Як зробити landing page з високою конверсією?
Содержание:
Коли ми говоримо «Лендінг Пейдж», то, як правило, ми маємо на увазі сторінку, яка має конкретну мету – напрямок читача на корисну дію. З усіх відвідувачів сторінки, певний відсоток зробить те, що потрібно продавцю. А співвідношення клієнтів до числа всіх відвідувачів, ми називаємо коефіцієнтом конверсії. Саме її підвищення гарантує приплив «гарячих» лидов, тобто замовників, готових до чіткого дії. В принципі те, що потрібно продавцю.
Саме у таких односторінкових сайтів конверсія набагато вище, ніж у багатосторінкових магазинів з купою пропозицій. Але є і мінус – Лендінгем не може продавати відразу кілька різних категорій товарів.
Щоб збільшити конверсію сайту, перше, що потрібно зробити – направити landing page на одну цільову аудиторію.
Одностранічнік повинен нести клієнтам тільки одну ідею, переслідувати конкретну мету. Ні в якому разі не перевантажуйте портал різноплановими офферу.
Крім того, щоб збільшити конверсію потрібно вблагати сайт, він не повинен напружувати очей. Користувач повинен відразу отримати потрібну інформацію: робіть колір букв контрастніше, вибирайте відповідний фон, змінюйте шрифт, але не знущайтеся над відвідувачами.
Що значить конверсія?
Конверсія – це співвідношення клієнтів / замовників / передплатників до загальної кількості відвідувачів за певний проміжок часу. Логічно, що цей показник далеко не постійний, і щоб сайт приносив бажаний результат, потрібно збільшувати конверсію. Але перед цим потрібно розуміти який за відгуками друзів елемент впливає на її збільшення:
- Заголовок. Правильна подача підвищує ефективність на 20-30%
- Фотографії / фотографії по темі. Вони повинні бути унікальними
- Простота дизайну. Сайт має бути простим в користуванні
- Швидкість завантаження сторінки
Як розраховується конверсія?
Такий важливий показник, як конверсія, порахувати дуже просто. Як ми писали вище, все, що потрібно зробити – поділити кількість наявних клієнтом, які зробили цільове дію на число всіх відвідувачів. Отриманий результат множимо на 100 – виходить шуканий відсоток конверсії.
Сказати, наскільки ефективний і висококонверсіонний landing page, знаючи тільки конкретну цифру – неможливо. Це пов’язано з тим, що конверсія залежить і від сфери діяльність, конкурентності товару і його сезонності. Та й немає межі досконалості.
Постійна робота над якісним просуванням лендінга і прагнення захопити велику кількість цільової аудиторії – непоганий варіант підвищити його ефективність.
Яка конверсія у landing page?
У лендінзі конверсія коливається в межах від 0,5 до 3%, при тому, що у багатосторінкового сайту, цей показник не перевищує і 2%.
Але пам’ятайте, що середня конверсія лендінга – це далеко не показник гарантованого результату. І дивитися статистику краще тільки в своїй області – вона показовіша і розповість, на що сподіватися і рівнятися при запуску одностранічнік.
Структура хорошого landing page
Лендінг пейдж – це грамотно продумана сторінка, яка закликає відвідувача до чіткому дії. Лендінг має чітку структуру, що складається з 6 елементів:
- заголовок і підзаголовок
- короткий опис пропозиції
- кілька картинок або відео
- відгуки, логотип або знак якості
- лід-форма
- кнопка призову до дії
Просто, чи не так? Створення landing page має на увазі під собою важливий заборона: відмова від навігаційних посилань, які використовуються на основному сайті. Це допоможе лідам сконцентруватися на конверсійному дії.
Зосередьтеся на основній меті – все елементи вашої сторінки повинні відповідати єдиній концепції.
Як підняти конверсію landing page
Як ми писали вище, конверсія – показник непостійний і над ним потрібно постійно працювати, звичайно якщо хочете, щоб сайт приносив «плоди». Важливо чітко сформулювати завдання і пропрацювати кожен тригер, покращуючи його ефективність.
Підвищити відсоток лідов можна багатьма способами:
- Використовувати унікальні візуальні об’єкти
- Створити якісну лід-форму
- Поліпшити дизайн сайту, текст
Давайте розглянемо, кожен пункт окремо, щоб розуміти, на що зробити акцент при створенні якісного landing page.
Чітко формулюйте завдання
Коли відвідувач потрапляє на утворять єдиний сайт у нього не повинно бути вибору, лише один варіант конверсійного дії. Завдання таких сторінок в лідогенераціі – скачати книгу, купити товар і так далі. Тільки одну дію.
Викладайтеся на всі 100%, щоб зачепити увагу потенційного клієнта, і він захотів стати вашим користувачем. Розкажіть користувачеві про бонуси, які він зможе отримати у вас. Можна запропонувати будь-яку безкоштовну послугу. Одним словом, робіть все, щоб лід натиснув кнопку «купити», «замовити» або «оформити».
Використовуйте візуальні елементи
Ідеальна посадкова сторінка повинна бути лаконічною, але в той же час, барвистою і яскравою. Обов’язково використовуйте візуальні елементи. Найкраще щоб вони були унікальними. Звичайно, можна взяти стічне фото, але воно повинно бути занадто цікавим, привабливим і відповідає меті. Але плюсом буде фото зроблене особисто вами. Але знову ж таки, тільки по темі.
Завдання медіфайла – людина повинна пробігтися очима по ключовими моментами і натиснути кнопку СТА (заклик до дії).
До речі, кажучи про кнопку, робіть її так, щоб її хотілося натиснути. Відвідувач повинен зрозуміти, що йому потрібно клікнути саме по ній, для того, щоб завершити свої дії на сторінці. Обов’язково переконайтеся, що після її натискання користувач переходив туди, куди необхідно. Колір її повинен бути контрастним, принаймні, такий висновок зробили нейромаркетологі.
Будьте обережні з полями лід-форми
Перша помилка новачків в тому, що вони намагаються «витягнути» з клієнта інформацію, яка по суті, їм і зовсім не потрібна. Погодьтеся, заповнювати безліч полів заради того, щоб купити книгу або замовити плаття – це перебір. Багато користувачів біжать від таких сайтів. Візьміть це на замітку.
Все, що потрібно для landing page – дізнатися ім’я та адресу електронної пошти ліда.
Для досягнення максимальної ефективності потрібно дотримуватися кількох простих правил:
- Ніяких зайвих полів. Згадайте себе, хіба вам подобалося заповнювати форми, де від вас вимагають відповісти на 10 питань. Навряд чи ви робили це з великим задоволенням.
- Форма повинна бути яскравою і акцентувати на собі увагу.
Пару слів про дизайн сайту. Найкраще використовувати дизайн «плоского сайту», в основі якого лежить двомірний простір, тобто графічні елементи робляться без обсягу, використовуються максимально спрощені візуальні ефекти. Переваги такого дизайну:
Практичність | веб-ресурс завантажується швидше анімаційних сайтів, які рясніють дизайнерськими «фішками» |
Адаптивність | «Плоский» сайт легко підігнати під комп’ютер або смартфон. |
Эстетична привабливість | сайт виглядає більш привабливо |
Одностанічнік може поєднувати плоский дизайн і об’ємний одночасно, головне – зручність і зовнішня привабливість.