Як відкрити інтернет-магазин меблів
Зміст:
Мати власний бізнес хоче кожен. У наші дні, почати працювати на себе цілком реально. Як варіант відкрити інтернет-магазин. Варіантів що продавати – сила-силенна. Але однією з прибуткових – реалізація меблів. Саме онлайн версія такого магазину економить вартість оренди приміщення і дозволяє надавати більше асортименту, ніж в реально приміщенні. Безумовно, в цій ніші досить сильна конкуренція, але це не зупиняє тих, хто хоче фінансової незалежності. Такі ресурси відкриваються і користуються попитом.

Щоб відкрити свій інтернет-магазин меблів необхідно почати зі стандартного планування. Обов’язково потрібно врахувати кожну дрібницю. У цій статті розглянемо, що потрібно для того, щоб відкрити сайт з продажу меблів і як зробити його затребуваним.
Особливості торгівлі меблями онлайн
Щоб ви не зібралися продавати в інтернеті ви 100% зіткнетеся з труднощами. Кожна ніша має свої складності. Якщо ви заздалегідь з ними ознайомитеся, то, можливо, ви уникнете фінансових втрат. Розглянемо, які ж проблеми можуть виникнути на шляху створення інтернет-магазину меблів.
- Високий середній чек. Меблі це дороге задоволення. Середній чек однієї покупки може йти далеко за десятки тисяч гривень. І якщо клієнт буде незадоволений придбаним товаром, він захоче обміняти його або вимагатиме компенсації. З цього висновок простий: товар повинен мати високу якість. Також повинні добре працювати і кур’єрські служби, в разі якщо товар буде доставлятися по всій країні. Але є і плюс високого середнього чека – прибуток. Чим більше його показник, тим більше націнка і отже ваш дохід.
- Процес вибору. Меблі – покупка на роки. А значить «спонтанна покупка», це не про цю нішу. Згадаймо як ви самі вибирали кухню або диван. Навряд чи ви зайшли в перший магазин і вибрали товар, який сподобався. На вибір товару йде не один день. Якщо прискіпливий покупець все ж зробить замовлення на вашому сайті, то він може радити вас іншим і залишити хороший відгук.
- Купівля в офлайн-магазинах. Якщо у вас є і інтернет-магазин, і офлайн-точка десь в місті, тоді вам пощастило. Клієнти на вашому сайті вибирають кілька вподобаних моделей диванів і столів, виписують артикул і відправляються в магазин, щоб подивитися на товар особисто. Безумовно, кожен має право на те, щоб розглянути виріб, помацати його і підібрати відтінок. Якщо ж у вас немає звичайного магазину, то багато клієнтів просто дивитимуться ваш сайт, але купувати будуть в реальних магазинах міста.

В принципі, в будь-якій галузі буде конкуренція з офлайн-магазинами. Щоб утриматися на плаву і не дати себе «розчавити» приділіть особливу увагу не тільки сайту і його налаштувань, але сервісу. Нехай менеджери вивчать характеристики товарів і будуть готові відповісти клієнтам на будь-яке питання.
Пошуки постачальників
Перед тим, як розібрати питання про постачальників, варто проаналізувати ринок на конкурентів. Це потрібно для того, щоб правильно побудувати стратегію розвитку бізнесу.
Асортимент | Не варто вибирати продукцію, якою вже переповнений ринок. Краще придумати щось унікальне і оригінальне. Якщо ви будете реалізувати популярний товар, то вам доведеться багато сил витратити на рекламу. |
Ціна | Цей параметр впливає на рівень попиту. Вивчати ціни конкурентів потрібно систематично, адже покупець робить замовлення в магазині з найнижчою ціною. |
Особливості інтерфейсу | Промоніторьте сайти конкурентів і проаналізуйте зручність ресурсу. Обов’язково врахуйте це при створенні свого сайту. |
Відвідуваність | Аналіз відвідуваності дасть можливість оцінити свої сили. Пам’ятайте, що суперництво з великими компаніями, вам доведеться збільшити свій бюджет на рекламну компанію. |
Тепер можна перейти до етапу вибору постачальника. Це досить важливий момент, адже від цього буде залежати ваш заробіток і репутація. Спершу потрібно визначиться з класом меблів. Це може бути якісна і дорога італійська мебель або бюджетна місцевого виробництва.
Як показує практика, найбільш вигідним рішенням – співпраця з виробником безпосередньо. Крім того, що вам запропонують приємні умови співпраці, ви зможете домовитися про додаткову знижку на оптову партію.
До слова, у невеликих фірм часто немає свого сайту і торгових майданчиків, тому вони зацікавлені в роботі з посередником, в якості якого і виступає інтернет-магазин. Варто відразу обговорити з таким постачальником можливість оптових знижок, роботи на замовлення і пропонований їм асортимент. Говорячи про співпрацю з великими відомими фірмами, то не факт, що вони захочуть працювати з новачками в цій справі.

При створенні магазину в інтернеті подумайте, чи варто вам замахуватися на величезний ресурс з десятками категорій? Чому б не почати з вузької ніші. Як варіант це може бути м’які меблі або офісні меблі.
Обов’язково зверніть увагу на бренди. Ви можете співпрацювати з однією фірмою, а можете представляти меблі декількох брендів.
До речі, як показує практика, в інтернет-магазині меблів відмінно продаються і супутні товари:
- картини і вази;
- статуетки;
- дрібні елементи декору.
Оренда офісу і складу
Якщо для продажу косметики орендувати склад не обов’язково, то в інтернет-магазині меблів без складу не обійтися. Це пов’язано з тим, що вироби цієї ніші досить громіздкі і зберігати їх на балконі ви точно не зможете, так що подумайте про оренду складу, до відкриття ресурсу з продажу меблів. Є звичайно й інший варіант: співпрацювати з постачальниками на умовах дропшиппінгу. Тобто, якщо у вас хтось оформить замовлення, кур’єр забирає його зі складу постачальника і відвозить за потрібною адресою.

Говорячи про оренду офісу, то це не обов’язково. Але, якщо є бажання спілкуватися з клієнтом особисто, то досить орендувати невелике приміщення, де можна поставити пару крісел, журнальний стіл. Щоб створити атмосферу шоу-руму.
Організація доставки
На жаль, великий вантаж доставити національної поштою не вийде. Тобто вам доведеться співпрацювати з приватними кур’єрськими службами. Є й інший варіант: орендувати вантажне авто і найняти вантажників і водія, які будуть доставляти замовлення клієнтам. Звичайно, якщо ви боїтеся за свою репутацію, то краще доставляти замовлення, не покладаючись на сторонні служби. Не факт, що при пошкодженні меблів, вони відшкодовувати збитки. А якщо клієнт отримає поламаний шафа або стіл, він явно напише вам негативний відгук.

Створення інтернет-магазину меблів
І так, щоб запустити інтернет-магазин меблів необхідно створити сайт. Він повинен бути зручним і зрозумілим. Хороший ресурс повинен мати:
- простий і красивим дизайн;
- доступне юзабіліті;
- якісно оформлена картка товару;
- продающі елементи.
Розробка сайту
Перше, про що потрібно подумати – вибір движка. Від нього залежить функціонал сайту, його дизайн і зручність в користуванні. На сьогодні існує кілька CMS, які підійдуть для інтернет-ресурсу з продажу меблів. Вибираючи платформу для сайту, зверніть увагу на:
- Вартість. Розробники пропонують платні та безкоштовні движки. Оплата може бути одноразовою або раз на місяць / рік. Говорячи про безкоштовні движки, то вони мають багато недоліків: відсутність технічної підтримки, необхідність самостійно встановлювати більшу частину плагінів. Залежно від власного бюджету вибирається варіант.
- Шаблон під мобільний пристрій. Оскільки велика частина населення користується смартфоном, для пошуку товару, то краще відразу про це подумати. У зворотному випадку доведеться замовляти додатковий шаблон, тобто ще витрати.
- Функціонал. Вибираючи движок відразу продумайте, які технічні можливості надаватиме ваш ресурс. Вся справа в тому, що різні CMS мають різні функціонали.
- Панель адміністратора. Розробники створюють унікальні адмінки, які відрізняються розташування меню, кількістю вкладок і візуальному оформленні. Перед вибором движка, протестуйте його.

Варто додати, що при виборі CMS зверніть увагу і на популярності движка, обмеження по кількість карток товарів, стійкість до високого навантаження і так далі. Не поспішайте, витратьте на це свій час.
Розробка дизайну
Тема оформлення сайту повинна поєднуватися з представленим в магазині асортиментом товару. Щоб все виглядало гармонійно. Вибираючи готовий шаблон вибирайте той, який оптимізований для показу на екранах з низьким дозволом.

Якщо ви хочете створити великий магазин меблів, тоді доведеться замовити послуги програміста, щоб він створив унікальне оформлення, якому немає аналога. В такому випадку солідність і впізнаваність вам гарантована. Але пам’ятайте, дизайн сайту повинен реалізовуватись професіоналами.
Розробка структури сайту
Відразу до головного. Сайт з продажу меблів повинен мати таку структуру:
- каталог товару,
- форма замовлення,
- інформація про компанію,
- новини,
- акції, знижки та пропозиції,
- контакти,
- відгуки,
- блог.
Наповнення карток товарів
Правильно заповнена картка товару збільшує шанси на продаж. Тут пишемо всі характеристики меблів і бажано детальніше: колір, ціна, розміри, призначення, матеріал. І обов’язково додаємо якісні фото. Бажано в інтер’єрі. Трохи пізніше, можна додати і невеликі відео.
Додавання способів оплати
Щоб магазин був затребуваним потрібно зробити все, щоб клієнт залишився на сайті і зробив покупку. Для цього запропонуйте клієнту різні способи оплати. Як показує практика, якщо клієнтові не бачить зручний спосіб оплати, він залишає сайт. Запропонуйте такі варіанти: оплата картою, оплата на рахунок компанії, оплата при отриманні товару.

Два перших способи оплати можна вбудувати в інтерфейс сайту. Всі налаштування робляться в адмінці. Якщо встановлені системи відсутні, їх можна підключити за допомогою модулів або шляхом інтеграції сторонніх сервісів.
Важливий функціонал магазину
Щоб ваш сайт був затребуваним, потрібно передбачити такі функції:
- порівняння товарів,
- фільтри,
- відгуки покупців,
- акції,
- покупка в один клік

Розкрутка інтернет-магазину меблів
Вже не раз ми говорили про те, що без реклами і просування інтернет-магазин не може існувати. Коли сайт вже готовий, варто перейти до важливого етапу – розкручуванні веб-ресурсу. На рекламу не потрібно шкодувати грошей, адже саме вона допоможе вам заробити. Розглянемо види розкрутки інтернет-магазину меблів.

Контекстна реклама
Такий тип реклами є текстові блоки з рекламою товару, які відображаються в різних сервісах і сторінках пошуку. Це досить дорогий тип реклами, але як показує практика, контекстна реклама приносить прибуток, майже миттєво. До слова, оплата за послугу здійснюється за перехід потенційного клієнта на сторінку інтернет-магазину.
SEO просування
Професійне просування в пошукових системах. Являє собою складний спосіб, який дозволяє отримати трафік. Інструмент СЕО – якісний контент, оптимізований під ключові запити.
Групи в соціальних мережах
Тут є кілька моментів. По-перше, варто створити бізнес-сторінку під свій інтернет-магазин, де ви будете розповідати про товар, проводити опитування і конкурси. Є й інший варіант маркетингу в соціальних мережах: давати рекламу в спільнотах близьких по тематиці, де якраз і сидить ваша ЦА. Також можна оплатити за рекламу вашого сайту на чужому розкрученому пабліку.

До слова, зверніть увагу на імідж вашого бренду. Публікуйтеся на відомих ресурсах, замовляйте рекламу у блогерів і лідерів думок, миготіть в якості експерта.
Офлайн-реклама
Беріть участь в виставках. Може прозвучати, що це нереально, але за символічну плату ви можете взяти участь не тільки в виставках, а й на тематичних форумах. Побудьте спікером і розкажіть аудиторії про свій магазин, покажіть свій сайт і запросіть людей відвідати його.

Можна орендувати рекламу на банерах, встановлених в місті. Це 100% розповість про ваш магазин всьому місту.