теж потрібно підключити.
  • Опрацюйте структуру сайту. Чим вона ширше, тим якісніше буде просування. Зберіть якісне семантичне ядро. Зробити це можна за допомогою сервісу Serpstat.
  • Додайте в сніппет сайту рейтинг. Для багатьох відвідувачів – рейтинг грає вирішальну роль.
  • Відгуки. В ідеалі їх повинно бути не менше 5. Так як купуючи через Інтернет у користувача немає можливості помацати річ, відгук може зорієнтувати покупця.
  • Не забувайте про перелінковку і пошук по сайту.

Порад можна давати багато, головне зробити інтернет-магазин зручним для користувача.

Контекстна реклама для просування інтернет-магазину

Один з дієвих методів платного просування – контекстна реклама в Гугл і Яндекс. За допомогою контекстної реклами можна вирішити такі питання:

  • швидко отримати першого ліда або привернути увагу ЦА на свіжі акції або новий товар;
  • зачепити “теплих” користувачів, які шукають в Мережі конкретний товар.

Але тут є невелике “але” – як тільки ви перестаєте платити за рекламу, на ваш сайт перестають заходити.

Реклама в пошуку

Це справжнє полювання за лідами, які готові зробити покупку тут і зараз. Наприклад, користувач прописує “Купити телефон в Києві” і якщо ви просували свій ресурс з таким ключиком і налаштували таргет на Київ, то ваше оголошення з’явиться в рекламному блоці.

Звичайно, платна реклама – не гарантія того, що люди побачать ваш сайт. За запитом “купити телефон в Києві” просувається ще мінімум 20 сайтів. В такому випадку влаштовується якийсь внутрішній конкурс.

  • система визначить, яке оголошення найкраще підходить під запит користувача;
  • вивчить сайти, на які посилається оголошення;
  • до уваги береться і ціна встановлена ​​за клік.

Хто став лідером за підсумками конкурсу – того сайт буде вгорі.

Щоб потрапити в видачу не потрібно витрачати мільйони, досить просто пробувати просування по низькочастотним ключам і створювати вузькоспрямовану рекламу.

Медійна реклама

До цієї групи входять всі інші форми оголошень, які входять в РСЯ (рекламна мережа Яндекс) і КМС (контекстна-реклама від Гугл). Це можуть бути:

  • банери статичні;
  • банери з відео або анімацією тощо.

Медійний вид реклами направлений на холодних лідов. Вона теж таргетує за такими даними: вік, дохід, місце проживання, улюблені сайти та ін.

Ремаркетінг і ретаргетінг

Цей тип реклами розрахований виключно на тих, хто вже відвідував ваш сайт. Ремаркетінг складно назвати контекстною рекламою, але при цьому налаштовується вона в тих же системах. В Google ви створюєте ремаркетинг, а в яндекс – ретаргетінг.

Основне завдання цього процесу – створити аудиторію, якій дана реклама буде доступна, тобто відстежити відвідувачів сайту. Після збору аудиторії потрібно створити оголошення. Налаштування реклами таке ж як і в разі контекстної реклами, але в якості ЦА ви вказуєте відстежених відвідувачів.

Переваги контекстної реклами

До сильних сторін контекстної реклами можна віднести:

  • Швидкий результат. Ми вже відзначили, що якщо ви запускаєте контекстну рекламу, то в цей же день ви почнете продавати свій товар. Але це не означає, що потрібно ігнорувати СЕО-просування. Це два різних напрямки розкручування сайту. І обидва варіанти потрібні вашому інтернет-магазину.
  • Прозорість і доступність. Ви завжди будете знати за що платите. Наприклад, за трафік або за покази. Сплативши рекламу ви прекрасно розумієте, що скільки коштує.
  • Оцінка ефективності. У кабінетах Яндекс.Директ і Google AdWords ви завжди зможете побачити статистику по всіх компаніях. Таким чином ви зможете поліпшити своє оголошення.
  • Гнучкість налаштування. Ви можете самі вибирати кому, і коли ваша реклама буде доступна. Але перед цим потрібно гарненько вивчити свою цільову аудиторію.

Недоліки контекстної реклами

Перший мінус – ціна, адже за кожен клік потрібно платити. Налаштувати рекламу може далеко не кожен. Так, володіти знаннями програміста вам не треба, але при цьому фахівець по контекстній рекламі проробляє наступне:

  • вивчає ЦА;
  • збирає семантичне ядро;
  • складає заголовок який продає;
  • заливає рекламу в рекламний кабінет;
  • проводить аналіз ефективності.

Повірте, на словах це звучить куди простіше, ніж на ділі. Також, до негативних сторін, можна віднести короткостроковість. Реклама буде працювати поки у вас на балансі є гроші. Немає грошей – немає лідов.

Seo просування інтернет магазину

SEO являє собою набір заходів спрямованих на отримання органічного трафіку з пошукових систем. Говорячи простіше: показуватися на перших сторінках видачі безкоштовно (на відміну від контекстної реклами). Правда безкоштовно, це тільки якщо ви самі будете просувати. У зворотному випадку доведеться платити фахівцеві. Але воно того варте.

Визначте конкурентність тематики

Важливо розуміти ваше становище на ринку. Якщо ваша ніша занадто конкурентна, то вкладати всі свої кошти в СЕО немає сенсу, так як немає шансів пробитися в ТОП видачу. Але це не означає, що потрібно опустити руки. Існують інші способи просування в Мережі: працюйте з низькочастотними ключами, ведіть сторінки в соціальних мережах. Також можна звернутися до контекстної реклами з вузьким таргетингом.

Зберіть семантичне ядро

Почнемо з того, що це таке. Семантичне ядро ​​- це слова і словосполучення які визначають тематику. Тобто за цими словами вас будуть шукати потенційні користувачі. Важливе завдання – зібрати семантичне ядро ​​і розділити за тематичними групами.

Збір ядра почніть з сайтів своїх конкурентів. Ви зможете побачити за якими ключами просувається їх сайт і зможете скласти правильну тактику просування свого ресурсу.

Побудуйте сайт згідно семантичній структурі

Створене вами семантичне ядро ​​необхідно для створення структури сайту. Все повинно відповідати розділам і сторінкам. Існують спеціальні сервіси, які допоможуть розробити структуру сайту:

  • Draw.io,
  • Wireflow,
  • Lucidchart.

Опрацюйте юзабіліті сайту

Сайти, де розміщені суцільні SEO тексти з безліччю ключових слів – уже давно не ранжуються. Правда про це пам’ятають далеко не всі. Якщо ви зайдете на сайт з топ видачі, то швидше за все, ви потрапите на зручний, а головне корисний ресурс. Доступність і “людяність” сайту називають юзабіліті. Чим простіше на вашому сайті користувачеві знайти товар і оформити замовлення, тим вище юзабіліті. Користувачі оцінять це.

Використовуйте мікророзмітки

Завдяки мікророзмітці ви зможете зробити сайт більш зрозумілим для пошукових систем. Це звичайні теги, які прописують в код. Вони “вказують” пошуковику де знаходиться та чи інша інформація. так як ми говоримо про інтернет-магазин, то вам знадобляться теги: Offer, Product, Review, Rating і SearchAction.

А якщо ви хочете, щоб посилання на ваш магазин виглядали привабливо в соціальних мережах, тоді використовуйте тег OpenGraph.

Позбавтеся дублів

Логічно, що дублі – це однакові сторінки на різних адресах. Для пошукових систем дублі – реальна проблема, так як вони не розуміють яку з сторінок потрібно індексувати. Щоб перевірити свій інтернет-магазин на можливі дублі, платити нікому не потрібно. Є спеціальні програми, які видадуть список всіх URL. Наприклад, Screaming Frog, SEO Spider.

Перевіряйте сайт на помилки

Під помилками мається на увазі проблеми технічного характеру і індексація, в тому числі. Для інтернет-магазину індексація важлива. За допомогою безкоштовного інструменту Google Search Console. Звіт має чотири статуси:

  • Помилка. Сторінку не вдалося проіндексувати, так як на сайті є певні технічні проблеми.
  • Попередження. Робот сторінку проіндексував, проте існують проблеми.
  • Виключено. Сторінка не індексується так як це було суто ваше рішення.
  • Сторінка без помилок. Сторінка проіндексована.

Просування в соціальних мережах (SMM)

В ідеалі якщо у вас будуть групи в усіх соціальних мережах. При чому вони повинні бути активними. Необхідно публікувати там важливу і корисну інформацію, спілкуватися з користувачами, проводити конкурси та опитування. А для того, щоб бути там, де є ваша цільова аудиторія, варто вивчити її. Таким чином ви станете ближче до своїх користувачів.

Оформіть сторінку

Правильно оформлена сторінка допоможе користувачеві зрозуміти де він знаходиться і що йому пропонують. Ваша основна задача – зацікавити користувача. Додайте товари, зніміть відео, напишіть якісний опис. Ведіть активне життя: розміщуйте інформацію про акції, міняйте обкладинки та ін.

Робіть регулярний і різноманітний контент

Ваша група буде популярна лише в тому випадку, якщо ви будете регулярно викладати пости. Краще робити по одному невеликому посту щодня, ніж одну статтю раз в тиждень.

Складіть собі грамотний контент-план, на місяць або два: які пости і коли будуть виходити. Але пам’ятайте, що група не повинна складатися виключно з реклами вашого товару.

Пости вашої групи повинні бути:

  • розважальні;
  • інформаційні.

У соціальних мережах ви можете сміливо експериментувати. Знімати відео, сторіс, виходити в прямий ефір і т.д.

Продвигайте пости

У соціальних мережах теж існує платна реклама. Відразу закладіть в бюджет кошти на платне просування. Гроші на рекламу можна витрачати такими способами:

  1. Збирати нових підписників. Можна створити кілька видів рекламних записів і регулярно їх крутити для ЦА, яка на вас ще не підписана. Можна міняти і доопрацьовувати цей запис.
  2. Просуватися в стрічці у існуючих підписників. Ваші підписники можуть не бачити ваші пости у себе в стрічці, можна нагадати про себе. Закиньте пару доларів на те, щоб просувати пост існуючій аудиторії.

Таргетована реклама в соціальних мережах

Можна налаштувати таргетовану рекламу. Вона має такі переваги:

  • Точне попадання в ЦА.
  • Більший радіус дії;
  • Можливість аналізувати кожен день.

При цьому, важливо правильно і грамотно її налаштувати в зворотному випадку, це не несе ніякого сенсу.

Чат-бот для просування інтернет-магазину

Розвиваючи свій інтернет-магазин обов’язково згадайте про віртуального помічника – чат-бота. Якщо ви запрограмуєте в нього потрібні і корисні функції, то він розвантажить ваших менеджерів.

Чат-бот вирішує кілька завдань. Розглянемо їх докладніше.

Миттєва реакція на вхідний лід

Бот не виходить у справах або на обід, він не спілкується по телефону. Це ми до того, що його ніщо і ніхто не відволікає. Він моментально реагує на будь-яке вхідне повідомлення, 24/7. Таким чином ви налаштовуєте до себе клієнта і утримуєте його увагу.

Кваліфікація ліда

У будь-який чат-бот можна запрограмувати різні опитувальники. Наприклад, уточнити контактні дані користувача. Ці дані потім можуть стати в нагоді вам для створення розсилок.

Консультація по товарах, купівлі і доставці

Користувач звертається до чат-боту для того, щоб вирішити свої питання, оформити замовлення, дізнатися умови співпраці та ін. Ви можете розмістити на своєму сайті такого помічника, додавши в його меню актуальні питання та відповіді на них. Користувач відповість на питання, після чого бот запропонує самі підходящі варіанти.

Розсилки

Можна робити через чат-бот масові розсилки в соціальних мережах. По суті, це те ж саме, що і e-mail розсилка. Можна пропонувати акції, знижки та нові товари.

Email розсилка як спосіб розвитку інтернет-магазину

Email-маркетинг був, є і буде. Він займає не останнє місце в просуванні інтернет-магазину. Ви можете не тільки відправляти своїм клієнтам (або майбутнім клієнтам) корисну інформацію, рекламу, транзакції і т.д.

Використовувати електронну розсилку можна для:

  • розсилки вітальних листів (новим підписникам);
  • сповіщати про акції, новинки та знижки;
  • робити таргетну розсилку на основі дій підписника;
  • інформацію про транзакції (про оплату або доставку).

Перед розсилкою проаналізуйте свою базу і продумайте стратегію, кому і коли ви будете відправляти лист. Але пам’ятайте, що спамити не потрібно. Ви підірвете довіру клієнта.

Розкрутка інтернет магазину: помилки, яких слід уникати

При просуванні інтернет-магазину, особливо якщо ви робите це вперше, без помилок не обійтися. Потрібно заздалегідь розуміти з чим ви можете зіткнутися і постаратися виправити цей момент.

Відсутність маркетингового плану

При створенні будь-якого сайту, інтернет-магазину особливо, важливо мати маркетинговий план. Саме від нього і залежить ефективність усіх подальших робіт. Не маючи чіткої мети ви почнете робити помилки, та й буде складно розвивати комерційний ресурс. Рекомендуємо скласти план на рік.

Крім мети в плані, щомісяця, потрібно проводити зріз всіх основних показників. Після чого вносити коригування в свою стратегію.

Неправильний вибір підрядника

Якщо ви не плануєте самостійно просувати свій інтернет-магазин, у вас є кілька шляхів вирішення даного питання:

  • Звернутися до фрілансера. Дешевий варіант, але гарантії вам ніхто не дасть.
  • Замовити послугу у великому маркетинговому – агентстві. Такий варіант дорогий, але тут більше шансів на те, що ваш проект просуватимуть. Але тут виникає інша складність, яка полягає у виборі самого агентства. Перегляньте портфоліо, вивчіть відгуки, підпишіть договір. На замітку, якщо в портфоліо, обраного агентства, є ваш конкурент, зупиніть вибір на цих фахівцях.

Проблеми з наповненням карток товару

Щоб сайт був цікавий користувачеві він повинен бути зручним і інформативним. Так як ми говоримо про інтернет-магазин, приділіть увагу карткам товару. Саме з них буде черпати інформацію користувач перед покупкою. Навіть якщо вам лінь описувати товар, не копіюйте чужий текст, краще найміть копірайтера.

Зверніть увагу і на фото. Краще найняти фотографа, щоб на вашому сайті були унікальні картинки.

Робота тільки з одним каналом трафіку

Поширена помилка початківців веб-майстрів – приділяти увагу тільки одному інструменту. Якщо ви хочете, щоб ваш магазин був затребуваним, потрібно охопити відразу всі можливі канали.

Спроба безпосередньо змагатися з лідерами ніші на ранніх етапах

На початкових етапах потрапити в ТОП-3 нереально. Якщо ви почнете просувати свій сайт по високочастотним ключам, копіюючи стратегію лідера, ви можете прогоріти. Рекомендуємо почати просування використовуючи низькочастотні ключові слова, там конкуренція може і нижче, але вже через місяць ви отримаєте цільові переходи.

Відсутність аналітики

Аналітика, як і маркетинговий план, відіграє важливу роль. Вона дозволяє визначити які фактори впливають на кожен показник. Аналітика дозволяє визначити:

  • кількість відвідувачів;
  • час відвідуваності;
  • кількість відмов;
  • коефіцієнт конверсії;
  • середній чек-лист тощо.
Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.