Веб студія » Блог » 9 порад, як прискорити роботу сайту на WordPress
Дата публікації: 23 Квітня 2021

9 порад, як прискорити роботу сайту на WordPress

Зміст:

За статистикою 25% користувачів залишають сторінку сайту якщо вона не вантажиться протягом 4 секунд. Якщо вам вдасться скоротити швидкість завантаження ресурсу до 2.9 секунд, то він буде працювати швидше, ніж половина існуючих. І якщо ви знаєте, що ваш сайт працює не так швидко, як хотілося б, то розумне рішення – провести оптимізацію.

Навіть якщо ваш ресурс має самий унікальний і кращий в світі контент, але при цьому він сильно гальмує, користувач не буде читати ваші ідеальні пости. У цій статті ми розповімо як прискорити роботу сайту на WordPress, щоб збільшити відвідуваність і поліпшити СЕО.

Перевірка швидкості WordPress

Першим важливим кроком, перед оптимізацією – перевірка стану сайту по відношенню до інших. Так як мова йде про швидкість, то потрібно дізнатися, що це за показник. Він повинен грузиться від 1.5-3 секунд, не більше. Щоб перевірити ресурс на здатність швидко завантажувати сайт, не треба брати секундомір. Існують спеціальні інструменти. Вони не тільки покажуть всю правду про сайт, але і те, як можна виправити існуючі помилки.

Інструменти для вимірювання швидкості сайту

Щоб виміряти швидкість завантаження сторінок сайту, необхідно скористатися спеціальними інструментами.

  1. PageSpeed ​​Insights. Інструмент від Google. Користуватися ним можна абсолютно безкоштовно. Якщо швидкість сайту низька, то система буде давати підказки, як краще виправити помилку. Корисний інструмент від PageSpeed ​​Insights – звіти швидкості завантаження сайту.
  2. Pingdom Tools. Інформативний інструмент, що дозволяє дізнатися завантаження сторінок сайту. Є платна версія і пробна, безкоштовна (14 днів). Проблему можна “розвернути” і почитати подробиці. Система пропонує способи її вирішення
  3. GTmetrix. Інформація подається в організованому вигляді. Безкоштовна версія показує час завантаження, кількість запитів і загальний розмір сторінки. Також GTmetrix показує браузер і локацію сервера, продуктивність сторінки. Цього достатньо для аналізу швидкості завантаження вашого веб-порталу.

Навіщо прискорювати сайт

Прискорення сайту необхідно для того, щоб користувачі не тікали від вас, а навпаки поверталися знову і знову. Але крім цього, є й інші причини для оптимізації ресурсу.

Тривале завантаження ресурсу негативно впливає на його розвиток. І ось чому:

  • Потенційні клієнти йдуть до конкурентів. Якщо сайт вантажиться довго, то простіше повернуться в пошуковик і вибрати інший ресурс.
  • Згідно з дослідженням Akamal затримка завантаження на 0,1 секунди, конверсія зменшується на 7%.
  • На повільний сайт користувачі не повернуться.
  • Швидкість впливає і на ранжування ресурсу. Якщо він довго прогружається, то пошукова система просто не встигне проіндексувати його.

Відповідь на питання: “Навіщо прискорювати сайт?” очевидна.

Як прискорити сайт

Існують дієві методи, які дозволяють прискорити сайт, зробивши його більш привабливим для користувача. Розглянемо докладніше кожен крок.

Крок 1 – Видалення непотрібних плагінів і тем

Сайти на WP привабливі тим, що їх можна змінювати, впроваджуючи більш зручний функціонал. Це робиться за допомогою плагінів і різних тем. Через деякий час, можна виявити те, що ресурс наповнений плагінами і темами, які не застосовуються.

Ці зайві компоненти, особливо застарілі, призводять до того, що сайт починає гальмувати. І перший крок до успіху – видалити неактивні теми і плагіни. Ідеальний сайт – це той, який складається з необхідних плагінів, що забезпечують його працездатність.

Крок 2 – Мінімізація CSS, HTML і JavaScript

Саме мінімізація вважається найефективнішим методом підвищення продуктивності сайту. Під даним терміном мається на увазі видалення зайвих символів. Наприклад, пропусків, коментарів. Робиться це в frond-end-файлі. Це дозволяє зменшити вагу файлів. При цьому функціонал зберігається. Зробити це можна за допомогою спеціальних плагінів: Autoptimize і W3 Total Cache.

Крок 3 – Включення Gzip стиснення

Також можна використовувати стиснення Gzip. Справа в тому, що кожен раз, коли користувач відвідує ваш сайт, з вашого сервера завантажуються файли. Скориставшись стисненням Gzip ви зможете зменшити їх розмір. Це вплине на швидкість завантаження сайту. Якщо ви не знаєте, чи включена на вашому сайті дана функція, необхідно використовувати checkgzipcompression.com.

Крок 4 – Оптимізація зображень

Красиві і якісні зображення – це класно, але вони можуть викликати низьку пропускну здатність. Тому, зверніть увагу на їх розмір. Але це не означає що потрібно використовувати розмиті картинки. Використовуючи стандартний Photoshop, зменшіть вагу зображення. А якщо немає бажання возитися з картинками самостійно, досить встановити плагіни Smush Image Compression і Optimization.

Налаштування LazyLoad – відкладене завантаження зображень

Відкладене завантаження, воно ж ліниве – спосіб завантаження зображень, коли картинка завантажується не відразу, а в міру потреби (асинхронно). Існує кілька варіантів відкладеного контенту: по скролінгу (в такому випадку картинка буде довантажувати, коли користувач до неї доскроллівує); при натисканні (грузиться, коли користувач натискає на мініатюрку); у фоновому режимі (наприклад, коли відвідувач сайту завантажив документ і залишив його відкритим). Відкладене завантаження – відмінний варіант збільшити завантаження сайту на Вордпресс.

Крок 5 – Поділ довгого контенту на сторінки

Даний крок має на увазі під собою поділ великого вмісту на дрібні частини, потім кожна з них відображається на різних сторінках. Часто таку схему використовують для розділу коментарів, яких може бути більше 1000.

В адмінці WordPress з легкістю можна включити розділ сторінки. Для цього потрібно зайти в розділ “Налаштування” – “Обговорення”. Ви можете вказати максимальну кількість коментарів на одній сторінці. В ідеалі ставити середнє значення, так як два-три коментаря під публікацією можуть викликати недовіру і негатив у відвідувачів.

Крок 6 – Як збільшити швидкість завантаження сайту за допомогою зміни версії PHP

Найефективніший крок для збільшення швидкості завантаження сайту. Досить просто перенести PHP 5 на PHP 7. Після перенесення, продуктивність сайту збільшується в 2 рази. Крім того, 7 версія PHР обробляє на 112% більше запитів в секунду ніж 5 версія. При цьому варто пам’ятати, що деякі плагіни, які були встановлені на РНР 5 можуть бути несумісні з 7 версією.

Крок 7 – Використання плагінів для кешування

Почнемо з того, що кешування – це метод, який дозволяє перенести певну частину інформації на сервер. Справа в тому, що механізми кешування зберігають інформацію, часто використовувану клієнтом. Браузеру не потрібно повторно отримувати ці дані. Процедура кешування дозволяє підвищити продуктивність сайту. Цей метод можна назвати найефективнішим.

Кешування браузера

У файлі .htaccess можна налаштувати період зберігання статичного контенту (наприклад, зображення) в браузері. Таким чином можна скоротити час завантаження сайту. Для цього потрібно відкрити вище написаний файл (він знаходиться в кореневій директорії) і додати спеціальний код.

До слова, не варто забувати про бекапи.

Кешування WordPress

Існують спеціальні плагіни, які дозволять поліпшити швидкість завантаження сторінок. До найпопулярніших можна віднести: W3 Total Cache і WP Super Cache. До слова, останній варіант має більш гнучкі налаштування.

Наведемо простий приклад на плагіні W3 Total Cache. Після установки, зайдіть в розділ Settings, там ввімкніть:

  • Page Cache.
  • Minify.
  • Browser Cache.

Після збережіть всі зміни. Після таких маніпуляцій ви побачите, що сайт стане працювати швидше.

Крок 8 – Використання Мережі Доставки Вмісту (CDN)

На час відгуку впливає і той факт що веб-сторінки знаходяться на фізичному обладнанні. Воно, в свою чергу, може перебувати далеко від вашого місця розташування. Щоб вирішити цю проблему, досить скористатися мережею доставки вмісту, CDN. Якщо включити цю функцію на своєму сайті, то браузеру користувача не потрібно витягувати кожну сторінку з веб-сервера. Деякі статичні сторінки розміщуються в дата-центрах, що знаходяться поблизу місця розташування клієнта. Таким чином кількість запитів, яке обробляє веб-сервер, зменшується. Продуктивність сайту зростає.

Крок 9 – Оптимізація домашньої сторінки

Спочатку користувач потрапляє на вашу головну сторінку. Навіть якщо він потім переходить до іншого розділу ресурсу, він в будь-якому випадку повернеться на головну сторінку. Тому, важливо оптимізувати її:

  • Не перестарайтеся з віджетами. Потрібно використовувати тільки ті, які дійсно необхідні. Зверніть увагу і на їх вагу.
  • Якщо у вас свій блог, то не потрібно виводити на головну сторінку повний зміст статей. Досить опублікувати превью з посиланням “читати далі”.
  • Не варто виводити більше 10 постів на домашню сторінку.

Включення захисту від хотлінкінга

Наприклад, посилання на зображення, яке перебуває на вашому сайті міститься на іншому ресурсі, то кожен раз, коли її хтось буде відкривати, буде переходити на ваш сервер. Отже, споживати ресурси саме вашого облікового запису. Щоб вирішити цю проблему, потрібно просто заблокувати такі запити. Можна скористатися опцією “Захист Hotlink”. Правда це актуально тільки тим, хто є користувачем cPanel.

Можна включити захист і за допомогою коду .htaccess:

RewriteEngine On

RewriteCond% {HTTP_REFERER}! ^ Http: // (. + \.)? Yourdomain \ .com / [NC]

RewriteCond% {HTTP_REFERER}! ^ $

RewriteRule. * \. (Jpe? G | gif | bmp | png) $ /images/nohotlink.jpg [L]

Даний код перевіряє звідки саме прийшов запит: якщо зі сторінки вашого сайту, то зображення відкриється, якщо з чужого – сервер покаже помилку.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Небольшой сайт, как правило, состоящий из нескольких веб-страниц (до 5), содержит основную информацию об организации, частном лице, компании.

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість: 0 $
Зразкові терміни: 0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.