Веб студія » Блог » Як створити інтернет магазин для продажу прикрас?
Дата публікації: 14 Квітня 2020

Як створити інтернет магазин для продажу прикрас?


Прикраси допомагають доповнити образ і підкреслити статус людини. Їх носять не тільки жінки, а й чоловіки. Завдяки великому попиту на дану групу товарів ніша прикрас – затребувана, а це значить можна сміливо розвиватися в цьому бізнесі і створювати інтернет-магазин прикрас. Але перед тим, необхідно все розпланувати. Розглянемо з чого потрібно почати формування плану.

Для початку, наведемо переваги і недоліки цієї ніші.

Плюси:

  • Різноманітність товарів. Постачальник пропонує тисячі варіантів виробів, різної форми, розмірів, виготовлених з різних матеріалів. У вас буде можливість радувати своїх покупців величезним вибором;
  • Невеликі розміри. Прикраси компактні, немає необхідності орендувати великі складські приміщення для зберігання товару;
  • Красива презентація. Як не крути, а головна перевага даної категорії – його зовнішній вигляд. На відміну від побутової техніки та одягу, прикраса можна легко презентувати. А це значить, то привабливі фото вам гарантовані;
  • Кількість постачальників. В інтернеті можна знайти багато виробників або дистриб’юторів, які пропонують свою продукцію за приємними цінами. Вибір за вами;
  • Невеликі вкладення. Щоб стартувати в цьому бізнесі не потрібно вкладати захмарні суми грошей. Якщо ви будете продавати біжутерію середньої та низької цінової категорії, то на закупи багато грошей ви не витратите.

До такої великої кількості плюсів є і мінуси. Найголовнішим – висока конкуренція. Особливо це відноситься до прикрас, які продаються в інших інтернет-магазинах і торгових центрах. Звичайно якщо ви захочете продавати ювелірні прикраси, то тут конкуренція менше, але можна зіткнутися з іншими проблемами. Наприклад, клієнт не ризикуватиме купувати золоте кільце з діамантом у неперевіреного постачальника. Якщо є бажання продавати вироби з дорогоцінних металів – придбайте франшизу.

Як створити інтернет магазин для продажу прикрас? — компанія «Brainlab». Фото 1

Аналіз ринку

Перед тим, як запустити свій бізнес, обов’язково проаналізуйте ринок. В першу чергу вивчіть існуючі на ринку компанії, що вони пропонують і які «фішки» використовують. Завдяки проведеним аналізом ви зможете виявити затребувані категорії і запропонувати своїм майбутнім клієнтам унікальну пропозицію.

Залежно від інвестицій, є кілька варіантів бізнесу в цій галузі:

Великий проектВеликий асортимент товару на будь-який смак і гаманець.
Інтернет-вітринаНевеликий магазину працює за схемою Дропшиппінг
ВузьконаправленийТут продаються товари певного напряму або вироби ручної роботи.

Досвідчені люди радять почати з невеликої кількості виробів – 150-300 позицій. Розширити каталог можна через 2 місяці.

Как мы писали выше, конкуренция в этой нише велика. Поэтому, проанализировав рынок, постарайтесь предложить клиентам что-то особенное. Для примера, несколько модных трендов в области украшений:

  • Прикраси з гострими формами з металу;
  • Штучні перли;
  • Аксесуари з напівдорогоцінним камінням (яшма, гірський кришталь);
  • Багатошарова масивна біжутерія;
  • Етнічні прикраси.

До речі, піки продажів перепадають на лютий, січень і березень, при цьому рентабельність бізнесу 100-300%. У разі біжутерії та прикрас націнка не надто висока – 50-100%. Якщо ви збираєтеся продавати дорогі прикраси, то тут можна зробити найвищу націнку. Щоб бізнес окупився, рекомендуємо продавати продукцію середньої та низької цінової категорії.

Як створити інтернет магазин для продажу прикрас? — компанія «Brainlab». Фото 2

Визначте ЦА і асортимент

Ставка на конкретну цільову аудиторію – основа успішної реалізації абсолютно будь-якої продукції. Знаючи свого клієнта в обличчя, підприємець може запропонувати йому саме те, що той так довго шукав.

Формуючи інформаційний портрет свого майбутнього покупця врахуйте наступні параметри:

  • Вік
  • Спосіб життя
  • Темперамент
  • Потреби
  • Інтереси та захоплення
  • Сфера діяльності

Не будемо ходити навколо, і так логічно, що ЦА інтернет-магазину прикрас – жіноча половина суспільства віком 18-45 років. Залежно від заходу жінка набуває кольє або сережки. Наприклад, для весілля краще підібрати ніжні і витончені прикраси, а для прогулянки по місту – стиль хенд-мейд.

Найчастіше асортимент подібних магазинів включає в себе:

  • Намисто, кольє, ланцюжки, кулони;
  • Сережки, Пусети;
  • Кільця і браслети;
  • Шпильки і брошки і т.д.

Також можна продавати і супутні товари, які дозволять збільшити рівень продажів:

  • Шарфи;
  • Пояси;
  • Окуляри;
  • Шпильки і гумки для волосся.

До слова, не варто купувати занадто дешеву біжутерію, так як в її склад, часто входить небезпечні для організму свинець або нікель. Вироби з останнього – швидко втрачають свій привабливий вигляд, іржавіють і можуть викликати алергію. Ви швидко втратите довіру покупців.

Як створити інтернет магазин для продажу прикрас? — компанія «Brainlab». Фото 3

Придумайте і сформулюйте явні відмінності від конкурентів

Щоб досягти успіху в цій галузі необхідно придумати цікаву і красиву подачу. Подумайте, чим ваш проект буде відрізнятися від конкурентів: сформулюйте ключові переваги і доповніть їх гарантією якості.

Акцент можна зробити на:

  1. Ексклюзивності товару.
  2. Певної тематики.
  3. На незвичайному матеріалі.
  4. Красивій легенді.

Опрацюйте індивідуальний стиль, який буде асоціюватися з прикрасами. Не лінуйтеся, нехай кожна деталь сайту буде оригінальною:

  • Опрацюйте стиль сайту;
  • Назва сайту має бути привабливим;
  • Заведіть ексклюзивний штамп і складіть його на кожній посилці.

До речі, приділіть особливу увагу упаковці. Багато жінок ведуться на це. Та й на подарунок прикраса в ексклюзивній коробочці будуть затребуваними.

Відмінним варіантом для сережок або кілець – бужани коробочки або пакетики з логотипом магазину. Якщо ви придумаєте щось оригінальне, то захоплені дівчата почнуть ділитися фотографіями покупки в соціальних мережах, спрацює рекламам «сарафанного радіо». Чому б і ні!?

Як створити інтернет магазин для продажу прикрас? — компанія «Brainlab». Фото 4

Вирішіть організаційні питання

Коли ви вирішили питання з асортиментом, пора подумати про те, де ви будете брати товар .. Якщо хочете продавати прикраси ручної роботи, знайти виробників можна на блогах, форумах або в соціальних мережах. Найкраще підібрати 2-3 постачальників, не обмежуйтеся одним каналом. Таким чином ви зможете збільшити асортимент. Як варіант – співпраця з закордонними інтернет-магазинами і виробниками.

Ваше головне завдання знайти надійного і якісного партнера. Звертайте увагу на відгуки і репутацію. Обов’язково обговоріть умови співпраці і підпишіть договір. Рекомендуємо замовити невелику партію прикрас на тестування. Таким чином ви зможете оцінити їх зовнішній вигляд і якість.

Зверніть увагу і на реєстрацію бізнесу. Для початку оптимальна форма ФОП, яку легко зареєструвати на сайті Мін’юсту або на єдиному державному порталі.

Говорячи про персонал, то в майбутньому вам можуть знадобитися: менеджер для прийому / обробки замовлень, бухгалтер, кур’єр і водій.

Створення сайту з продажу прикрас

Створення інтернет-магазину – основне завдання в даному проекті. В цьому випадку потрібно зосередиться на товар. Яскравий дизайн тут ні до чого. Найкраще – мінімалістичний стиль, оформлений в непомітних тонах.

Зробіть чітку структуру каталогу, де покупець зможе швидко зорієнтуватися і знайти потрібний товар. Обов’язково створіть фільтр, який буде відповідати категорії товару. У його можна додати:

  • Стиль виконання;
  • Покриття;
  • Камені;
  • Розмір;
  • Виробник.

Яким повинен бути функціонал сайту

Від того, наскільки якісно будуть реалізовані самі ключові функції інтернет-магазину прикрас в платформі залежить і ефективність всього бізнесу. Універсальний список того, що повинно бути на сайті прикрас:

  • Фільтр по пошуку товару;
  • Зручна корзина;
  • Адаптивний шаблон;
  • Оповіщення про замовлення;
  • Різні SEO- інструменти.

Оформлення карток товару

Обов’язково опрацювати картки товарів. Саме на них дивись клієнт. У таблиці нижче наведемо рекомендації, яких варто дотримуватися.

ФотографіїБез фото ви просто «зів’янете» в цьому бізнесі. Робіть максимально реалістичні фото в декількох ракурсах.
ВідеоДо фото можна додати відеообрази, які дозволять розглянути аксесуар «вживу».
КонтентОпис товару – важливо. Уявіть детальну інформацію про товар: матеріал, розмір, особливості тощо

Корисні поради щодо оптимізації сайту

Безумовно, оптимізація сайту – важливий етап включає в себе безліч факторів, ключовим є контент. Щоб сайт був цікавим і затребуваним, необхідно постійно оновлювати на ньому інформацію.

Поради щодо оптимізації:

  1. Оновлюйте семантичне ядро;
  2. Оптимізуйте сайт під мобільний пристрій;
  3. Використовуйте метатеги і заголовки;
  4. Займіться перелінковкою сторінок;
  5. Використовуйте якісний контент;
  6. Працюйте за запитами всіх частотних.

Просування бізнесу

В першу чергу потрібно бути активним. Ведіть бурхливе життя в соціальних мережах, відвідуйте виставки прикрас. Створіть блог з корисними порадами. У стратегію просування інтернет-магазину рекомендуємо включити такі моменти:

  1. Контент-маркетинг. Публікуйте корисні і цікаві статті;
  2. SMM. Найкраще створити групу в соціальній мережі до відкриття магазину. Для біжутерії відмінно підійде Instagram;
  3. Повторні покупки. Пропонуйте своїм клієнтам акції і бонуси. Можна створити лояльну систему знижок.
Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.