Веб студія » Блог » Як створити сайт для салону краси
Дата публікації: 12 Січня 2021

Як створити сайт для салону краси

Зміст:

Якщо у вас свій салон краси і ви хочете розвиватися і масштабувати свій бізнес – обов’язково створіть власний сайт. Помилково думати, що досить мати спільноти в соціальних мережах. На них можуть вижити тільки невеликі мікро-студії або домашні майстри. Великим салонам потрібні різні канали, що дозволяють нарощувати базу клієнтів. У даній статті ми розглянемо як визначитися з типом сайту і не витратити гроші даремно.

Навіщо салону краси потрібен власний сайт

 На жаль не всі бізнесмени цієї сфери розуміють, навіщо їм сайт. Насправді в сфері послуг, власний веб-ресурс – необхідність №1, як люблять зараз говорити must have. Маючи свій сайт власник може не тільки створити імідж своєму салону, але і має можливість поділитися інформацією про свою компанію, розповісти про акції і про те, які професіонали там працюють. Помилково думати, що сайт потрібен для того, щоб просто розмістити на ньому прайс. Красивий і грамотний ресурс – зробить вас впізнаваними.

Кожен користувач Мережі має право знати про обраний ним салон все: ціни, послуги, відгуки клієнтів та інше. До слова, якісний ресурс виступає в якості реклами. А якщо проаналізувати сайт, власник компанії зможе зібрати важливі відомості про те, що більш затребуване для клієнтів. Таким чином можна поліпшити свої послуги або додати щось нове.

Розглянемо функції, які виконує сайт салону краси:

  •  Інформаційна. Це найочевидніша функція сайту. Логічно, що основне завдання – поділитися відомостями про компанію та її послуги.
  • Розширення клієнтської бази, залучення нових клієнтів. Що потрібно салону краси? Звичайно ж клієнти. Сайт може стати відмінним способом залучити нових клієнтів. Використовуючи прості інструменти SEO, які доступні всім, можна побачити, що в пошукових системах Яндекс і Гугл, запит “салон краси” зустрічається 1 336 007 разів, а “перукарня” – 1 960 895 разів. Очевидно, що попит саме на послуги перукаря високий і якщо в вашому салоні її немає, варто задуматися. Та й в принципі, запит на “салон краси” теж немаленький, це свідчить про те, що люди шукають інформацію в Інтернеті, і цим варто скористатися.
  • Консультація. Якщо у вашого салону немає сайту, то користувач може подумати, що ви пропонуєте класичний набір послуг: манікюр / педикюр, чоловіча стрижка, фарбування волосся. Маючи свій ресурс, ви можете розповісти про всі послуги. Як же користувачу дізнатися, що ви пропонуєте масаж або послуги косметолога? Через сайт зробити це дуже просто.
  • Можливість знайти партнерів по бізнесу і співробітників. Розробник може створити спеціальну сторінку, де при необхідності будуть розміщуватися оголошення про набір персоналу. На власному ресурсі можна буде публікувати інформацію про пропозиції майбутнім партнерам.
  • Довіра клієнтів. Якщо у компанії, в нашому випадку у салону краси, є свій сайт, це вже +1 до довіри з боку клієнтів. Власник може розмістити там інформацію про персонал і його кваліфікацію, опублікувати дипломи. Також можна зробити окремий розділ з реальними відгуками. Корисна буде і функція “записатися до майстра онлайн”.

Аналіз ринку і конкурентів

Будь-який бізнес починається з планування та аналізу. Цьому варто приділити час, щоб не вилетіти в трубу. Навіть найпростіший маркетинговий аудит дасть вам такі вигоди:

  • Полегшить запуск бізнесу.
  • Дозволить заощадити на рекламі.
  • Покаже в якому напрямку рухатися.

Щоб побудувати успішний бізнес, вивчіть ринок і проаналізуйте конкурентів. Розглянемо докладніше.

  1. Ринок салонів краси. Тут важливо зуміти зібрати інформацію про б’юті-сервіси в конкретному місті в обраному районі. Дайте відповідь на такі питання: Які послуги вже існують? Який діапазон цін? Яких послуг бракує? В ідеалі вивчити не тільки сайти конкурентів, а й прогулятися по району, де ви плануєте відкрити свій салон. Не соромлячись заходьте і цікавтеся послугами конкурентів. Уже після першого дослідження власнику бізнесу буде простіше скласти грамотний бізнес-план, спланувати свій бюджет і зрозуміти, які майстри будуть потрібні його салону. Якщо ви готові ризикнути, то спробуйте відкрити те, чого в принципі в обраному вами районі немає. Наприклад, навколо багато експрес – перукарень, але немає барбершопа. Чому б не почати розвиватися в цій справі? Задумайтесь про більш перспективні ніші в б’юті-індустрії.
  2. Аналіз конкурентів. Після того як ви провели аналіз ринку салонів, в принципі список конкурентів уже готовий. Але варто розуміти, що конкурувати можна по-різному. А щоб точніше розуміти, які ніші вже щільно зайняті, а де конкуренція нижче, зверніть увагу на: цінову політику конкурентів, у чому їх унікальна пропозиція, як салони-конкуренти представлені в рекламних каналах.

Одразу відзначимо, що б’юті-індустрія не стоїть на місці. Тут постійно впроваджується щось нове, унікальне. Важливо проводити маркетинговий аудит регулярно, а результати застосовувати в роботі.

Як і де підібрати домен

Для свого сайту підберіть красивий домен. Пам’ятайте, він визначає впізнанність бренду. Можна сказати, це ваше “Я” в Інтернеті. Крім того, домен впливає і на оптимізацію сайту і його SEO- просування. Обов’язково врахуйте той факт, що доменне ім’я має не тільки запам’ятовуватися, але і повністю відповідати сфері діяльності, в нашому випадку салону краси.

Якщо у вас не вистачає фантазії, то ви завжди можете скористатися спеціальними сервісами, які швидко підберуть доменне ім’я вашого сайту. Підбираючи ім’я сайту пам’ятайте:

  • Домен повинен бути коротким, щоб при введенні його в пошуковий рядок користувач не помилився і не перейшов до конкурентів.
  • Не використовуйте в імені дефіс або тире
  • Домен сайт повинен бути простим і зрозумілим.

З чого почати розробку сайту

Ми вже писали, що при підготовці інтернет проекту важливо все, а особливо планування і проектування. Пам’ятайте, що якщо цю частину роботи ви зробили неправильно, то багато часу може витратитися даремно. Веб-розробка включає в себе кілька важливих етапів, про них ми і розповімо докладніше.

Визначення параметрів завдання

Першим і найважливішим етапом створення веб-ресурсу – це постановка і визначення параметрів завдання. Саме на підставі отриманих даних відбувається і створення технічного завдання.

Під формулюванням завдання мається на увазі збір і аналіз інформації про проект, який буде розроблятися. Ви можете оформити її схемами або малюнками. В результаті ви повинні отримати:

  • Графічну структуру сайту.
  • Ескізи дизайну сайту.
  • Опис параметрів інтеграції з іншими програмами і сервісами.

Розробка структури

Структура сайту являє собою певну ієрархію сторінок, від якої потерпають в системі навігації. Вона впливає на юзабіліті сайту. З боку користувача вона повинна бути логічна, зручна, що дозволяє швидко і легко знайти потрібний розділ. Це в свою чергу впливає на конверсію сайту. Створення структури складається з двох етапів: планування та реалізація.

Варто зазначити, що структура сайту відображається в:

  • У головному меню.
  • У НТМ-карті сайту, для людей.
  • У ХМL-карті ресурсу для пошукових роботів.

Це дозволяє користувачеві розуміти на якій сторінці він знаходиться і як потрапити йому на потрібну. Щоб спланувати структуру сайту, вам необхідно взяти аркуш паперу і олівець.

Розробка прототипу

Прототип сайту – це ескіз, скажімо так чернетка майбутнього сайту. Його використовують на різних стадіях проектування сайту в якості презентації.

Основне завдання – економія часу. Прототипи позначають кінцеву мету, щоб розробнику не довелося переробляти проект посеред процесу. Погодьтеся, адже простіше поміняти блоки місцями і допрацювати форму заявки до створення інфраструктури сайту.

Деякі ігнорують розробку прототипу, так як на це витрачається час. Але це все спірне питання.

Розробка дизайну

Як не крути, перше, на що зверне увагу відвідувач сайту – його дизайн. Оригінальне і привабливе оформлення послужить непоганою рекламою для вашого салону. Але при цьому все повинно бути гармонійно і не використовуйте яскравих елементів.

Тим, хто любить бути оригінальним, відразу відзначимо, що в гонитві за креативом не забувайте про правила веб-дизайну. Структура сайту салону краси повинна бути простою, зрозумілою, але в той же час інформативною. Непогано було б оформити свій сайт в стилістиці самого салону.

Верстка і викатка сайту

Ще один важливий етап у створенні сайту. Верстка являє собою формування html сторінок по дизайн макетам. Можна сказати, що саме верстка об’єднує контент, графіку, модулі і сервіси в один цілий проект. Дану роботу виконує фахівець з верстки і на 10 сторінок у верстальника йде від тижня часу.

Як потрібно просувати сайт салону краси

Якщо не просувати свій сайт, то немає сенсу його в принципі створювати. Він буде лежати мертвим вантажем на просторах Інтернету і про нього ніхто не дізнається.

Просування – розвиток ресурсу, поліпшення зручності. Звичайно просування сайту не виконується в один день. Це складна робота, якою повинні займатися тільки професіонали. На просування йде 4-6 місяців, мінімум. Якщо ваш сайт був правильно спроектований, на основі семантичного ядра, терміни просування зменшуються.

Як правило, при розкручуванні сайту варто враховувати два основних моменти: місце розташування (логічно, що ніхто не буде їхати з однієї частини міста в іншу, для того, щоб зробити собі манікюр) і сезонний характер попиту на послуги (наприклад влітку попит на депіляцію зростає ).

Обов’язково зверніть увагу і на соціальні мережі, де можете розташувати посилання на свій ресурс. Користувач може після перегляду поста перейти на ваш сайт. Це вплине на його конверсію.

Типові помилки при створенні сайту для салону краси

Навіть професіонали можуть помилятися. Наведемо як приклад найпоширеніші помилки при створенні сайту для салону краси:

  • Невдалий дизайн сайту. Негарний і наляпистий сайт, відштовхує користувачів.
  • Непродумана навігація. Пам’ятайте, ваше веб – представництво повинно бути зручним з точки зору навігації. Користувач повинен швидко знаходити те, що йому потрібно.
  • Невдалий контент і відсутність інформації про компанію.
  • Неякісна пошукова оптимізація.

Приклади кращих сайтів салонів краси

Наведемо кращі сайти, які привабливі зовні і вирішують основну задачу – залучають нових клієнтів.

Простий, але зручний ресурс, з головним меню і блоками по центру сторінки. Правильне рішення – розмістити сертифікат, як доказ того, що послуга, що надається салоном, безпечна і якісна.

Світлий ресурс з об’ємним меню. Зверне увагу, що все важливе зібрано в одному місці. Є вкладки “Партнери” і “Вакансії”.

Фішка сайту – реальна фотографія салону. Сайт виконаний в класичних кольорах: білий фон, темний шрифт. Є можливість записатися до майстра в режимі онлайн або замовити дзвінок. Зверніть увагу і на те, що є розділ “Наші фахівці”, де користувач може дізнатися інформацію про те, хто працює в салоні і який у нього досвід.

Відразу стає зрозуміло, що основний напрямок салону – косметологія. Є посилання на спільноти в соціальні мережі і логотип по центру головної сторінки.

Розробка сайту салону краси в агентстві Brainlab

Щоб отримати гарний і якісний сайт зверніться до професіоналів веб-студії Brainlab. Процес створення складається з:

  • Аналізу
  • Створення прототипу.
  • Вибору дизайну.
  • Розробки.

Тут ви можете поділитися ідеєю і висловити свої побажання, професіонали ж зможуть втілити все в життя.

Вартість сайту залежить від його структури і набору програмних модулів. Залежно від поставленого завдання в розробку сайту можуть увійти як готові рішення, так і спеціально розроблені. У будь-якому випадку важливо звертатися до фахівців, щоб заощадити час.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Небольшой сайт, как правило, состоящий из нескольких веб-страниц (до 5), содержит основную информацию об организации, частном лице, компании.

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість: 0 $
Зразкові терміни: 0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.