Веб студія » Блог » Якою має бути головна сторінка сайту? Поради та рекомендації
Дата публікації: 15 Січня 2021

Якою має бути головна сторінка сайту? Поради та рекомендації

Зміст:

Перше знайомство з сайтом відбувається на його головній сторінці. Саме на ній лежить вся відповідальність і вона відповідає за те, чи залишиться юзер на сайті. Крім того від стартової сторінки залежить, чи зацікавиться користувач пропозиціями компанії чи ні. Головна сторінка повинна мати привабливий дизайн. А ось від її інформативності, функціональності залежить і перше враження не тільки від ресурсу, а й від самої компанії. У даній статті ми розповімо, як правильно оформити головну сторінку сайту, що на ній повинно бути.

Основна мета головної сторінки сайту

Перед початком розробки головної сторінки запам’ятайте, що другого шансу справити хороше враження вже не буде. Якщо користувач зайшов на ваш сайт і йому не сподобався його дизайн або він просто не знайшов на ньому потрібної інформації, повірте, він більше до вас не повернеться, навіть якщо вирішите провести редизайн. Запам’ятайте, що головна сторінка сайту – це ваша можливість розповісти про себе і показати свої сильні сторони, пояснити чим ви кращі за своїх конкурентів.

Головна сторінка сайту – це його обличчя (на деяких сайтах пишуть в більш грубій формі, називаючи її “мордою”), яке вирішує кілька ключових завдань:

  • Інформаційна. Важливо, щоб ресурс дав зрозуміти відвідувачу куди він потрапив. Тут треба пояснити, чим компанія займається і що пропонує.
  • Спрямовуюча. Розробник повинен продумати правильне, а головне зручне меню навігації та активних кнопок. Таким чином користувач зможе швидко зорієнтуватися на сайті, зможе знаходити потрібну інформацію. Це робить ресурс більш зрозумілим для простої людини. Важливо, щоб розробник вмів подивитися на свою роботу очима користувача, а не професіонала і додав на головну сторінку те, що зробить користування сайтом простішим.
  • Продающа реклама. Якщо ми говоримо про інтернет-магазин або про компанію яка надає послуги, потрібно пропрацювати “обличчя” сайту так, щоб підвищити довіру до компанії. Зробити це можна за рахунок демонстрації сильних сторін і переваг для клієнтів.
  • Комунікативна. Щоб стати ближче до своїх клієнтів необхідно налагодити з ними зворотний зв’язок. Взаємодія через соціальні мережі – непоганий варіант. Також встановіть і онлайн – помічника і форму зворотнього зв’язку. 

Види головних сторінок

Коли ми говоримо про оформлення головної сторінки сайту, ми не обмежуємося одним лише інтернет-магазином. До процесу розробки будь-якого ресурсу варто підходить з повною відповідальністю. І логічно розробка “морди” сайту залежить від, напрямку сайту. Розглянемо докладніше види головних сторінок.

Головна сторінка інтернет-магазину

Інтернет-магазин являє собою складний сайт з великою кількістю сторінок. Важливо, щоб стартова сторінка ресурсу була правильно структурована. На ній повинні бути такі блоки:

  • Каталог товарів. Сам каталог повинен бути зручним для користувача. Обов’язково додайте фільтри, де користувач зможе здійснювати пошук по заданих параметрах: “бренд”, “ціна”, “матеріал” та інше.
  • Самі товари. Як правило, на головній сторінці інтернет-магазинів виставляються топові товари. В ідеалі винести варіанти з усіх рубрик. Але тільки не продублюйте весь каталог.
  • Кращі пропозиції. Це прослужить невеликою заманухой. Виставте товари зі знижкою, кілька речей за ціною однієї і т.д. Це досить непоганий маркетинговий хід.
  • Форма для замовлення. Це може бути або номер телефону, або посилання на сам бланк замовлення.
  • Адреса головного офісу.

Звичайно інтернет-магазини – це особливий вид сайтів, з програмними модулями які автоматизують процес продажів. Також можна розташувати на головній сторінці послугу “Допомога консультанта” або “Задайте питання”.

Головна сторінка сайту послуг

Другий за полярності вид інтернет-ресурсів – сайт послуг. Його основне завдання полягає в презентації списку послуг. Важливо не упустити можливість і розповісти про свої сильні сторони. На головній сторінці повинні бути такі блоки:

  • Каталог послуг. Не забудьте зробити перелінковку на сторінці, де послуги будуть представлені більш детально. Якщо ж ваша компанія надає одну послугу, то опис (максимально) розміщується на головній сторінці.
  • Прайс. Звичайно, про кращі ціни відразу заявити на стартовій сторінці, а ось повний список можна подати на іншій сторінці, в принципі куди і веде юзера кнопка “Прайс”.
  • Портфоліо. Важливий блок, який підвищує довіру клієнта. Обов’язково розкажіть про виконані роботи. Додайте фотографії. Головне, не вигадуйте зайвого і не публікуйте чужі роботи.
  • Заявіть про свої достоїнства. Так як мета сайту – залучення нових клієнтів обов’язково варто розповісти про свої сильні сторони. Напишіть, що краще вас він не знайде, адже ви пропонуєте: оптимальні ціни, висока якість, мінімальні терміни виконання роботи і т.д. Можна розповісти про своїх співробітників, розмістити їх фотографії і написати про їхній досвід. Це, до речі, теж +1 до довіри. Зробіть все, щоб привернути до себе людину.
  • Адреса. Вкажіть, юридичну адресу та місце розташування свого офісу. Недовірливих користувачів може збентежити той факт, що у компанії немає оффлайн точки.

Головна сторінка сайту продукту

Якщо ви займаєтеся продажем конкретного продукту (будь це гаджет або пачка кави), то ви повинні розуміти, що ваш сайт повинен бути спрямований на захоплення уваги користувача. Він повинен підштовхнути потенційного клієнта виконати цільову дію: зателефонувати в компанію, оформити замовлення та інше. Говорячи про головну сторінку, то вона повинна бути оформлена такими блоками:

  • Грамотний і детальний опис продукту. Опис повинен бути соковитим і привабливим.
  • Інформація про компанію. Розкажіть про себе про те, чому варто придбати цей товар саме у вас.
  • Контактні дані.
  • Розмістити кілька гарних фотографій продукту. Можна зробити відео-огляд.
  • Додайте чіткий заклик до дії, де буде одне зі слів “Купити” або “Замовити”.
  • Не забувайте і про відгуки та акційні пропозиції.

Що відвідувач повинен знайти на головній сторінці сайту в першу чергу?

Стартова сторінка ресурсу повинна вміщати в себе достатню кількість інформації, але не варто розміщувати на ній все. Важливо відчувати міру. В першу чергу вона повинна бути гармонійною і правильно структурованою. Блоки потрібно розміщувати так, щоб користувач не губився на сайті, а знаходив те, що йому потрібно. А також знаходив відповіді на найважливіші питання.

Хто ви?

Розповісти про компанію – важливо. Але головне не перегнути палицю. Якщо ви будете писати про себе тільки хвалебні оди, то це швидше за все відштовхне користувача. Відразу буде зрозуміло, що ви набиваєте собі ціну. Правильний текст “Про нас” або “Про компанію” дозволить вирішити такі завдання: підвищити довіру, сформувати імідж, залучити потенційних клієнтів (або співробітників). Можна текст розбавити фотографіями співробітників або магазину. Не використовуйте стокові картинки.

Підсумок тут такий:

  • Розділ “Про компанію” повинен бути корисним для відвідувачів, а для цього вивчіть свою цільову аудиторію. Викладайте факти, а не красиві, шаблонні слова.
  • Використовуйте ключові слова.
  • Використовуйте фотографії та відео.

Крім того, зрозуміти хто ви, користувач повинен вже в перші секунди перебування на сайті.

Чим займається ваша компанія?

Не забудьте розповісти про діяльність своєї компанії. У чому ваша унікальність, чому ви обрали цей напрямок. Поділіться найціннішим. Можна використовувати цифри, графіки. Це впливає і на SEO. При цьому важливо не обманювати, адже в разі викриття ви втратите всіх клієнтів і рейтинг сильно впаде.

Що мені пропонують?

Потрапивши на головну сторінку сайту, користувач повинен відповісти для себе на важливе питання: “Що мені пропонують?” При цьому дана інформація повинна бути викладена чітко, без зайвої води. Користувач в перші секунди повинен зрозуміти, що йому пропонує компанія або конкретна людина. Сюди ж було б непогано і вписати своє УТП. Якщо ми говоримо про електронну комерцію.

Чому я вам повинен довіряти?

Тут потрібно вказати свої сильні сторони. Переконайте користувача, що ви саме та компанія, яка йому потрібна. Але робіть це, спираючись на факти. Можна розмістити сертифікати якості, дипломи співробітників і т.д. Це вже великий плюс до довіри. Не забувайте і про відгуки.

Що робити далі?

Заклик до дії. Важливо розмістити його так, щоб його було видно і відвідувач сайту перетворився зі звичайного користувача в клієнта.

Що розмістити на головній сторінці сайту?

Ми вже вище написали про те, що в залежності від специфіки сайту змінюється його головна сторінка. Однак є загальний список складових, без яких не може існувати стартова сторінка сайту:

  • Тема і текст.
  • Контактні дані компанії.
  • Заклик до дії, форми зворотнього зв’язку.
  • Зручний і зрозумілий дизайн.
  • Шапка і футер.
  • Логотип компанії, фотографії та медіа.
  • Останні новини та новинки.

Розглянемо найважливіші елементи докладніше.

Заголовок

Тема несе в собі важливу мету- спонукати користувача переглядати сторінку далі. Якісний заголовок повинен привертати увагу відвідувача. Створюючи його, необхідно пам’ятати, що він повинен не тільки привернути увагу, а й показати, що чекає користувача на сайті. Як показує практика, відмінно спрацьовують заголовки, які створюють інтригу. По суті існує всього 6 основних типів заголовка. Їх ми і рекомендуємо використовувати для головної сторінки:

  • Заголовок-гасло.
  • Заголовок-питання.
  • Заголовок- цитата.
  • Креативний заголовок.
  • Заголовок-заява.
  • Інформаційний заголовок.

Важливо розуміти, що заголовок не повинен бути занадто великий, але при цьому він лаконічно повинен дати уявлення про те, що чекає користувача на сайті. Він повинен торкнутися почуття і емоції людини.

Унікальна торгова пропозиція

Щоб стати затребуваним, необхідно показати потенційному клієнту те, що ви дійсно кращі. Для цього потрібно мати УТП. Запропонуйте своїм споживачам те, що вони не зможуть отримати в іншому місці. Важливо вміти правильно складати унікальну торгову пропозицію. Про це ви можете почитати в нашій статті про УТП.

Навігація

Навігація грає важливу роль, так як від цього залежить, чи буде користувач, в принципі витрачати час на ваш сайт. Перше, що користувач повинен побачити в хедері сайту – навігацію. Вона допоможе зрозуміти які розділи є на сайті. Говорячи про категорії, то вони залежать від тематики сайту. Важливо правильно розробити всю структуру сайту, особливо це стосується інтернет-магазинів.

Кожен користувач Мережі вже знає, що таке навігація і розуміє, що саме має бути в шапці і футері сайту. Не варто особливо креативити, так як основне завдання навігації – організація швидкого переходу по сторінках. Розробник повинен зробити так, щоб сайт був зрозумілим і простим, але при цьому мав свій унікальний дизайн.

Пошук по сайту

Пошук по сайту являє собою функцію, сформовану всередині самого ресурсу. Вона призначена для швидкого і зручного підбору певного контенту. Якщо у вас багатосторінковий сайт, то без пошуку вам не обійтися. Пам’ятайте, пошук повинен бути видимим, звичайно якщо ви хочете, щоб ним користувалися. В ідеалі розмістити його не в підвалі сайту, а в його хедері. Крім того, користувач повинен відразу бачити, що це форма пошуку. Постарайтеся його якось виділити. Велика частина сайтів використовує іконку лупи. До слова, розміщення кнопки “Пошук” допоможе покращувати сайт з боку SEO, так як він дозволить провести аналіз ключових слів.

Вхід в закритий розділ

Деякі користувачі сайту, будуть мати вхід в особистий кабінет, закритий логіном і паролем. Для зручності, зробіть такий елемент на головній сторінці сайту. Таким чином ви спростите роботу з ресурсом.

Картинки

Сухий текст погано сприймається читачем. Щоб сайт був красивим і цікавим додайте на головну сторінку фотографії, відеоролики, графіки. Але пам’ятайте, що занадто багато картинок розсіять увагу користувача, а це вже не зовсім правильно. Використовуйте тільки якісні зображення. Якщо наприклад, ваша компанія займається ремонтом квартир, то публікуйте тільки реальні роботи, не потрібно прикриватися чиїмось ім’ям.

Якщо ж необхідно просто розмістити зображення, не забувайте дотримуватися авторських прав. Для цього використовуйте спеціальні стоки, де можна купити фотографії з хорошим розширенням файлу.

Заклики до дії

Абсолютно будь-який сайт, на своїй головній сторінці, повинен мати кнопку заклику до дії. Її потрібно якось виділити зовні. Крім того, фраза заклику повинна бути короткою, переконливою. Наприклад: “купити книгу”, “переглянути весь текст” і т.д. Основне завдання і мета такого елемента – викликати у користувача бажання здійснити цільову дію.

Блок переваг і вигод

Важливий елемент, який повинен донести користувачу те, що він не помилиться у виборі, якщо почне працювати з вами. Тут можна не тільки голосно заявити про свої переваги, важливо підтвердити це фактами. Красиво писати можуть всі, а от підтвердити інформацію – може далеко не кожен. Якщо у вас свій салон краси розмістіть сертифікати якості використовуваної продукції, дипломи своїх співробітників, грамоти та інше. Розкажіть про свої сильні сторони і в чому вигода співпрацювати з вами.

Форма підписки

Важливий функціональний блок, який варто розмістити на головній сторінці сайту. Завдяки йому ви законно зможете збирати персональні дані своїх відвідувачів. Переваги такої форми:

  • Не потрібно якихось знань HTML.
  • Допомагає генерувати ліди.
  • Дає можливість зібрати інформацію про підписників.
  • Законний метод збору бази даних.

Підвал

Багато розробників ігнорують створення підвалу, не розуміючи, що він сайту необхідний. Він спрощує навігацію і утримує увагу користувача. Як правило, в нижній частині ресурсу розміщують такі елементи: контакти, форму підписки, адреси оффлайн точок, заклик до дії. Але це зовсім не означає, що ці елементи не потрібно включати в верхній частині ресурсу. Здебільшого вони просто дублюються. Багато розробників в підвалі розміщують іконки на соціальні мережі.

 Це, скажімо так, останній шанс, утримати користувача на сайті і їм варто скористатися.

Ключові слова

Куди ж без ключових слів. Це важливо для SEO, адже саме за ключовими словами (актуальними у вашій тематиці) користувачі будуть знаходити ваш сайт. Їх необхідно грамотно вписати в текст, залишаючи його читабельним. Не варто виділяти головні слова жирним або підсвічувати іншим кольором. Врахуйте, що ключові запити повинні бути в заголовках тексту.

Що робить дизайн головної сторінки сайту хорошим?

Безумовно, вся інформація на сайті сприймається користувачем візуально. Тому потрібно правильно опрацювати весь ресурс. Юзер повинен зрозуміти відразу куди він потрапив і що йому готові запропонувати. Дизайн сайту повинен бути приємним і базуватися на трьох основних китах: тематичність, цілісність, відповідність з ЦА.

Розглянемо правила, які варто враховувати при розробці ідеального дизайну головної сторінки.

Правило одного екрану

Розмістивши інформацію в один екран, ви не тільки спростите клієнтам життя, але і збільшите конверсію. Погодьтеся, користувачеві простіше сприймати інформацію, коли вона вся в одному місці (але не сильно напхана), ніж гортати всю сторінку вгору або вниз, в надії знайти що-небудь. З цього висновок такий – важливі елементи для своєї ЦА розміщуйте вгорі головної сторінки.

Але що ж робити, якщо вся необхідна інформація не поміщається в один екран? Звичайно все “тулить” в одне місце не потрібно постарайтеся розставити пріоритети. Подивіться на свій ресурс очима користувача і зробіть так, щоб йому було зручно і комфортно. Непоганий варіант – скористатися контент-слайдами, що дозволить розмістити достатню кількість інформації навіть на невеликій площі.

Групуйте інформацію

Багато розробників роблять помилки в плані розміщення інформації на головній сторінці. Це створює дискомфорт. Користувач повинен промоніторити весь сайт, знайти потрібні блоки з інформацією. Потрапивши на сайт, де інформація не згрупована, доводиться проходити справжній квест. Навряд чи користувач оцінить це. Щоб відвідувач все-таки затримався на вашому сайті, згрупуйте все правильно. Наприклад, контакти, розмістіть в одному блоці разом з електронною поштою, щоб користувачеві не довелося шукати адресу e-mail в футері сайту.

Менше картинок, більше посилань

Ми вже вище писали про те, що стартова сторінка ресурсу виступає в ролі путівника по сайту. Обов’язково розміщуйте картинки, але їх кількість слід обмежити, віддайте перевагу посиланнях. Зображення повинні бути оригінальні, високої якості. Про те як підібрати картинки можна прочитати тут.

Пам’ятайте про кросбраузерності

Оскільки велика частина населення для входу в Інтернет використовує смартфон, важливо створити сайт так, щоб він був однаково гарний, як на моніторі в 29 дюймів, так і на екрані смартфона. Важливо, щоб кожен елемент на головній сторінці був на своєму місці, щоб сайт залишався візуально привабливим. Неадаптивний сайт може привести до того, що вас просто перестануть читати.

Працюйте над юзабіліті

Сайт повинен бути простий, красивий, і зручний. Не потрібно креатівнічать і впроваджувати на головну сторінку складні елементи, яскраві рекламні банери і спливаючі вікна. Крім того, що це виглядає не особливо привабливо, по крайній мірі в нашому столітті, це ще й ускладнює роботу.

Що написати на головній сторінці сайту?

Кожен елемент сайту повинен працювати на нього. Особливо це стосується контенту. Логічно, що в залежності від тематики ресурсу, буде змінюватися і текст головної сторінки. Наприклад якщо у вас сайт послуг, то ви повинні поділитися інформацією про них, розповісти про переваги і цінності. Для стартової сторінки інтернет-магазину важливо розповісти про асортимент. Не забувайте використовувати і ключові слова, які так потрібні в SEO.

Контент повинен презентувати і додаткові елементи:

  • Опис популярних публікацій в блозі.
  • Портфоліо компанії.
  • Блок з новинами і т.д.

Ці блоки можуть змінюватися або доповнюватися, все залежить від тематики сайту і ЦА.

Основні помилки при оформленні головної сторінки

Під час розробки головної сторінки сайту, можуть виникнути труднощі, особливо у тих, хто робить це вперше. Розглянемо основні помилки, які допускають розробники.

Неправильна структура сторінки

Нелогічне і необдумане розміщення блоків, посилань. Величезна кількість непотрібних картинок, графіків і безглуздих статей. Ви ж розумієте, що ніхто не буде витрачати час даремно, намагаючись знайти на сайті потрібну інформацію. Все найважливіше розміщуйте на початку сторінки, не забувайте і про логотип. Пам’ятайте, що міра важлива у всьому. Сайт же повинен бути лаконічним і акуратним.

Величезна кількість картинок

Картинки важливі, безумовно, ними можна замінити навіть цілий опис товару. Але пам’ятайте про міру. Тут вона теж важлива. Велика кількість фотографій зробить сторінку лякающою. Такі ресурси навряд чи прийдуть до душі будь-кому. Вихід? Все просто, розміщуйте красиві, унікальні картинки, тематичного плану. Не забувайте і про їх оптимізацію, для швидкого завантаження.

Поєднання кольорів

Колір вирішує багато. Він створює загальне враження про сайт. До цього моменту варто підійти дуже серйозно. Вибір кольору повинен грунтуватися на особливостях ЦА і звичайно ж на специфіці бізнесу. Запам’ятайте, що велике, безглузде поєднання кольорів на одній сторінці виглядає, м’яко кажучи, жалюгідно і викликає огиду.

Шаблонні або не унікальні рішення

Якщо ви хочете бути затребуваним, то робіть все, щоб бути унікальним. Звичайно, можна скористатися шаблонними рішеннями, але не дивуйтеся тому, що, такі ж сайти будуть і у ваших конкурентів. Тобто про індивідуальність можете забути. Звичайно ви можете підглянути дизайн головної сторінки у конкурентів або знайти натхнення на сайтах світових дизайнерів, але при цьому залишайтеся унікальними.

Як зробити домашню сторінку краще

Опрацювавши помилки, про які ми написали вище, ви зможете зробити свій сайт краще. Наведемо вам кілька грамотних порад, які дозволять зробити головну сторінку сайту цікавою і зручною для користувача.

Простота – запорука успіху

Крім того, що сайт з простим дизайном має більш високий показник конверсії, він зручний і привабливий. Уже минув той час, коли на одну сторінку сайту потрібно було втиснути все найголовніше, найважливіше, та й просто, втиснути все. Зараз, важливо цінувати простір. Звичайно, розміщувати багато інформації на сайті – це добре, але не обов’язково це робити саме на стартовій сторінці. Розмістіть лише важливе. Юзер повинен з легкістю зорієнтуватися на сайті та знайти те, що йому потрібно.

Підвищіть швидкість завантаження

На конверсію сайту впливає швидкість завантаження сторінки. І це цілком логічно, так як ніхто не буде сидіти і чекати, поки ваша сторінка завантажиться. За цей час можна легко перейти на більш швидкий ресурс. А ось час завантаження залежить від простоти сайту. Чим більше на ній фотографій, і інших медіафайлів, тим довше він буде завантажуватися. Також зверніть увагу і на хостинг, від нього теж багато, що залежить.

Використовуйте якісні зображення

Ресурси без картинок – нудні, нецікаві. І так, зображення впливають на конверсію сайту. Але знову ж таки, без фанатизму. Чи не намагайтеся перевантажити стартову сторінку, так як надлишок картинок погіршить швидкість завантаження. Тут все взаємопов’язане.

Запускайте A/B-тести

А / В – тестування – це запуск альтернативної версії однієї і тієї ж сторінки сайту, основна мета якого зрозуміти і визначити, яка з них має більш високий коефіцієнт конверсії. Ви можете проводити тестування на будь-який елемент сайту. І не варто ігнорувати цю пораду. А / В тестування може тривати стільки часу, скільки буде потрібно для того, щоб досягти бажаного результату.

Приклади головних сторінок сайтів

Привабливий дизайн головної сторінки, де користувачеві відразу зрозуміло, куди він потрапив. Розробники розмістили лого компанії, на задньому фоні тематична картинка. Меню зліва, відображає всі необхідні розділи. Є контактний номер телефону. Просто, дорого і зі смаком.

Сайт салону краси. Реальні фотографії салону – це +1 до рейтингу компанії. Можна сказати, що ресурс виступає в ролі гіда по салону. Стильно і сучасно. Відмінне поєднання класичних кольорів. Зверніть увагу, що головна сторінка не перевантажена.

Ще один приклад ідеальної головної сторінки. Приємні кольору, є кнопка заклику до дії.

Фішка сайту в тому, що є відеоряд, де хлопець демонструє емоції, присвячені кожному блоку.

Це приклад інтернет-магазину зі складною структурою. Так, тут багато всього: в окремий блок винесені бренди, акції та новинки. Всі елементи розташовані цілком вдало. Є контакти, посилання на категорії. Приємне кольорове рішення.

Ще один приклад хорошого інтернет-магазину оптики. Приємне оформлення сайту. По центру виділені акційні пропозиції. Грамотно продумана шапка ресурсу, є пошук по сайту. Все стримано, не наляписто.

Красива стартова сторінка. Відразу видно, що тут вам пропонують послуги фотографа. Дуже правильний крок – розмістити фотографію, яка демонструвала б професіоналізм компанії. У шапці сайту є звичне меню. Є портфоліо і ціни на послуги. Красиве гасло виступає в якості заклику до дії. Гідний варіант для головної сторінки.

Висновок

Ваша фантазія – головний інструмент у створенні стартової сторінки сайту. Все, що ми написали вище, дозволить правильно структурувати її. Важливо пам’ятати те, що сайт повинен бути простим. Поставте себе на місце користувача і розробіть головну сторінку, яка буде зручною та зрозумілою. Пам’ятайте, простота – запорука успіху.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.