Веб студія » Блог » Як відкрити інтернет-магазин автозапчастин
Дата публікації: 30 Квітня 2020

Як відкрити інтернет-магазин автозапчастин

Один з кращих способів збуту товарів – електронна комерція. За статистикою більше 50% клієнтів оформляють замовлення саме в інтернет-магазинах, приносячи їх власникам гарний прибуток. Як створити інтернет-магазин автозапчастин та з чого почати розглянемо в цій статті.

Аналіз ринку і конкурентів

Будь-яку справу потрібно починати з аналізу і інтернет-магазин тому не виключення. У таблиці нижче розглянемо плюси і мінуси онлайн-магазину автозапчастин:

ПлюсиМінуси
Зручність. Багатьом споживачам зручніше замовити деталь в інтернеті, ніж їхати на ринок, витрачати час на вибір і везти запчастина в гараж. Замовивши товар в інтернеті, можна відразу прочитати опис, порівняти характеристики, не виходячи з дому. У такому випадку ніхто нікого не підганяє і не радить зайвого. Крім того, доставку можна замовити в будь-яке місце.Не всі товари рентабельні. Асортимент магазину повинен бути повним, і на жаль, доводиться купувати товари, які не завжди будуть продаватися. Особливо це потрібно врахувати якщо ви збираєтеся збувати автозапчастини для іномарок і вітчизняного автопрому.
Економія і великий вибір. Це актуально для невеликих міст, де автосервіси не мають великий асортимент товару та можуть встановити в автомобіль то, що у них є, як результат – несправне авто. В інтернет-магазині можна вибрати потрібний товар і отримати його в термін.Швидко змінюється ринок. Ринок постійно оновлюється, додаються нові моделі, відповідно і нові запчастини. Обов’язково тримайте руку на пульсі, щоб бути затребуваним.
Як відкрити інтернет-магазин автозапчастин — компанія «Brainlab». Фото 1

Особливості ринку запчастин

Якщо вас це не злякало, тоді переходимо до найважливішого етапу – аналіз ринку. Без цієї процедури неможливо побудувати правильний бізнес-план. Почнемо з вибору ніші. Не варто братися відразу за все, логічніше працювати з більш вузьким асортиментом. Наприклад:

  • запчастини для іномарок;
  • запчастини для вітчизняного автопрому;
  • деталі для легкового / вантажного авто;
  • товари для певної марки машини.

Аналізуючи ринок, зверніть увагу на:

  • які авто найчастіше експлуатуються в Україні. Це, приблизно, 40-60 марок;
  • більш поширений поломки. Використовуйте аналітику пошукових запитів. Це допоможе вам визначити «хіти поломок»;
  • комплектуючі, що вимагають частої заміни.

До слова, якщо ви розглядаєте онлайн-бізнес, пов’язаний з автозапчастинами, то тут ви можете створити кілька варіантів:

  1. Монобрендовий. Деталі для певної марки.
  2. Мультибрендовий. Запчастини для всіх марок авто.
Як відкрити інтернет-магазин автозапчастин — компанія «Brainlab». Фото 2

Аналіз конкурентів

Далі необхідно вивчити конкурентів. Щоб оперативно знайти затребувані магазини, зверніться до перевірених сервісів. Наприклад, «Яндекс.Вордстат» або «Google.Adwords». Досить ввести пошуковий запит («автозапчастини») і система вам видасть найпопулярніші магазини. Обов’язково вивчіть:

  • асортимент конкурентів;
  • цінову політику;
  • умови замовлення;
  • способи доставки

Виходячи з аналізу сформуйте свій бізнес-план. Експертні дослідження дадуть більш повне уявлення про перспективність ніші.

Логічно, що територіальний фактор щільно пов’язаний і з кількістю конкурентів. Наприклад, в обласних центрах, столицях і мегаполісах десятки і сотні офлайн- і онлайн-магазинів, при цьому багато хто з них вже розкручені, і починати з нуля буде важко і витратно. А ось в невеликих містечках торгових точок не так і багато, але ціни в них будуть “кусатися”. Але якщо створити інтернет-магазин запчастин з цінами трохи вище оптових, то це може стати для мешканців справжнім порятунком.

Як відкрити інтернет-магазин автозапчастин — компанія «Brainlab». Фото 3

Унікальна торгова пропозиція

Щоб не прогоріти і зробити свій бізнес за потрібне – придумайте унікальна торгова пропозиція (далі УТП). Тобто те, з чим ви вийдете на ринок і що вас буде відрізняти від інших магазинів. Складаючи УТП потрібно звертатися до своєї цільової аудиторії.

Майте на увазі, що «дешеві запчастини під замовлення» – це не унікальна пропозиція, адже конкуренти пропонують те ж саме. А ось якщо ви пропонуєте «самі низькі ціни» – відмінно, але з урахуванням, якщо ви дійсно їх пропонуєте.

Є основні принципи УТП:

  1. Конкретність.
  2. Унікальність.
  3. Ефективність.

Безумовно, якщо ви попрацюєте над такою пропозицією, то ви помітите його вигоди:

  • збільшення продажів;
  • до вас будуть повертатися покупці;
  • немає необхідності конкурувати за ціною.
Як відкрити інтернет-магазин автозапчастин — компанія «Brainlab». Фото 4

Розробка сайту для інтернет-магазину автозапчастин

Сайт – це візитка будь-якого інтернет-магазину. Він повинен бути не тільки привабливий зовні, але і зручний для споживача. При створенні інтернет-магазину необхідно звертати уваги на такі параметри:

Попадання в аудиторіюСайт повинен відповідати тому, що він продає. Для розуміння: інтернет-магазин автозапчастин не повинен бути виконаний в рожевому кольорі.
Дизайн і юзабілітіІнтернет-ресурс повинен бути зручним і зрозумілим для користувача. Необхідно все розбити на логічні блоки.
ФункціональністьМожливості самого ресурсу.
Клієнтський сервісАкції, програми лояльності. Загалом переваги, які отримує клієнт від вашого сайту.
Як відкрити інтернет-магазин автозапчастин — компанія «Brainlab». Фото 5

Визначення параметрів завдання

Вирішивши створити інтернет-ресурс з продажу запчастин для авто, пам’ятайте, що вам потрібно вирішити такі завдання:

  • Доставка товару. Деталі для авто складно назвати мініатюрними. Продумайте як ви будете доставляти замовлення клієнта. Наприклад: найняти кур’єра з власним авто, придбати авто для доставки запчастин;
  • Склад. Товар необхідно замовляти партіями, логічно, що вдома на балконі складувати – не варіант. Про оренду невеликого приміщення потрібно подумати заздалегідь;
  • Інформативність. Клієнти сайту – люди, які не можуть помацати замовлення заздалегідь. Виходячи з цього, потрібно наповнювати сайт інформацією і робити це потрібно постійно, оновлюючи її;
  • Асортимент. Товару повинно бути достатньо. Логічно, що на деякі марки попит постійний, а не деякі виникає епізодично. Але власник магазину повинен постійно моніторити деталі на предмет сумісності з конкретними марками. Пам’ятайте, асортимент грає важливу роль.

Розробка прототипу

Не варто нехтувати цим пунктом. Саме в момент розробки прототипу відбувається формування ескізу майбутніх сторінок, шапки сайту і їх візуалізація.

Шапка сайтуПерше враження про сайт. Саме шапка, за статистикою, ініціює інтерес відвідувача до сайту. Клієнт повинен зрозуміти, що він потрапив на потрібний сайт.
Перший екранЯк показує практика, 60% відвідувачів звертають увагу на перший екран, де приймають рішення про доцільність відвідин сайту далі.

Обов’язково опрацювати: каталоги, розташування інформаційного та продає контенту, внутрішні навігаційні шляхи, кнопки, елементи зворотного зв’язку.

Концепт-дизайн

Дизайн – вирішує все! Пам’ятайте, що вдалі колірне рішення і слідування сучасним тенденціям не повинні суперечити тому, що сайт повинен бути зрозумілим. Дизайнер і проектувальник сайту повинен знайти баланс між дизайном і юзабельностью.

Не забувайте про те, що клієнт прийшов для того, щоб купити товар і потрібно дати йому цю можливість. Він не повинен шукати кнопку «каталогу» і кнопку «купити». Ми більше скажімо, він не те, що не винен, він не буде цього робити. Всі ключові моменти повинні бути на виду.

Також, до слова, про розстановку акцентів – контент. Користувач не повинен відволікатися на оформлення, а концентруватися тільки на вмісті.

Розробка структури магазину запчастин

Основне завдання структури – зробити так, щоб клієнт швидко зорієнтувався у виборі необхідного товару в каталозі, порівняти його з іншими і зробити остаточний вибір. Цьому сприяє три основні інструменти:

  1. Категорія. Каркас сайту. Їх ділять на кілька типів: по типу товару, за призначенням, по бренду.
  2. Фільтри. Обов’язково необхідні в інтернет-магазині. Фільтри потрібні для того, щоб не ускладнювати структуру і допомогти відвідувачеві швидко знайти потрібний товар.
  3. Теги. Параметр, за яким задається пошук. Якщо у вашому інтернет-магазині розгалужена структура, одних категорій буде явно недостатньо. Доведеться підключити ще і теги: наприклад, за ціною, наявності знижок, властивостям, особливостям експлуатації і іншим параметрам.

Верстка і викочування сайту

Даний етап здійснюється фахівцями, основне завдання якого – доробка «скелета» до готового продукту із заздалегідь прописаними функціями і обеспечивание синхронізації з системами оплати, а також:

  • динамічні фільтри;
  • впровадження функціонального управління товарами;
  • впровадження функціоналу оформлення замовлення;
  • створення картки товару;
  • інформаційні розділи і так далі.

Важливим моментом у створенні сайту – QA, тестування. Дана процедура дозволяє перевірити сайт на можливі баги. Говорячи про інтернет-магазині автозапчастин, то перевірка чіпляє такі аспекти:

  1. перевірка коду;
  2. адаптивність верстки;
  3. настройка систем оплат.

Розкрутка інтернет-магазину запчастин

Жоден раз ми писали про те, що після створення ідеального сайту, потрібно зайнятися його розкруткою. Ігнорувати цей етап – не рекомендується. Просування інтернет-магазину автозапчастин дозволить отримати постійних клієнтів в конкурентній тематиці протягом тривалого часу.

Контекстна реклама

Почнемо з того, що визначимо цей термін. Контекстна реклама – це різні оголошення (текстові, графічні, відео), які показуються користувачам відповідно до їх пошуковими запитами, інтересами або поведінкою в інтернеті.

Звичайно, в нашому випадку, це справа хороша, але дуже складне, адже інтернет-магазин пропонує тисячі товарів, відповідно і запитів користувачів тисячі. Зрозуміло, що на кожну запчастину оголошенні робити не будеш, значить треба вибрати найефективніші і часті запити і просувати їх. Без фахівця тут явно не обійтися.

СЕО просування

Без CEO, в розвитку електронної комерції – нікуди. До основних етапів даної процедури відносять:

  1. Аналіз ринку та дії конкурентів. Як ми писали вище, потрібно проаналізувати конкурентів. Але пам’ятайте, що ваш головний суперник – офлайн магазин!
  2. Проведення повного аудиту сайту. Перед тим, як щось міняти, потрібно знати про сайті все. У зворотному випадку SEO не дасть результату.
  3. Створення правильної і зрозумілої структури сайту.
  4. Збір семантичного ядра. Саме від цього залежить 80% якісної роботи СЕО-спеціаліста.
  5. Внутрішня оптимізація. Дозволяє досягти більшого ефекту в просуванні.
  6. Контент. Він повинен бути цікавим і унікальним. Зверніть на цей пункт особливу увагу.
  7. Зовнішня оптимізація. Щомісячна робота зі збільшенням бази посилань сайту. Таким чином, збільшуючи довіру пошукових систем до вашого сайту.

Група в соцмережах

Якщо ви думаєте, що чоловіків не люблять пліткувати, то ви помиляєтеся. Автолюбителям подобається обговорювати свою ластівку. Створіть групу в соціальних мережах і викладайте туди тематичні пости. Нехай відвідувачі коментують їх.

Але не варто обмежуватися продають постами. Спілкуйтеся з передплатниками, задавайте їм питання. Для прикладу: які автомобільні бренди вони вважають за краще, якою була їхня перша машина, у скільки років отримали права, практикують чи подорожі на машині

Проведіть конкурс на краще фото машини, переможця визначте самі або за допомогою спеціальної програми, а в якості призу розіграйте сертифікат в інтернет-магазин або будь-який товар з нього.

Звичайно, якщо немає бажання возитися з соціальними мережами, найміть собі фахівця по SMM, який зробить ваш паблік відвідуваним.

Офлайн-реклама

Реклама – двигун прогресу, тому не варто забувати і про звичайну рекламу. Як варіант: купите місце на білбордах розташованих в правильних місцях (заправка, траса). В ідеалі вказати ціну прямо на щиті. Якщо у вас ціни нижче конкурентів, то таким способом ви швидко переманив покупців. В ідеалі потрібно працювати в онлайн і в офлайн, де реальна точка буде доповнювати інтернет-магазин і навпаки.

Колесніков Дмитро
Технічний директор, студії BRAINLAB

Залишити відповідь

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте допомогти вам.
Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.

Зв'яжіться з нами!

info@brainlab.com.ua

Наш офіс

Україна, Київ

вулиця Євгена Сверстюка, 19

Номер телефону

38 (095) 307 888 5

Ми в соцмережах

Калькулятор вартості сайту Brainlab

Цікавить вартість розробки сайту? Наш калькулятор дає можливість вивчити вартість кожного етапу і підібрати відповідний під бюджет варіант.
1. Тип сайту
Сайт візитка

Невеликий сайт, як правило, складається з декількох веб-сторінок (до 5), містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію.

Детальніше про сайт
Landing Page

Це посадкова сторінка, основне завдання якої, спонукати користувача зробити цільове дію. Така дія може бути направлено на оформлення замовлення, онлайн оплату або отримання контактних даних користувача.

Детальніше про сайт
Корпоративний
сайт

Багатосторінковий сайт, зазвичай містить багаторівневу структуру, особистий кабінет, форми зворотного зв'язку. Такий сайт може бути спрямований як на взаємодію з існуючими клієнтами та партнерами, так і на залучення нових.

Детальніше про сайт
Сайт-каталог

Являє собою багатосторінковий сайт з багаторівневою структурою. Такий сайт містить каталог продуктів компанії, є можливість вказувати ціни, знижки, акції, розділяти контент для різних груп користувачів (опт / роздріб).

Детальніше про сайт
Інтернет магазин

Інтернет-магазин, який містить каталог товарів компанії, з можливістю фільтрації і сортування. Користувачі можуть оформити замовлення, оплатити онлайн, зареєструватися, брати участь в програмі лояльності.

Детальніше про сайт
2. Дизайн
3. Верстка
4. Движок CMS
Тип сайту: Не вибрано
0 $
Дизайн: Не вибрано
0 $
Верстка: Не вибрано
0 $
Движок CMS: Не вибрано
0 $
Приблизна вартість:0 $
Зразкові терміни:0 днів

Хочете зробити щось велике?
Дозвольте нам допомогти вам.

Чи готові? Зв'яжіться сьогодні.
Заповніть поле
Заповніть поле
Заповніть поле
Дякую за заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом.