Веб студія » Блог » Як відкрити інтернет-магазин меблів
Дата публікації: 30 Травня 2020

Як відкрити інтернет-магазин меблів

Мати власний бізнес хоче кожен. У наші дні, почати працювати на себе цілком реально. Як варіант відкрити інтернет-магазин. Варіантів що продавати – сила-силенна. Але однією з прибуткових – реалізація меблів. Саме онлайн версія такого магазину економить вартість оренди приміщення і дозволяє надавати більше асортименту, ніж в реально приміщенні. Безумовно, в цій ніші досить сильна конкуренція, але це не зупиняє тих, хто хоче фінансової незалежності. Такі ресурси відкриваються і користуються попитом.

Щоб відкрити свій інтернет-магазин меблів необхідно почати зі стандартного планування. Обов’язково потрібно врахувати кожну дрібницю. У цій статті розглянемо, що потрібно для того, щоб відкрити сайт з продажу меблів і як зробити його затребуваним.

Особливості торгівлі меблями онлайн

Щоб ви не зібралися продавати в інтернеті ви 100% зіткнетеся з труднощами. Кожна ніша має свої складності. Якщо ви заздалегідь з ними ознайомитеся, то, можливо, ви уникнете фінансових втрат. Розглянемо, які ж проблеми можуть виникнути на шляху створення інтернет-магазину меблів.

  1. Високий середній чек. Меблі це дороге задоволення. Середній чек однієї покупки може йти далеко за десятки тисяч гривень. І якщо клієнт буде незадоволений придбаним товаром, він захоче обміняти його або вимагатиме компенсації. З цього висновок простий: товар повинен мати високу якість. Також повинні добре працювати і кур’єрські служби, в разі якщо товар буде доставлятися по всій країні. Але є і плюс високого середнього чека – прибуток. Чим більше його показник, тим більше націнка і отже ваш дохід.
  2. Процес вибору. Меблі – покупка на роки. А значить «спонтанна покупка», це не про цю нішу. Згадаймо як ви самі вибирали кухню або диван. Навряд чи ви зайшли в перший магазин і вибрали товар, який сподобався. На вибір товару йде не один день. Якщо прискіпливий покупець все ж зробить замовлення на вашому сайті, то він може радити вас іншим і залишити хороший відгук.
  3. Купівля в офлайн-магазинах. Якщо у вас є і інтернет-магазин, і офлайн-точка десь в місті, тоді вам пощастило. Клієнти на вашому сайті вибирають кілька вподобаних моделей диванів і столів, виписують артикул і відправляються в магазин, щоб подивитися на товар особисто. Безумовно, кожен має право на те, щоб розглянути виріб, помацати його і підібрати відтінок. Якщо ж у вас немає звичайного магазину, то багато клієнтів просто дивитимуться ваш сайт, але купувати будуть в реальних магазинах міста.

В принципі, в будь-якій галузі буде конкуренція з офлайн-магазинами. Щоб утриматися на плаву і не дати себе «розчавити» приділіть особливу увагу не тільки сайту і його налаштувань, але сервісу. Нехай менеджери вивчать характеристики товарів і будуть готові відповісти клієнтам на будь-яке питання.

Пошуки постачальників

Перед тим, як розібрати питання про постачальників, варто проаналізувати ринок на конкурентів. Це потрібно для того, щоб правильно побудувати стратегію розвитку бізнесу.

АсортиментНе варто вибирати продукцію, якою вже переповнений ринок. Краще придумати щось унікальне і оригінальне. Якщо ви будете реалізувати популярний товар, то вам доведеться багато сил витратити на рекламу.
ЦінаЦей параметр впливає на рівень попиту. Вивчати ціни конкурентів потрібно систематично, адже покупець робить замовлення в магазині з найнижчою ціною.
Особливості інтерфейсуПромоніторьте сайти конкурентів і проаналізуйте зручність ресурсу. Обов’язково врахуйте це при створенні свого сайту.
ВідвідуваністьАналіз відвідуваності дасть можливість оцінити свої сили. Пам’ятайте, що суперництво з великими компаніями, вам доведеться збільшити свій бюджет на рекламну компанію.

Тепер можна перейти до етапу вибору постачальника. Це досить важливий момент, адже від цього буде залежати ваш заробіток і репутація. Спершу потрібно визначиться з класом меблів. Це може бути якісна і дорога італійська мебель або бюджетна місцевого виробництва.

Як показує практика, найбільш вигідним рішенням – співпраця з виробником безпосередньо. Крім того, що вам запропонують приємні умови співпраці, ви зможете домовитися про додаткову знижку на оптову партію.

До слова, у невеликих фірм часто немає свого сайту і торгових майданчиків, тому вони зацікавлені в роботі з посередником, в якості якого і виступає інтернет-магазин. Варто відразу обговорити з таким постачальником можливість оптових знижок, роботи на замовлення і пропонований їм асортимент. Говорячи про співпрацю з великими відомими фірмами, то не факт, що вони захочуть працювати з новачками в цій справі.

При створенні магазину в інтернеті подумайте, чи варто вам замахуватися на величезний ресурс з десятками категорій? Чому б не почати з вузької ніші. Як варіант це може бути м’які меблі або офісні меблі.

Обов’язково зверніть увагу на бренди. Ви можете співпрацювати з однією фірмою, а можете представляти меблі декількох брендів.

До речі, як показує практика, в інтернет-магазині меблів відмінно продаються і супутні товари:

  • картини і вази;
  • статуетки;
  • дрібні елементи декору.

Оренда офісу і складу

Якщо для продажу косметики орендувати склад не обов’язково, то в інтернет-магазині меблів без складу не обійтися. Це пов’язано з тим, що вироби цієї ніші досить громіздкі і зберігати їх на балконі ви точно не зможете, так що подумайте про оренду складу, до відкриття ресурсу з продажу меблів. Є звичайно й інший варіант: співпрацювати з постачальниками на умовах дропшиппінгу. Тобто, якщо у вас хтось оформить замовлення, кур’єр забирає його зі складу постачальника і відвозить за потрібною адресою.

Говорячи про оренду офісу, то це не обов’язково. Але, якщо є бажання спілкуватися з клієнтом особисто, то досить орендувати невелике приміщення, де можна поставити пару крісел, журнальний стіл. Щоб створити атмосферу шоу-руму.

Організація доставки

На жаль, великий вантаж доставити національної поштою не вийде. Тобто вам доведеться співпрацювати з приватними кур’єрськими службами. Є й інший варіант: орендувати вантажне авто і найняти вантажників і водія, які будуть доставляти замовлення клієнтам. Звичайно, якщо ви боїтеся за свою репутацію, то краще доставляти замовлення, не покладаючись на сторонні служби. Не факт, що при пошкодженні меблів, вони відшкодовувати збитки. А якщо клієнт отримає поламаний шафа або стіл, він явно напише вам негативний відгук.

Створення інтернет-магазину меблів

І так, щоб запустити інтернет-магазин меблів необхідно створити сайт. Він повинен бути зручним і зрозумілим. Хороший ресурс повинен мати:

  • простий і красивим дизайн;
  • доступне юзабіліті;
  • якісно оформлена картка товару;
  • продающі елементи.

Розробка сайту

Перше, про що потрібно подумати – вибір движка. Від нього залежить функціонал сайту, його дизайн і зручність в користуванні. На сьогодні існує кілька CMS, які підійдуть для інтернет-ресурсу з продажу меблів. Вибираючи платформу для сайту, зверніть увагу на:

  • Вартість. Розробники пропонують платні та безкоштовні движки. Оплата може бути одноразовою або раз на місяць / рік. Говорячи про безкоштовні движки, то вони мають багато недоліків: відсутність технічної підтримки, необхідність самостійно встановлювати більшу частину плагінів. Залежно від власного бюджету вибирається варіант.
  • Шаблон під мобільний пристрій. Оскільки велика частина населення користується смартфоном, для пошуку товару, то краще відразу про це подумати. У зворотному випадку доведеться замовляти додатковий шаблон, тобто ще витрати.
  • Функціонал. Вибираючи движок відразу продумайте, які технічні можливості надаватиме ваш ресурс. Вся справа в тому, що різні CMS мають різні функціонали.
  • Панель адміністратора. Розробники створюють унікальні адмінки, які відрізняються розташування меню, кількістю вкладок і візуальному оформленні. Перед вибором движка, протестуйте його.

Варто додати, що при виборі CMS зверніть увагу і на популярності движка, обмеження по кількість карток товарів, стійкість до високого навантаження і так далі. Не поспішайте, витратьте на це свій час.

Розробка дизайну

Тема оформлення сайту повинна поєднуватися з представленим в магазині асортиментом товару. Щоб все виглядало гармонійно. Вибираючи готовий шаблон вибирайте той, який оптимізований для показу на екранах з низьким дозволом.

Якщо ви хочете створити великий магазин меблів, тоді доведеться замовити послуги програміста, щоб він створив унікальне оформлення, якому немає аналога. В такому випадку солідність і впізнаваність вам гарантована. Але пам’ятайте, дизайн сайту повинен реалізовуватись професіоналами.

Розробка структури сайту

Відразу до головного. Сайт з продажу меблів повинен мати таку структуру:

  • каталог товару,
  • форма замовлення,
  • інформація про компанію,
  • новини,
  • акції, знижки та пропозиції,
  • контакти,
  • відгуки,
  • блог.

Наповнення карток товарів

Правильно заповнена картка товару збільшує шанси на продаж. Тут пишемо всі характеристики меблів і бажано детальніше: колір, ціна, розміри, призначення, матеріал. І обов’язково додаємо якісні фото. Бажано в інтер’єрі. Трохи пізніше, можна додати і невеликі відео.

Додавання способів оплати

Щоб магазин був затребуваним потрібно зробити все, щоб клієнт залишився на сайті і зробив покупку. Для цього запропонуйте клієнту різні способи оплати. Як показує практика, якщо клієнтові не бачить зручний спосіб оплати, він залишає сайт. Запропонуйте такі варіанти: оплата картою, оплата на рахунок компанії, оплата при отриманні товару.

Два перших способи оплати можна вбудувати в інтерфейс сайту. Всі налаштування робляться в адмінці. Якщо встановлені системи відсутні, їх можна підключити за допомогою модулів або шляхом інтеграції сторонніх сервісів.

Важливий функціонал магазину

Щоб ваш сайт був затребуваним, потрібно передбачити такі функції:

  • порівняння товарів,
  • фільтри,
  • відгуки покупців,
  • акції,
  • покупка в один клік

Розкрутка інтернет-магазину меблів

Вже не раз ми говорили про те, що без реклами і просування інтернет-магазин не може існувати. Коли сайт вже готовий, варто перейти до важливого етапу – розкручуванні веб-ресурсу. На рекламу не потрібно шкодувати грошей, адже саме вона допоможе вам заробити. Розглянемо види розкрутки інтернет-магазину меблів.

Контекстна реклама

Такий тип реклами є текстові блоки з рекламою товару, які відображаються в різних сервісах і сторінках пошуку. Це досить дорогий тип реклами, але як показує практика, контекстна реклама приносить прибуток, майже миттєво. До слова, оплата за послугу здійснюється за перехід потенційного клієнта на сторінку інтернет-магазину.

SEO просування

Професійне просування в пошукових системах. Являє собою складний спосіб, який дозволяє отримати трафік. Інструмент СЕО – якісний контент, оптимізований під ключові запити.

Групи в соціальних мережах

Тут є кілька моментів. По-перше, варто створити бізнес-сторінку під свій інтернет-магазин, де ви будете розповідати про товар, проводити опитування і конкурси. Є й інший варіант маркетингу в соціальних мережах: давати рекламу в спільнотах близьких по тематиці, де якраз і сидить ваша ЦА. Також можна оплатити за рекламу вашого сайту на чужому розкрученому пабліку.

До слова, зверніть увагу на імідж вашого бренду. Публікуйтеся на відомих ресурсах, замовляйте рекламу у блогерів і лідерів думок, миготіть в якості експерта.

Офлайн-реклама

Беріть участь в виставках. Може прозвучати, що це нереально, але за символічну плату ви можете взяти участь не тільки в виставках, а й на тематичних форумах. Побудьте спікером і розкажіть аудиторії про свій магазин, покажіть свій сайт і запросіть людей відвідати його.

Можна орендувати рекламу на банерах, встановлених в місті. Це 100% розповість про ваш магазин всьому місту.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.