Веб студія » Блог » Як створити сайт будівельної компанії
Дата публікації: 29 Липня 2021

Як створити сайт будівельної компанії

Зміст:

Кожна поважаюча себе компанія в кінцевому підсумку задається питанням про створення сайту і будівельний бізнес, тому не виключення. Здавалося б, навіщо в даній сфері сайт? Все просто. Маючи свій ресурс, компанія може розповісти про свої особливості та переваги, налагодити зв’язок з потенційними клієнтами. Крім того всі свої слова можна підтвердити фотографіями готових проектів. І для користувачів це дуже важливо. Вони повинні розуміти кому довіряють свої гроші. А якщо ми заговорили про гроші, то було б непогано запропонувати своїм клієнтам функцію калькулятора, де можна попередньо розрахувати вартість будівельних робіт. А щоб нічого не упустити ми розповімо вам, що повинно бути на сайті будівельної компанії і як правильно його оформити.

Особливості створення сайтів для будівельних компаній

Ви вже зрозуміли, що створення сайту розкриває нові можливості перед бізнесом. Для себе варто відразу зрозуміти, що таким чином ви не тільки вийдете в онлайн простір, але і визначте своїх конкурентів. Крім того, ви зможете вплинути на своїх потенційних клієнтів і показати аудиторії, що ви експерт в цій справі. У наш час люди довіряють компаніям, які мають свій веб-ресурс.

На власному сайті ви зможете розкрити інформацію про компанію, пояснити як формуються ціни, показати фотографії своїх робіт (портфоліо). Таким чином ви скорочуєте відстань до клієнта, підвищуючи рівень довіри в його очах.

Важливо пам’ятати і розуміти, що будівництво – це не та ноша, де рішення приймається на емоціях, швидко і необдумано. Тому, сайт для такої компанії повинен бути інформативним і корисним. Основне завдання – схилити потенційного клієнта в свою сторону.

Якими бувають сайти будівельних компаній

Щоб просувати свої послуги в Мережі пропонується кілька типів сайтів:

  • Лендінг.
  • Сайт візитка.
  • Корпоративний сайт.

Щоб ви могли визначитися з вибором, розповімо про кожен варіант докладніше.

Сайт візитка

Даний тип сайту є найпростішим варіантом з точки зору запуску. Також це найдешевший варіант. Багато компаній розглядають сайт-візитку як тимчасове рішення, поки фахівці ведуть роботу над складним, багаторівневим проектом. Але це якщо ми говоримо про великий бізнес. Для початку великих компаній, такого ресурсу цілком вистачить, так як сайт не стільки залучає нових клієнтів, скільки розповідає про компанію існуючій аудиторії.

Як правило, адресу сайту розташовують на рекламних буклетах або банерах.

Плюси:

  • швидко,
  • недорого.

Мінуси:

  • не приваблює нових клієнтів.

Лендінг-пейдж

Такий тип сайту, чимось схожий на попередній варіант, але розрахований на продаж конкретної послуги. Основна мета landing page – спонукати потенційного клієнта до дії (відгукнутися на пропозицію). Отже, розміщуємо тільки ту інформацію, яка підштовхне його до цієї самої дії. Але, тут є невелике “але”, без таргетування швидко продати свою послугу не вийде.

Якщо сайт-візитка спрямований на розвиток іміджу, в даному випадку це не працює. Тільки залучення клієнтів, а вірніше продаж послуг.

Корпоративний сайт

Найоптимальніший варіант для будівельного бізнесу. Такий сайт в найкращому світлі представить компанію, але тільки якщо все зробити правильно.

Користувач бачить тільки красивий сайт з великою кількістю функцій і можливостей. За лаштунками користувальницької версії ховається складна система з інтеграцією.

Власник ресурсу може автоматизувати продажу, аналізувати дані ЦА і вести статистику по кількості продажів і т.д.

До плюсів корпоративного сайту можна віднести широту можливостей. А ось якщо говорити про недоліки, то тут їх два.

  • час;
  • вартість.

Етапи розробки сайту для будівельної компанії

Визначившись з типом сайту, перейдемо безпосередньо до етапів розробки, так як тут теж є свої нюанси.

Аналітика

Бізнес – це постійна боротьба. Потрібно бути першими, пропонувати цікаві і унікальні послуги. Перший етап створення сайту – аналітика. Необхідно вивчити свою цільову аудиторію і конкурентів. Відзначити сильні і слабкі сторони останніх. Таким чином ви зможете створити свій, унікальний проект і вивести його на ринок. Завдяки аналізу, сайтів конкурентів, можна підсилити їх слабкі сторони, зробивши їх своїм козирем.

Прототип

Прототип потрібен для того, щоб попередньо зрозуміти як буде виглядати майбутній ресурс. Веб-розробники створюють прототипи всіх сторінок, де визначається функціонал і розміщуються елементи і інструменти.

Крім того, прототип дозволить і оцінити вартість майбутнього проекту, що теж важливо. Тільки після затвердження, скажімо так, чернетки, створюється детальне технічне завдання.

Пам’ятайте, що без бачення результату хороший сайт не вийде.

Дизайн і розробка

Дизайнери створюють візуал, розміщують елементи і підбирають стиль. До слова, спирається він на прототип, який був раніше розроблений. Після, відбувається підключення і технічних фахівців, які інтегрують сторонні сервіси.

Пам’ятайте, що наскільки сторінки будуть привабливим і зручними для користувача, залежить і те, чи затримається він на сайті. Крім того, потрібно йти в ногу з часом і пропонувати красиві і сучасні ресурси, які повністю задовольнять потребу клієнта.

Тестування і запуск

Як тільки веб-майстер створить сайт, проводиться тестування. В цей же період ресурс підключається до хостингу і домену. При необхідності, розробник навчає співробітників фірми як працювати з сайтом. Коли всі ці питання будуть вирішені, запускається робота сайту.

Ціна створення сайту для будівельної компанії: що впливає на вартість

Перше, що цікавить власників будівельних компаній, які вирішили створити сайт – вартість запуску проекту. Сказати точно скільки буде коштувати функціональний сайт, складно, так як його вартість формують:

  • кількість задіяних фахівців;
  • час, витрачений на створення ресурсу;
  • покупка статей, зображень та ін;
  • оплата домену та хостингу.

Від чого залежить термін створення сайту будівельної компанії

Говорячи про час, то приблизно це виглядає так:

  • Дизайнер. На промальовування прототипу піде не менше тижня.
  • Верстальник. На таку роботу фахівець витратить від 2-х днів і більше.
  • Програміст. На настройку СМS і підключення плагінів і т.д. піде в районі 8-14 днів.
  • SEO. Спеціаліст формує структуру, семантику, прописує мета-теги, замовляє контент у вигляді тексту. На це піде від 3-х днів.
  • Контент-менеджер і копірайтер. Тут сказати скільки часу піде на цю роботу складно, так як все залежить від обсягу. Та й контент потрібно регулярно оновлювати і доповнювати.

Якщо ви вирішили замовити багатофункціональний ресурс, то над його створенням, працює ціла команда фахівців, включаючи:

  • маркетолога;
  • аналітика;
  • редактора;
  • тестувальника;
  • програміста.

Що повинно бути на сайті будівельної компанії

Ніхто не заважає вам створити сайт з супер-унікальною структурою. Але варто розуміти, що є певні блоки, які необхідно розмістити на своєму ресурсі:

  • Про компанію.
  • Контакти.
  • Новини компанії.
  • Портфоліо (розміщення робіт).
  • Прайс (можна додати онлайн калькулятор).
  • Розміщення важливих документів, планів будови та ін.

Також користувачеві сайту буде зручно, якщо ви йому запропонуєте рубрику F.A.Q. і лайв-чат. А, щоб сайт приніс користь і вигоду, створіть блог, але не забувайте його наповнювати інформацією.

Поширені помилки при розробці сайту будівельної компанії

Звичайно помилки при створенні сайту можливі і як правило вони засновані на трьох моментах:

  • відсутність аналітики і аналізу конкурентів;
  • не пропрацює стратегія розвитку;
  • ігнорування потреб клієнтів.

Сам же сайт може нести в собі і технічні помилки. Наприклад:

  • погана навігація;
  • неунікальний контент;
  • повільна робота веб-ресурсу тощо.

Приклади сайтів для будівельної компанії

Приклад сайту компанії “Кедр”. Ресурс спрямований на продаж послуг будівництва будинків з бруса. Зверніть увагу, що тут кожен блок працює на продаж.

Наступний приклад – лендінг-пейдж компанії SkyTown, яка продає вентильовані фасади з установкою.

Сайт-візитка компанії ЛИБІДЬ. Це вдалий приклад багатофункціонального сайту. Тут є каталог пропозицій і розгорнута інформація про компанію.

Просування сайтів будівельних компаній

Конкуренти не дрімають і варто про це пам’ятати навіть при створенні сайту. Щоб ваш проект був цікавий, потрібно просувати ресурс. Для сайту будівельних компаній seo-оптимізація базується на трьох принципах:

  • Технічна частина. Тут потрібно поліпшити швидкість завантаження сторінок, налаштувати редирект, встановити SSL-сертифікати.
  • Внутрішня оптимізація. Тут мова йде про семантику, релевантність, оптимізацію зображень, ЧПУ URL тощо.
  • Безпосереднє просування ресурсу. Тобто аудит конкурентів (ми про це говорили), нарощування посилальної маси і контенту.

Якщо ви хочете привернути увагу потенційних клієнтів і поширити інформацію про свою компанію, то без CEO вам не обійтися.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Небольшой сайт, как правило, состоящий из нескольких веб-страниц (до 5), содержит основную информацию об организации, частном лице, компании.

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість: 0 $
Зразкові терміни: 0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.