Веб студія » Блог » Як створити дошку оголошень
Дата публікації: 25 Травня 2021

Як створити дошку оголошень

Зміст:

Дошка оголошень являє собою сайт, де будь-який користувач може опублікувати оголошення. Наприклад, продаж товару або послуги, анонс заходів та ін. Основна особливість такого web-порталу в тому, що контент формують самі користувачі. Створити такий сайт не так легко. Тут є багато нюансів і не тільки технічних, але і юридичних. У даній статті ми розповімо про те, як створити дошку оголошень і на що звернути увагу.

Які бувають дошки оголошень

Існує три основних типи дошок оголошень:

  1. Загальні. За назвою зрозуміло, що на такому ресурсі публікують все і навіть більше. З точки зору тих, хто публікує – це зручно. А ось ті, хто шукають певну інформацію, можуть помітити, що загальна дошка оголошень має свої особливості. Тут багато розділів і категорій. Структурувати ресурс складно. А ось власники сайту можуть зіткнутися з тим, що монетизувати і просувати ресурс майже нереально.
  2. Тематичні. Тут все чітко, компактно. Є певна ЦА. Здебільшого такі дошки є регіональними. Для користувачів Мережі такий підхід зручний. Мінімум витрат часу, максимум корисної інформації. До слова, просувати такий ресурс набагато простіше, ніж попередній варіант.
  3. Регіональні. Вони можуть бути і загальними і тематичними. Другий варіант найзручніший для користувачів. Наприклад, дошка оголошень “Вакансії” регіон Київ.

Яку дошку створювати легше і простіше? Універсальну або тематичну?

Вузьконаправлені дошки оголошень, вони ж тематичні, мають високу популярність у певну ЦА. Це означає, що і розкрутити їх буде набагато легше. Трафік тут досить стабільний, що важливо для молодого сайту. Регулярний трафік, сприяє швидкому розкручуванню ресурсу.

Перед тим як створити дошку, проаналізуйте всіх своїх конкурентів. Повірте, навіть в цьому напрямку вони існують. А, щоб досягти успіху в цій справі, постарайтеся обмежити свій ресурс певним регіоном.

Величезною перевагою дошок оголошень є те, що сайт постійно самообновлюється і вам нічого не потрібно для цього робити. Користувачі самі все роблять. Крім того, контент на ній завжди буде унікальний і свіжий, що дуже важливо для розвитку сайту, будь-якого типу.

Висновок тут один: простіше і вигідніше створити дошку оголошень тематичну спрямовану на один регіон.

Створення дошки оголошень – покрокова інструкція

Перше, що потрібно зробити – це визначитися з метою створення такого сайту. Логічно, що для розміщення оголошень, але яких? Виберіть тематику, регіон. Визначте, хто саме буде звертатися до ваших послуг і чому саме до вас? Очевидно, що стартового капіталу не вистачить на все, в кінцевому підсумку він закінчиться. До цього часу ресурс повинен вийти на окупність. Отже, продумайте, як буде відбуватися процес монетизації? Може ви будете брати відсоток від угоди, або за подачу оголошення. Варіантів досить.

Розповімо як же створити сайт для оголошень докладніше.

1. Вибір платформи

Якщо хочете отримати хороший сайт, доведеться розібратися з технічними питаннями. На сучасному ринку CMS існує достатня кількість движків для створення дошки оголошень, наприклад:

  • Osclass.
  • Tamaranga.
  • Elite-Board.

Є і движки загального профілю – WordPress. Але на нього потрібно встановити спеціальний платний плагін Directory Pro – 39 $, або WPAdverts – від 59 $ / рік).

Існує більш швидкий спосіб запустити ресурс. Він, до речі, теж безкоштовний. Скористатися сервісом uCoz, де є активний модуль “Дошка оголошень”.

2. Налаштування движка

Ми будемо розглядати варіанти створення дошки на uCoz. Щоб включити свій сайт, потрібно активувати модуль в панелі управлінь. Зайшовши в розділ “Налаштування” можна редагувати меню категорій, сторінку розділів та ін. Є можливість сформувати набір полів, необхідних для публікації оголошення.

Поля оголошення теж можна редагувати і додавати. Наприклад, задайте розмір превью, обмежте довжину тексту оголошення та ін. Можна активувати настройку підняття оголошення наверх, фільтрацію / пошук. В панелі управління є багато цікавого. Ви навіть можете делегувати права над проектом модератору. Але для цього потрібно налаштувати права в розділі “Групи користувачів”.

У платформи uCoz передбачена безкоштовна версія, але тоді на вашому сайті буде публікуватися стороння реклама. Щоб її відключити доведеться заплатити. Базовий тариф – 4,19 USD / місяць. Можна підключити модуль SEO. Тоді вартість за місяць буде стартувати від 5,59 USD.

3. Свій домен

Логічно, що працюючи на безкоштовному домені третього рівня, ви далеко не підете. Вас ніхто просто не знайде. Краще придбати доменне ім’я другого рівня, наприклад, “моя.доска.юа”. Якщо самі не знаєте як це зробити, купіть домен через цю ж платформу.

В інших випадках (коли купуєте домен на іншому сайті) обов’язково налаштуйте перенаправлення. Для цього вкажіть DNS-сервери:

  • ns1.ucoz.net
  • ns2.ucoz.net
  • ns3.ucoz.net

Після того як DNS-система оновиться, ваш сайт зможе відкриватися за новою адресою.

4. SSL і HTTPS-трафік

Знову ж таки, у випадку з uCos ніяких проблем немає. Якщо ви придбали домен на іншому сервісі, не забувайте про SSL-сертифікати. Установка SSL докладно описана в документації uCoz.

Про те, що таке SSL-сертифікати можна прочитати тут.

5. Зміна дизайну

Щоб користувачеві подобалося перебувати на вашому сайті, попрацюйте і над його дизайном. На платформі uCoz можна вибрати один з безкоштовних шаблонів. Однак є і преміум теми, чия вартість варіюється від 12 до 56 доларів США за шт. Є можливість замовити дизайн і на сторонніх сайтах або зібрати його самостійно. Тут вас ніхто і ні в чому не обмежує.

6. Пошта для домену та розсилки

Гарна поштова скринька може підкреслити статус вашої компанії. Тому можете скористатися послугами сервісу uCoz і замовити собі цікаву і унікальну поштову адресу, наприклад, robot@мой_доме.юа.

7. SEO

Без СЕО ви нікуди не підете. Саме просування SEO принесе сайту органічний трафік. Щоб Гугл і Яндекс швидко індексували ваші оголошення опрацюйте структуру розділів і пропишіть мета-теги. У них повинні бути релевантні запити.

Також можна додати СЕО до конкретних оголошень. Ви можете встановити автоматичне додавання. Наприклад: “Назва оголошення” купити “Місто” | <Категорія> | <Назва сайту>.

Пам’ятайте, що тайтли повинні бути читабельними і людяними. Такі формулювання на кшталт б / у купити Дніпро, не зовсім коректні і доречні.

Для того щоб відстежувати свої показники в режимі реального часу і завжди отримувати тільки актуальну інформацію зареєструйтеся в панелі вебмастера Google і Яндекс. Тут же вам покажуть наявні помилки.

Після того як налаштували дизайн і пропрацювали всі вимоги по СЕО проаналізуйте ресурс і подумайте про оптимізацію витрат. Окупність можлива лише тоді, коли є правильна фінансова модель.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Небольшой сайт, как правило, состоящий из нескольких веб-страниц (до 5), содержит основную информацию об организации, частном лице, компании.

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість: 0 $
Зразкові терміни: 0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.