Веб студія » Блог » Як збільшити трафік на сайті
Дата публікації: 25 Травня 2021

Як збільшити трафік на сайті

Зміст:

Напевно сайт створюється не просто так. Особливо якщо ми говоримо про інтернет-магазин. Тут математика дуже проста: більше відвідувачів – більше покупок – більший прибуток. Все просто. Найскладніше і найважливіше в цій справі – трафік. Як же заманити до себе користувачів? Не існує формули, яка легко і просто допоможе залучити більше користувачів. Потрібно витратити час і кошти, для того, щоб сайт був затребуваний. У цій статті ми розберемо кращі методи збільшення трафіку

Безкоштовно додайте свої сторінки в індекс Google

Як тільки ви створили сайт, необхідно допомогти пошуковим роботам ретельно відсканувати ваш ресурс. Для цього необхідно в Google Search Console додати URL всіх динамічних сторінок. Але відразу додамо, що додавання сторінок в Гугл консоль – не впливає на її рейтинг і від цього вона не потрапить в систему PageRank. До слова, робота з Гугл консоллю абсолютно безкоштовна і доступна кожному бажаючому.

Дізнайтеся, як система Google бачить ваш сайт

Як тільки ви відкриєте доступ до сайту ви дізнаєтеся, які слова використовуються в посиланнях на ваші сторінки. Це дозволить отримати інформацію про актуальність вашого контенту і про його рейтинг за певними ключовими словами.

Виявіть потенційні проблеми

Важливо відразу зрозуміти, чи є проблеми з вашим сайтом. Для цього проаналізуйте файл robots.txt. Зробити це можна в Google Search Console. Ви зможете відразу визначити які сторінки не індексуються. Експериментуйте з різними змінами і подивіться, як вони впливають на сканування вашого сайту.

Усуньте технічні проблеми

Знову ж, Гугл Консоль демонструє які помилки є на сайті. Не варто їх ігнорувати. Виправте існуючі проблеми і запросіть повторну перевірку.

Дізнайтеся, по яких запитах користувачі приходять на ваш сайт

Також сервіс від Гугл дозволить дізнатися за якими пошуковими запитами здійснюються переходи. Можна дізнатися і на якій позиції знаходиться ваш сайт. Ця інформація важлива для подальшого просування.

Як збільшити відвідуваність сайту за допомогою SEO

Щоб сайт був затребуваний без SEO не обійтися. Так, це процес не швидкий, але він принесе вам результат. Спочатку потрібно привести сайт в порядок і зробити його корисним і зручним для користувача. Щоб зрозуміти куди вам рухатися, вивчіть своїх конкурентів.

Дивлячись на своїх конкурентів зверніть увагу на:

  • Структуру сайту.
  • На ключові запити, за якими просувається ресурс.
  • Сторінки з найбільшим трафіком
  • Швидкість завантаження десктопної і мобільної версії сайту.
  • Внутрішні і зовнішні посилання та ін.

Після, складіть план по кожному пункту. Важливо не відставати від конкурентів, а навпаки, обійти їх. Нижче пропонуємо вам приблизний список для внутрішньої оптимізації сайту:

  • Перевірте верстку і то, як вона відображається в різних браузерах.
  • Видаліть дублі сторінок.
  • Задати індексацію сторінок.
  • Скласти семантичне ядро.
  • Заповнити всі теги.
  • Оптимізуйте ресурс під мобільну версію.

Не забувайте і про зовнішню оптимізацію:

  • Перевірте якість зовнішніх посилань.
  • Зареєструйтесь в службах Яндекс і Гугл.
  • Нарощуйте масу зовнішніх посилань.

Ми вже згадали те, що важливо зробити сайт зручним для користувача, тобто поліпшити його юзабіліті. Якщо користувач легко знаходить те, що йому треба, не плутається в розділах – юзабіліті вашого сайту хороше. Відвідувачі будуть повертатися до вас знову і рекомендувати вас. Якщо ж користувач знаходиться на сайті менше 10 секунд, варто задуматися про поліпшення цього самого юзабіліті. Це важливо, адже пошукові системи враховують відсоток відмов, це знижує сайт у видачі.

SEO-аудит веб-сайту

Без аудиту ви далеко не підете. Іноді достатньо навіть просто виправити помилки, щоб сайт почав радувати вас. Розглянемо найпоширеніші помилки, з яким зустрічається кожен веб-майстер:

  • Неякісний контент.
  • Дублі сторінок.
  • Неправильно заповнені метатеги.

Ці прості проблеми можна вирішити лише за кілька годин. Навіть не потрібно бути великим сеошник. Виправивши ці проблеми трафік почне рости. Однак, цього недостатньо для повної оптимізації

Швидкість роботи ресурсу

Нікому не цікаво чекати поки сторінка завантажиться. Чим швидше відкривається ваш сайт, тим вище ваш рейтинг. Тому простежте за тим, як швидко завантажуються сторінки вашого ресурсу, і при необхідності збільште швидкість завантаження. А як це зробити можна прочитати тут.

Неправильно складене семантичне ядро

Багато хто думає, що складання СЯ – це легко і просто. Насправді це не так. Особливо якщо ви новачок, вибрати з тисячі варіантів те, що потрібно вашому сайту складно. Досить просто дотримуватися балансу між високочастотними і низькочастотними словами, а також правильно їх вписувати в текст.

Як збільшити трафік завдяки контент-маркетингу

Так як ми говоримо про сайт, то перше, що бачить користувач – це контент. Так чому б не скористатися цим? Все, що вам потрібно – створювати цікаві статті, пости. Користувачі їх повинні не тільки читати, а й радити своїм друзям. Це збільшить відвідуваність сайту. Звучить звичайно просто, але контент-маркетинг – це комплексний підхід куди входить зовнішній і внутрішній контент. Розглянемо докладніше.

Внутрішній контент

Робота над контентом – завдання непросте. Вона вимагає часу і сил. Наприклад, якщо ви розвиваєте блог, то публікації повинні виходити регулярно. Вони повинні бути якісні і захоплюючі.

Пару порад по контенту:

  • Підбирайте тільки ті ключі, які найчастіше шукають у вашій тематиці. Підбирати їх можна на спеціальних сервісах. Наприклад, Яндекс.Вордстат, СерпСтат або Гугл Адвордс.
  • Урізноманітніть формат контенту. Щоб бути більш привабливим спробуйте подавати контент у вигляді інфографіки, чек-листів або слайд-відео.
  • Контент повинен бути різнобічним. Наприклад, публікуйте інформаційні статті і розважальні. Непогано на сайті дозволити користувачам залишати коментарі. Таким чином ви налаштуєте зворотний зв’язок зі своїми читачами.

Зовнішній контент

В цьому випадку трафік наганяється зі сторонніх джерел. Перевага в тому, що вам не доведеться займатися просуванням зовнішніх публікацій. За вас це зробить сторонній майданчик. Все що потрібно – розмістити в матеріалі активне посилання на ваш сайт.

Говорячи про зовнішні публікації, то їх можна розмістити на відкритих блогових майданчиках. Наприклад, VC, Harb тощо. Також можна шукати блоги самостійно, але тільки ті, де є ваша ЦА. Залишайте коментарі з посиланнями на свій сайт. Побільше активності.

Як підняти відвідуваність сайту за допомогою соцмереж

Зараз у кожного сайту є своя сторінка в соціальній мережі. Так, таким чином можна залучити потенційних клієнтів на свій ресурс.

Кілька рекомендацій по тому, як поліпшити відвідуваність сайту за допомогою соціальних мереж:

  • Підштовхніть користувача перейти на ваш сайт. Короткий пост повинен дати людині поштовх прийти на ресурс. Для цього досить зробити інтригуючі підводки і ділитися тільки частиною користі. Решту відвідувач прочитає, перейшовши на ваш ресурс.
  • Коментарі та репости. Соціальні мережі ранжуються саме за цими показниками. Тому пост повинен бути цікавими і захоплюючим. Більше коментарів можна отримати якщо в кінці поста поставити аудиторії питання, запитати їх думку. А якщо ми говоримо про репост, то краще пограти на емоціях. Наприклад, публікуйте різні інструкції, пости, які можуть розсмішити чи роздратувати.
  • На сайті розташуйте кнопки репоста в соціальну мережу.

Email маркетинг як спосіб підвищити відвідуваність сайту

Щоб e-mail розсилка дала результат подумайте, що ви можете запропонувати користувачеві такого, щоб він захотів перейти на ваш сайт.

Розглянемо основні правила ефективність e-mail розсилок:

  • Пишіть з інтригою, користю. Розбавляйте листи смайликами і емодзі.
  • Досліджуйте ЦА і персоналізуйте листи.
  • Лист не повинен бути перевантаженим. Поділіться найцікавішим.
  • Перевірте шаблон, щоб лист коректно відкривався, як на смартфоні, так і на ПК

Як підвищити трафік за допомогою партнерів

Можна спокійно розвинути трафік шляхом партнерського маркетингу. Тут існує два основні методи:

  • Партнерські мережі. Існують спеціальні сайти-агрегатори, де можна дати своє посилання на товар або статтю. В такому випадку максимум кліків вам гарантовано. Але тут є одне “але”. Трафік не завжди може бути якісним. Випадкові кліки і безглузді переходи. Мінус ще в тому, що ви будете платити за кожен перехід / клік. І якщо він випадковий, то ви просто будете втрачати свої гроші.
  • Можна знаходити майданчики для постінгу самостійно. Тут може охоплення буде менше, але трафік якісніше.

Як підняти трафік на сайт за допомогою офлайн-методів

Якщо у вас є свій офлайн магазин, то спробуйте розмістити посилання сайту на товари, які бачить клієнт. наприклад:

  • на візитках, флаєрах;
  • на пакетах.

Не забувайте і про розтяжки і банери. Але є один момент. Якщо у вашого сайту занадто складний домен, перетворіть його в QR-код. Але, щоб користувач зайшов на сайт, потрібно на флаєрі надрукувати, щось цікаве і вигідне.

Пам’ятайте, що результат можна отримати тільки при комплексному підході до питання.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Небольшой сайт, как правило, состоящий из нескольких веб-страниц (до 5), содержит основную информацию об организации, частном лице, компании.

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість: 0 $
Зразкові терміни: 0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.